Instagram به ارمغان می آورد Infinite-مانند قابلیت به هند

With ممنوعیت Infinite ایجاد یک خلاء بزرگ برای 15 ثانیه ویدئوها در اینترنت و فضای Facebook متعلق به Instagram ر

توسط ABDOOSNEWS در 18 تیر 1399

With ممنوعیت Infinite ایجاد یک خلاء بزرگ برای 15 ثانیه ویدئوها در اینترنت و فضای Facebook متعلق به Instagram روز چهارشنبه اعلام کرد این فرمت از تست ها از قرقره که اجازه می دهد تا کاربران برای ضبط و ویرایش و به اشتراک گذاری کوتاه چند کلیپ فیلم به هند است.

با قرقره Instagram کاربران می توانند به اشتراک گذاری فیلم کوتاه با پیروان خود در خوراک و اگر آنها را به یک مکان حساب خود را قرقره های موجود برای گسترده تر Instagram جامعه از طریق فضای جدید در اکتشاف.

Follow us on Facebook دریافت به روز رسانی های بیشتر از ما!!

"با افزایش video مصرف کلی و عام ساخت تا بیش از یک سوم از پست ها در Instagram در هند, Instagram دارای نقش مهمی در آزاد بیان در کشور" آجیت موهان, معاون رئیس جمهور و مدیر عامل Facebook هند به خبرنگاران گفت: در یک تماس تصویری.

"با قرقره ما رونمایی آینده سرگرمی بر روی پلت فرم در راه است که مشتعل خلاقیت است. با چند, خلاق, فرمت های, هر کدام راه شما می خواهید به خودتان را بیان کنید آن را در حال حاضر می تواند در Instagram," موهان اضافه شده است.

Instagram استفاده شده است توسط بیش از یک میلیارد نفر در سراسر جهان در سراسر بسیاری از سطوح — تغذیه داستان IGTV و زندگی می کنند.

Instagram brings TikTok-like short videos to India with 'Reels'
با افزایش video مصرف کلی و عام ساخت تا بیش از یک سوم از پست ها در Instagram در هند, Instagram دارای نقش مهمی در آزاد بیان در کشور است. Pixabay

با قرقره مردم میتوانند احساسات خود را در حالی که سرگرم کننده دیگر این که آیا آن را با تلاش از سرگرم کننده رقص جدید و یا گسترش پیام در چیزی است که آنها در مورد مراقبت.

مردم می توانید ضبط و ویرایش 15 ثانیه ای چند, کلیپ, فیلم, صوتی, اثرات و ابزار خلاق در قرقره.

"Instagram همواره یک محل که در آن فرهنگ ایجاد شده است چرا که مردم می آیند برای به اشتراک گذاشتن چیزهایی که آنها در مورد مراقبت و سرگرم شود.

"ما دائما در حال گوش دادن به جامعه ما و شنیده ام که آنها می خواهند به ساخت و پخش فرم کوتاه ویدئوها در Instagram و باید از این فرصت برای کشف شود ما گسترده تر جامعه" گفت: Vishal Shah, معاون رئیس جمهور از محصول Facebook.

Instagram brings TikTok-like short videos to India with 'Reels'
این تجربه سرگرمی های ایجاد شده بر روی کار انجام شده در سال گذشته به فعال بیان این که این کتابخانه گسترده ای از موسیقی های موجود بر روی پلت فرم. Pixabay

"ما هیجان زده به گسترش آزمون قرقره به هند و به نسل بعدی از سازندگان متولد و پرورش در هند یک فرصت برای به اشتراک گذاشتن خود را بومی و فرهنگی زمینه و توان بالقوه ستاره های جهانی."

قابلیت شروع خواهد شد نورد از به کاربران در هند از 7.30 از روز شنبه و در شروع خواهد شد و جمعیت با محتوا از مجموعه ای متنوع از چهره های عمومی و سازندگان مانند Ammy Virk, Gippy Grewal, Komal Pandey, Arjun Kanungo, Jahnavi Dasetty با نام مستعار Mahathalli, Indrani Biswas با نام مستعار Wondermunna, کوشا Kapila, Radhika Bangia RJ Abhinav و Ankush Bhaguna.

هند چهارمین کشور پس از برزیل و آلمان و فرانسه که در این قالب جدید در حال آزمایش است.

همچنین بخوانید: آمازون نخست تصویری منتشر مشخصات کاربر قابلیت جهانی

این تجربه سرگرمی های ایجاد شده بر روی کار انجام شده در سال گذشته به فعال بیان این که این کتابخانه گسترده ای از موسیقی های موجود بر روی پلت فرم; جرقه علیرضا جلوه در Instagram که فعال تر ایجاد و بیان بر روی پلت فرم و 'متولد Instagram' برنامه است که منجر به کشف و رشد سازندگان از سراسر هند است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب