Instagram مشکلات مردم را نگران حریم خصوصی بیش از

اشکال در Facebook متعلق به Instagram را ترک کرده است برخی از کاربران ژولیده به عنوان آنها در بر داشت یک دوربین

توسط ABDOOSNEWS در 5 مرداد 1399

اشکال در Facebook متعلق به Instagram را ترک کرده است برخی از کاربران ژولیده به عنوان آنها در بر داشت یک دوربین بر روی این شاخص برای iOS 14 Beta حتی زمانی که آنها نمی گرفتن یا عکس های سلفی یا عکس.

آسیب پذیری نشان داد سبز "در" شاخص برای iOS 14 بتا دستگاه حتی زمانی که کاربران فقط پیمایش از طریق فیدهای خود در Instagram.

ما را دنبال کنید در Facebook به ماندن بگیرید به روز در آخرین اخبار!!

یک Instagram سخنگو گفت: در آستانه این اشکال ناشی از این رفتار که ثابت شده است.

نرم افزار ایجاد حالت در دسترس است از Instagram دوربین است که می تواند مجموعه ای خاموش دوربین و شاخص.

"ما فقط دسترسی به دوربین خود را هنگامی که شما به ما بگویید تا — برای مثال زمانی که شما کش رفتن از تغذیه به دوربین. ما در بر داشت و در حال رفع اشکال در iOS 14 Beta که به اشتباه نشان می دهد که برخی از مردم با استفاده از دوربین زمانی که آنها نیست" سخنگوی بیان شد که در روز شنبه.

Instagram
این نسخه بتا از iOS 14 اتحاد ایجاد امواج در میان توسعه دهندگان برای آشکار است که شرکت های فن آوری مانند Infinite و LinkedIn شد کپی کردن مطالب از اپل کاربر پلانشت. Pixabay

"ما نمی دسترسی به دوربین خود را در آن موارد و مطالب ثبت شده است."

Facebook رفع اشکال در iOS برنامه سال گذشته که به نظر می رسد فعال شدن دستگاه های دوربین در پس زمینه بدون اطلاع کاربران و یا اجازه.

اپل در این ماه منتشر شد نسخه بتا عمومی iOS 14 و iPadOS 14 به روز رسانی است که در دسترس خواهد بود در پاییز.

همچنین بخوانید: Byjus و یک دادخواست علیه آن ضد هندو تاریخچه

این نسخه بتا از iOS 14 اتحاد ایجاد امواج در میان توسعه دهندگان برای آشکار است که شرکت های فن آوری مانند Infinite و LinkedIn شد کپی کردن مطالب از اپل کاربر پلانشت.

برای iOS 14 اپل اضافه کرده است حریم خصوصی فوق العاده از ویژگی های است که نشان می دهد یک اطلاع رسانی سریع به شما اجازه کاربران آیفون می دانم زمانی که یک برنامه بار خوانده شده مطالب خود را از کلیپ بورد. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب