در داخل هویت و Intersectionalities از هوستون LGBTQ صحنه موسیقی

غرور ماه به نظر می رسد کاملا متفاوت از سال های گذشته بدون سالانه آن سنت از رژه و جشن در میان همه گیر و در جریا

توسط ABDOOSNEWS در 9 تیر 1399

غرور ماه به نظر می رسد کاملا متفاوت از سال های گذشته بدون سالانه آن سنت از رژه و جشن در میان همه گیر و در جریان ناآرامی های اجتماعی است. اما لغو جشن ها و کنسرت نیست و منجر به کاهش دید هوستون LGBTQ صحنه موسیقی یک شبکه اجتماعی به اتهام سیاسی آگاه هنرمندان است که طیف وسیعی از رپ و هیپ هاپ و پاپ و موسیقی الکترونیک. در مقابل این هنرمندان در حال مبارزه برای داستان های خود را به شنیده می شود ساخت یک اثر در هوستون جامعه و فراتر از آن و به دنبال حقیقت درونی در یک زمان از آشفتگی.

این هوستون مطبوعات صحبت کرد و با برخی از هوستون مورد علاقه جامعه در عمل به یک سری از FaceTime زوم و مصاحبه های تلفن که در آن هنرمندان به ما گفت که داستان های خود را به اشتراک گذاشته و آنچه را در قلب خود بی سابقه ای در این زمان و با افتخار ادعا کرد که هویت خود را به عنوان مردم رنگ متحدان و اعضای جامعه تجاوز.

Greenspoint native Genesis Blu is a rapper, therapist, and activist.

Greenspoint بومی پیدایش Blu یک رپر درمانگر و فعال.

عکس گرگ Lacoste

پیدایش Blu
قرار دادن پیدایش بلو در یک جعبه غیر ممکن است. او یک رپر, یک روانشناس و یک فعال; او اشغال یک خط است که او خودش را ایجاد کرده است. پس از ثبت معامله تبدیل ترش در جوانان Blu معامله خود سهم عمده ای در کسب و کار موسیقی برای تزئین حرفه ای علمی در روانشناسی است. او خود را به دست آورده كشاورزيدر و شروع یک حرفه ای به عنوان یک روان درمانگر برای جوامع محروم. در حالی که در برنامه دکترا, اما او همیشه احساس "چیزی گم شده بود."

"من به معنای واقعی کلمه فقط قرار دادن قلم کار بر روی پایان نامه من یک روز دیگر برداشت و پد و شروع به نوشتن موسیقی و من هرگز دوباره متوقف می گوید:" Greenspoint بومی در تصمیم خود برای از سرگیری.

بلو شناخته شده به طرفداران او به عنوان یک " raptivist,' استفاده می شود به ماه مارس با مادر بزرگ خود زندگی می کردند که در خانه هکتار که Blu بودم. در یک مصاحبه تلفنی با پرساو به یاد می آورد راهپیمایی در طول جنگ با مواد مخدر با, فعال, مادر بزرگ.

"او من را در آن واقعا به سرعت و بنابراین من فکر کردم که فقط آنچه را که همه انجام شد, شما می دانید ؟ همه مبارزه برای مردم کم است. به طوری که فقط ریشه دوانده در من است."

در حال حاضر بلو با استفاده از موسیقی به عنوان یک پلت فرم برای به صدای خود را به جامعه و به اختیار او حرفه موسیقی و کار اجتماعی.

"من واقعا درک آنچه در جریان است در جوامع ما. من نمی تواند نادیده بگیرد. من باید قادر به جلو و عقب به صنعت موسیقی و گسترش یک پیام است."

به عنوان یک عضو از جامعه تجاوز Blu شناسایی به عنوان یک سیاه و سفید عجیب و غریب, زن, هر چند او می گوید: او می یابد برچسب "دشوار است."

"من می دانم که از یک روان درمانگر که همه ما واقعا در یک مقیاس طیف و بنابراین در حال حاضر من می خواهم شناسایی به عنوان عجیب و غریب. اما در دانستن این است که من در یک طیف, من واقعا دوست دارم که به من عشق می گوید:" Blu اضافه کرد که عجیب و غریب برچسب اجازه می دهد تا او را به "حداقل در جعبه."

بلو که اجرا می شود یک مرکز درمانی برای مردان بین سنین 7 و 17 دیده است ضربه روحی و روانی جامعه تجاوز اجرای خود طیف از سوء استفاده و خشونت و تبعیض است. "شما از آن نام آنها در حال تجربه همه که در بالا از آنها را به عنوان یک فرد از رنگ به عنوان به خوبی. آن را دشوار است."

او می گوید که نسل صدمات مواجه سیاه جامعه را پیامدهای روانی از جمله علائم PTSD در درجه دوم.

"ما در واقع در برخورد با اثر ضربه ای که ما و نسل قبل از ما تجربه کرده اند. کاملا آن را هنوز هم به رفتن به تحت تاثیر قرار من روانی آن هنوز هم برای رفتن به ما را تحت تاثیر قرار جسمی; آن را به ما تاثیر می گذارد socioeconomically. که فقط آنچه در آن است, اما ما باید نسل تروما بیش از 400 سال از بودن در عقب اتوبوس. پس از آن رفتن به ما را کمی طولانی تر به گذشته تروما" او می گوید: deeming مشاوره به عنوان موثر قضاوت رایگان مسیر درمان در حال حاضر.

"مردم رنگ نمی توانید تعداد زیادی از همدلی و نه ما باید این فضاها را به آن را دریافت خواهید کرد چرا که ما همیشه در حال مبارزه است. ما همیشه در حالت مبارزه. بنابراین به نشستن با یک فرد و شما لازم نیست که به مبارزه شما لازم نیست که در, دفاع, شما لازم نیست که کامل باشد که یک چیز زیبا است."

بلو می گوید که در یک زمان مثل این او باقی می ماند در نور نگه می دارد و تاریکی را از طریق موسیقی خود را و کمک به او پیدا کردن مشتریان خود را درونی خود اعتماد به نفس.

"زمانی که من به کمک یک مشتری شما می توانید ببینید که aha لحظه رفتن در سر خود را و آنها بروید: 'من قصد دارم در راه من من نیازی به شما ندارم.' که یک احساس خوب می دانم که کسی که فکر می کردند که نمی خواهید آن را در حال حاضر آنها باید تمام اعتماد به نفس در جهان است که آنها می توانید آن را. که کمک زیادی به من در کار با کودکان و نوجوانان است که کار با من چون از طریق همه آنها چه طریق بوده است — و آنها را خشن داستان سوء استفاده و غفلت و رها کردن — آنها هنوز هم پیدا کردن راه هایی برای لبخند و خنده و آغوش گرفتن و نشان دادن همدلی و نشان دادن عشق و بازیابی ایمان و انسانیت هر روز که من به آن کار است."

Pop fusion act Attxla began his coming out journey as a result of local publications covering his music.

پاپ تلفیقی عمل Attxla شروع به آمدن او را از سفر به عنوان یک نتیجه از نشریات محلی پوشش خود موسیقی است.

Photo by Travis قمار & Matthew Janik / زیرزمینی استودیو طراحی

Attxla
بیرون آمدن یک لحظه دشوار در زندگی یک فرد است. شرایط و ننگ و پذیرش هر بازی در نقش یک فرد تصمیم چگونه و چه زمانی را که شجاع گام. الکترو R&B fusion عمل و پورت آرتور بومی Attxla آینده انجام سفر آغاز شد به عنوان یک نتیجه از پوشش از رسانه های محلی از جمله هوستون مطبوعات, پیشدستی کردن مجله و هوستون کرونیکل.

"خانواده من فقط پیدا کردن از طریق گذشته مقالات [که] باید نوع پیشگام آمدن من به خارج علنا به دلیل این که چگونه بسیاری از مردم در حال پیدا کردن" او می گوید: بیش از FaceTime از خانه اش استودیو در ریچموند جایی که او به تازگی نقل مکان کرد. "من نمی دانم که چگونه به آن می گویند, اما من می دانم که چگونه به صحبت می کنند به افراد دیگر در مورد آن."

او می گوید: رهایی از احساس او پس از بیرون آمدن بود و بلافاصله پس از شرم و ترس و سوال بعدی چیه بعد از پیش بینی نقطه عطف برای مدت طولانی در بالا در حال حاضر مالیات سلامت روانی متعادل کننده عمل می کنند.

"افسردگی خواهد شد و اضطراب بالا خواهد رفت. من افسرده بود برای بسیاری از آن زمان تا بیرون آمدن به مادر و سپس آمدن به پدربزرگ و مادربزرگ من که من نمی طرح در همه," او می گوید: حمد و سپاس خدا که روزنامه نگاران محلی "در زمان پرش" برای او.

"من فقط می خواهم:" خوب من مقابله با آن در حال حاضر. بقیه خانواده من فقط نوع trickled در."

او با عشق اشاره به جامعه تجاوز به عنوان " الفبای جامعه,' اما او می گوید که می گی نمی کند نفوذ خود را در موسیقی خروجی حداقل نه در راه است که ممکن است انتظار می رود.

"موسیقی من شده است تحت تاثیر این و نه آن بوده است تحت تاثیر آن است. اگر هر چیزی اگر شما می خواهید به تماس این اثر همه این مسائل شده است که در جریان چند ماه گذشته بلكه چند سال گذشته است آهسته خلاقیت من است. من تمایل به بار وقتی که من نمی تواند ایجاد و این چیزی است که من به نوبه خود به عنوان یک خروجی به عنوان یک روش درمانی از این انرژی است."

در جریان آشفته اجتماعی, آب و هوا Attxla باقی مانده است انتخابی با او درگیر در بحث های سختی بر نژادپرستی سیاه زندگی ماده و تظاهرات علیه خشونت پلیس,

"من سعی کردم بهترین من برای اجتناب از صحبت کردن در مورد هر یک از این با هر کسی ، به خصوص من سفید یا سفید عبور از دوستان تنها به دلیل این است که نه به آنها را به سطل زباله و یا شرم و آنها را در راه هر شکل یا فرم — من وقت ندارم در حال حاضر نه تحمل. من وقت ندارم به کنسول و راحتی سفید اشک. من می توانم آن را در حال حاضر. من در تلاش برای نگه داشتن خودم عاقل شماره یک" او می گوید:, و اضافه کرد که او باور ندارد این مسئولیت خود را در حال حاضر به آموزش تحمل مردم در راه کمک به جامعه سیاه پوستان در این زمان.

"اگر شما را ساخته اند تا ذهن خود را در جایی که شما ایستاده در این نقطه وجود دارد هیچ چیز من قصد دارم برای گفتن به تغییر ذهن خود را. شما می دانید آنچه در آن است ايمان آوريد و از آنچه شما می خواهید شما فقط ساخته نشده که گام publicly. شما می دانید آن را در اینجا," او می گوید: با اشاره به سر خود را.

"من فقط امیدوارم که مردم درک کنند که در حال pro-چیزی نیست anti-the-other. که من کل موضوع که من ضد هر چیزی مگر اینکه آن را به ارمغان می آورد آسیب رساندن به مردم است. این نوع از چیزی. من محکوم سفید مردم است. من نیستم گفت: "آه خدای من این یک گناه و آن را غیر قانونی به سفید است.' عسل به عنوان lily-white به عنوان شما می خواهید. نکته این است که فقط نمی آیند در اطراف اینجا که دیوانه نمی عمل احمقانه را بگو هیچ چیز اشتباه در مورد افراد نمی صدمه دیده مردم است. شما می دانید منظورم چیست ؟ این حس مشترک... که باید حس مشترک است."

Devin Will and Trent Lira of Space Kiddettes joined forces with LGBTQ scenes from around Texas for a virtual Pride event.

Devin خواهد شد و ترنت لیره از فضای Kiddettes نیروهای با LGBTQ صحنه های از سراسر تگزاس به صورت مجازی غرور رویداد.

عکس از جان Amar

فضای Kiddettes
نظر خودتان را خوش شانس به کار کرده اند تا عرق با هوستون LGBTQ electropop ابرقهرمانان فضای Kiddettes در هر یک از آنها قبل از COVID را نشان می دهد. خود را به خصوص به خصوص سوزان در مجموعه Axelrad در تابستان 2019 که در آن آنها ثابت کرد که هوستون امضا ترکیبی از گرمای تابستان و هوا خواهد متوقف نمی شود خود را روی صحنه shenanigans.

آنها دو برابر کردن که سرسختی به مبارزه برای حق خود را به حزب با در نظر گرفتن خود را آنلاین نشان می دهد که coronavirus ساخته شده زندگی می کنند حوادث غیر ممکن است. در حال حاضر با غرور حوادث تسلیم تاج لغو این Kiddettes به نیروهای با تگزاس جامعه تجاوز به معاون کشیش بخش یک ایالت مجازی غرور رویداد به نام تگزاس غرور آنلاین در یکشنبه, ژوئن 28.

"به جای همه ما مبارزه برای توجه به فرد خود ما غرور چیزی که به نظر می رسد بیشتر در روح غرور — مانند وحدت گرد هم آمدن و تلاش برای جذب مردم با هم — به جای [و گفت]: "نه فقط به من غرور رویداد معدن بهترین است' زیرا این نوع از تضعیف همه چیز از قدرت و وحدت می گوید:" Kiddettes' Devin خواهد شد و در صورتی که بودجه برای سازمان هایی مانند خانه تولد دوباره, Austin عدالت ائتلاف allgo QPOC تبدیل هوستون و مونترو فضل محل.

این Kiddettes' نیم دیگر ترنت لیره می افزاید: "ما تصمیم گرفتیم که ما نه تنها می خواستم به گرد هم می آیند با ما در منابع و همچنین این فرصت را برای تقویت بیش از همه تگزاس عجیب و غریب و البته تقویت سیاه و سفید عجیب و غریب صدای, و همچنین آن دسته از سازمان هایی است که در ادامه به حمایت جامعه و کسانی که سیاه و سفید عجیب و غریب هویت"

همکاری با معاصران خود را همواره در قلب فضا Kiddettes' هنری ماموریت. (آخرین سقوط آنها منتشر شده کل همکاری آلبوم Deadspace شامل هوستون گنج Kam فرانکلین در سرخوشی خود, خانه, سوسیس "درخشش یک نور است.") اما فعالیت و مبارزه خود را برای مخاطب باقی می ماند دیگر جزء جدایی ناپذیر به خود هنری.

"من احساس می کنم که همیشه روح پشت [فضای Kiddettes] است که قدرت در اعداد با جادویی کودکان و نوجوانان و با هر کسی که احساس می کند مانند آنها 'دیگر' از هر کس دیگری. بنابراین من نمی توانم تصور کنید که حمایت از آن و پس از آن که آوازی در مورد حقوق افراد دیگر می گوید:" خواهد شد.

او اضافه می کند: [سیاه و سفید و قهوه ای ترانس زنان] مبارزه برای حقوق است که ما امروز داریم, بنابراین من فکر می کنم که هیچ راهی وجود دارد به جشن غرور بدون جشن, سیاه زندگی مهم نیست چرا که من احساس می کنم سیاه, LGBTQ مردم شده اند به نوعی در خط مقدم از حقوق همجنسگرایان و ترانس حقوق. من احساس می کنم این دو نمی تواند متقابلا منحصر به فرد. من احساس می کنم مانند شما نمی توانید پشتیبانی یکی بدون حمایت دیگر."

لیره می گوید که Kiddettes در حال تلاش برای استفاده از امتیاز و "کوچک اما توانا پلت فرم" به انجام بخشی خود را در ساخت یک تفاوت در جامعه است.

"چیزی که همیشه باید در ذهن مردم است تقاطع — کجا این جا ؟ نه تنها در جامعه خود را اما جوامع است که شما نمی تعامل با همه زمان ها است. من فکر می کنم که این چیزی است که ما سعی به انجام این کار همانطور که ما حرکت رو به جلو در زندگی حرفه ای ما است و ما در دیدار با مردم در سراسر شهر در سراسر کشور, در سراسر کشور, و ما می خواهم به دانستن آنچه که خود تجربه است و چگونه ما می تواند انجام بخشی از ما را برای دریافت در راه خود می گوید:" لیره.

"ما به معنای واقعی کلمه می خواهید برای جلوگیری از همکاری و گوش دادن" می افزاید: را Kiddettes' همکاری بی وقفه.

STOO channeled their inner pop star on their 2019 release Supersuit.گسترش

STOO کانال درونی خود را ستاره پاپ خود 2019 انتشار Supersuit.

عکس توسط Fabi تورس

Stoo
"من سیاه جنسیت-nonconforming آمریکا و من با استفاده از ضمایر آنها/آنها تمایل به بیشتر femme ارائه بیش از هر چیز دیگری است. که تقریبا من چگونه شناسایی می گوید:" STOO از طریق تلفن با مطبوعات در حالی که راه رفتن را از طریق مونترو. در پایان بعد از ظهر بحث آنها اضافه کردن سیاه و قهوه خبره به هویت لیست. آنها همچنین می تواند ادعا نقش قدرت ستاره پاپ.

در سال گذشته STOO منتشر شد آلبوم خود را Supersuit, اکتان بالا electronic pop روایت است که ترکیب اینده صداهای, STOO را غیر قابل انکار حس شوخ طبعی و یک سایبورگ alter ego در جستجوی اعتماد به نفس درونی خود انعکاس و ارتباط انسانی ، این آلبوم را می بندد با این تند و تلخ اگر نه روحانی "پاورلاین" که در آن STOO را آوازی شخصیت تطهیر می یابد. STOO می گوید: آلبوم پیام هنوز هم طنین انداز با آنها حتی یک سال پس از انتشار آن.

"من نیاز به این آلبوم در این سال بیش از من به آن نیاز سال گذشته به دلیل این واقعا بدست من برای تبدیل شدن به یکی با خودم دوباره و واقعا نیاز به یک شخصیت را به بهترین خود را. من فقط می تواند به من بود و می تواند سرگرم کننده و نه چندان رباتیک تمام وقت."

که شخصیت نهفته است جایی در میان رابین را مبنی بر لذات جسمانی دیجیتالی "Fembot" و بیانسه, پویا فرمانده "Sasha Fierce" با شدید زنانگی هر دو را به ارائه چیزی STOO می گوید "نه یک ضعف."

"من همیشه به مردم گفت که من که زنانه یا هر کسی که زنانه است یک ابرقدرت. واقعا آن را به یک ابرقدرت. آن را بسیار موثر است و آن را واقعا می تواند الهام بخش مردم را به بهترین خود را بلند كنيد و آن را الهام بخش من بود و من خود زمانی که من آمده بود بیشتر به نظر من زنانگی است."

جهان است که بدون شک در محل های مختلف پس از Supersuit's آزادی. STOO می گوید که پس از این همه گیر زندگی شده است تخلیه; اما آن را تبدیل به حتی بیشتر دلهره آور دیدن رویدادهای وابسته و بی عدالتی نسبت به جامعه سیاه پوستان مانند قتل جورج فلوید و Breonna تیلور.

"این نوع از لطمه می زند چرا که شما نمی خواهید برای دیدن چیزهای که. شما امیدواریم که این کشور در حرکت رو به جلو و نقل مکان کرد و گذشته از این اما هر روز بیشتر و بیشتر وزن می گوید:" STOO.

"این یک زمان دشوار برای بسیاری از سیاه دوستان و حتی دوستان نزدیک که متحدان. آن بوده است بسیار وزن در آنها بیش از حد چرا که آنها در حال شروع به دیدن آنچه ما شده است رفتن را از طریق از آنجایی که ما شده ایم به این دنیا متولد و فراتر از آن. پس در راه آن دشوار است برای مقابله با, اما آن را به سمت چپ من کمی امیدوار است که تغییر در حال رفتن به می آیند با هر کس صحبت کردن و آگاه تر از آنچه که اتفاق می افتد در این کشور برای 300-به علاوه سال و یا بیش از آن. بنابراین من در نهایت در یک فضا در حال حاضر که در آن روح من است کمی بیشتر در صلح است. اما من هنوز هم صحبت کردن و مطمئن شوید که ما هنوز آگاه است که ما باید کار را به انجام. ما در اینجا انجام می شود. و من همیشه تکرار که هر روز به مردم هستم مانند: 'ما در اینجا انجام می شود. مبارزه همچنان ادامه دارد.'"

STOO می گوید که مبارزه با گسترش به انبوه از intersectionalities در جامعه سیاه و سفید مانند سیاه, سیاه, ترانس زنان و لباس مردان "از آنجا که همه سیاه و سفید زندگی می کند مهم است."

"وجود تقاطع ها از سیاهی که ما هنوز هم نیاز به صحبت می کنند به نمایندگی از و به در ادامه به مطمئن شوید که به مردم اجازه می دانم که زندگی خود را فقط به عنوان مهم به عنوان هر کس دیگری در این کشور از آنجا که ما انسان هستند و این نقطه تمام از این. ما در حال نادیده گرفتن سایر نژادها در این مبارزه است. این فقط مردم سیاه و سفید نیاز به حمایت همه است. هر کس صدای اتحاد به ایستادن برای ما چرا که ما فقط می توانید انجام دهید تا این حد در حال حاضر."

Sugar Joiko harnesses Pop music, video game music, and the power of Janet Jackson in her work.

شکر Joiko مهار پاپ, موسیقی بازی های ویدئویی, موسیقی و قدرت جانت جکسون در کار او.

عکس Jazmine واتسون

شکر Joiko
وجود دارد هیچ محدودیتی برای سحر و جادو از شکر Joiko. خواننده, نوازنده و ترانه سرا و تهیه کننده, پرنیان, badass همه در رزومه. موسیقی او مشخص شده است با خالص پاپ ملودی های گسترده الکترو تولید به شدت تحت تاثیر عشق او را از بازی های ویدئویی, موسیقی و عفونی ریتم پاشیده whole lotta جانت.

"خانم Joiko اگر شما عرق می گوید:" Joiko احساساتی بیش از عشق او را برای یکی از پاپ بهترین.

این کنر لوئیزیانا بومی آمد به هوستون با توجه به طوفان کاترینا, جایی که او مورد مطالعه موسیقی در دانشگاه هوستون مورز مدرسه موسیقی. شما ممکن است را دیده اند او را انجام دهد در پیت دوئل پیانو, بار, تجربه, او می گوید: تقویت او لغو احکام صادره ی به عنوان یک خواننده. او نواختن پیانو رسیده است با آتش و انرژی و شخصیت به خصوص در آهنگ ها "عجایب, سگ ماده" و "اوله" که در آن پیانو به تنهایی به همین دلیل به رقص است. عامل مربوطه تذکرات مدونا و سلنا و این چیزی کمتر از یک حزب است.

به عنوان یک حامی و عضو جامعه جامعه Joiko می گوید او دوجنسي اما مشخص به عنوان عجیب و غریب. "من عشق را دوست دارم و آن را به من می دهد یک بزرگتر طیف" او می گوید.

Joiko بزرگ شده در جنوب کلیسای باپتیست که در آن او یک وزیر از موسیقی مدیر گروه کر و نوازنده کلیسا برای 16 سال است. او می گوید که فشارهای دین ناشی از بحران هویت که در آن او متناسب و یا چگونه به unapologetically در عشق با خودش ساختن آن دشوار برای او را به بیرون می آیند.

"برای این راه من است که از طریق موسیقی می گوید:" خواننده و اضافه کرد که اگر چه مبارزه او در بر داشت راه برای مدیریت و به حاشيه رانده عناصر هویت او در کلیسا.

"مقدار زیادی از آن شد و فقط ماندن مجرد ماندن مجرد. شرم از این که مسیحی و حال عجیب و غریب بود که در واقع بسیار دشوار است برای من. خوشبختانه آب و هوای امروز و دوستان که من شگفت انگیز بوده است اما با خانواده آن شده است کمی دشوار است. من و مامان خیلی نزدیک و من از آنها بدم میاید که وجود دارد بسیاری از چیزهایی که من می خواهم به بحث در مورد با او, اما من نمی توانم به او. این بخشی است که من حدس می زنم من دست کم بخش های مورد علاقه. من خوش شانس هستم که مادرم مرا دوست دارد. او چیز است: "من فقط می خواهم همه بچه های من برای رفتن به بهشت است.'"

با وجود این چالشها او را غلبه بر درون مسیحیت Joiko می گوید او هنوز از ایمان و می خواهد به آن را نگه دارید که راه.

"من می توانید یک رابطه با خدا و رابطه قرار است به شخصی بین من و او. بنابراین شاید آن را در افراد دیگر و یا مادر من یا هر کسی که مخالف تمایلات جنسی من است. شاید که قسمت نیست تا به آنها و یا سفر خود را و یا هدف خود را در زندگی من که از من کمک می کند تا نگه داشتن رابطه من با خدا و شرمنده که من هستم."

او می گوید که سفر خود را از پذیرش خود کرده است آزاد خود خلاقیت و اجازه او را به آغوش چند وجهی طبیعت از او هنرمندی.

"پذیرش تمایلات جنسی من ساخته شده آن را بسیار دشوار است برای خلاق-عاقلانه و من احساس کردم که من در جعبه. وجود دارد مانند یک بخش کوچک است که من نگه داشته و پذیرش. من احساس کردم که موسیقی من و بعد فورا رفت واز بهتر چون من قادر به بیان خودم بیشتر اصیل و نمی خوام از قالب به هر چیزی. من به دنبال در یک مدل. من تا به حال به من بگویید رک و پوست کنده 'از آن زمان که شما به دنبال جلوگیری از هر کس دیگری و شروع به ساخت آنها را نگاه کنید."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب