اثرگذارندهها در Instagram هم اکنون می توانید کسب درآمد از تبلیغات در IGTV محتوای

یک کمپین ویدیویی برای ترویج پیوند است که آغاز شده توسط Oglivy هند است. Pixabay در حالی که وضعیت کنونی تحمیل مح

توسط ABDOOSNEWS در 8 خرداد 1399
Couple
یک کمپین ویدیویی برای ترویج پیوند است که آغاز شده توسط Oglivy هند است. Pixabay

در حالی که وضعیت کنونی تحمیل محدودیت های اجتماعی ناشی از اوضاع مالی افزایش استرس و اضطراب آن نیز ارائه شده ارتباط با زمان بیشتری را صرف با هم کمک به آنها پیوند بهتر است. گرفتن لحظات با هم بودن و همراهی W منتشر شد یک شات-در-خانه موسیقی تصویری نمایشگاه چگونه این مستند به ارمغان آورده است بسیاری از مردان و زنان نزدیک تر است.

شمای کلی این تصویری است 'W M M W' به نمایندگی از زنان و مردان که در حال کار با هم داشتن سرگرم کننده با هم و توانمند سازی هر یک از دیگر در طول راه. مفهوم توسط Ogilvy هند ویدیوی چگونه این مستند دارای تاری جنسیتی خطوط به عنوان مردان و زنان را در بر داشت راه های جدید برای پیوند با هم شراکت در دیگران کار و ساخت آن ایشان است. با هدف بزرگتر از بازمانده بی سابقه بحران تصویری جشن محبت و درک تلاش از هر دو مردان و زنان نسبت به آموزش به اشتراک گذاشته و رو به رشد عشق و احترام متقابل است.

ویدیو طنین انداز با ایده برابر خطر و برابر مسئولیت های که در آن هر دو طرف پله به انجام روزانه تعهدات با هم و فعال کردن هر یک از دیگر.

"امروز با وجود تمام دفتر کار در خانه ارتباط پیدا کرده اند و زمان و راه های جدید برای پیوند با هم باعث یک تحول که در آن مردان و زنان و داشتن مسئولیت های روزانه به همان اندازه. با پوشیدن یکدیگر را کلاه ارتباط مبهم جنسیتی خطوط پرورش بیشتر درک و احترام متقابل بین هر یک از دیگر.

Couples
این تصویری از کمپین ترویج عشق و پیوند دارد. Pixabay

W M M W, همه چیز در مورد این یابم داستان از همراهی. با عرض همیشه طنین با زنان مدرن و ریشه به صورت تدریجی فرهنگ ما احساس همراهی نشان داده شده در این ویدئو جشن چشم خود را در" Anant Daga مدیر عامل TCNS Clothing Co. Ltd. گفت.

همچنین بخوانید: چگونه به مقابله با بیماری های مزمن در میان COVID-19

Ritu Sharda, مدیر ارشد خلاق افسر Ogilvy هند (شمال) گفت: "به عنوان زندگی وارونه و ما خودمان را نشسته اند و با هم در خانه ما متوجه چیزی زیبا است که مردان و زنان ممکن است متفاوت باشد اما در جایی مانند دو روی یک سکه هستند. ماندن در ساخته شده است که ما متوجه است که نقش ما به عنوان خانه دار بودند که مقدس نیست و زمانی که شرایط خواستار ما می تواند به هر یک از دیگر کفش زحمت. این نقش معکوس ساخته شده ما دیدن هر یک از دیگر در یک نور جدید از احترام و تحسین است. و این چیزی است که W در آخرین فیلم W M همه چیز در مورد داستان هم و همراهی که کمک بسیاری در اب راه رفتن را از طریق این زمان با یک لبخند بر روی صورت خود. چون M W و W M". (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن