رستوران هندی تخریب با نژادپرستانه گرافیتی نوشته شده در سایت

An رستوران هندی شده است با تخریب نژادپرستانه گرافیتی نوشته شده در میان ویرانی به جا مانده از حمله در New Mexic

توسط ABDOOSNEWS در 4 تیر 1399

An رستوران هندی شده است با تخریب نژادپرستانه گرافیتی نوشته شده در میان ویرانی به جا مانده از حمله در New Mexico state, با توجه به گزارش های رسانه ها.

رهبران محلی و جامعه در حال صف آرایی در پشت سیک متعلق به رستوران هند کاخ در سانتا فه که دچار 100.000 دلار خسارت در طول حمله کشف شده در دوشنبه سانتافه جدید, مکزیک روزنامه گزارش شده است.

یک رستوران هندی تخریب در آمریکا

علاوه بر این باعث آسیب گسترده به رستوران خرابکاری نوشته بود شعارهایی در حمایت از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و سفید "قدرت" و اظهارات نژادپرستانه مانند "رفتن به خانه" با توجه به سانتافه خبرنگار.

دنبال NewsGram در Facebook به ماندن بگیرید به روز شد.

آن گفت که آشپزخانه به طور کامل غیر قابل استفاده ساخته شده, جدول, شد, لغو, ظروف شکست بود شراب قفسه بودند خالی مجسمه یک "الهه" سر بریده شد و کامپیوتر به سرقت رفته بودند.

این رستوران تا به حال بازگشایی تنها به تازگی پس از بسته شدن با توجه به COVID-19 محدودیت.

Indian restaurant vandalised in US
این رستوران تا به حال بازگشایی تنها به تازگی پس از بسته شدن با توجه به COVID-19 محدودیت. (تصویر نماینده). Pixabay

فرماندار میشل Lujan گریشام توییتی در روز سه شنبه "ما نه برای چنین نفرت در نیومکزیکو." او اضافه کرد که او گفته بود به رستوران-صاحب Bajit سینگ به "اجازه دهید او را می دانم که جامعه ما با او است."

شهردار آلن وبر توصیف خرابکاری یک "مشمئز کننده و هولناک" جنایت نفرت و قول داد: "ما را پیدا خواهد کرد هر کس آن را انجام داد و آنها را به حد کامل از قانون است."

او گفت: "Singhs یک مدت طولانی سیک خانواده است که با استفاده از منابع خود برای تغذیه بی خانمان بابا Feans طریق خوبی از قلب خود را. آنها را به حمله به این ترتیب ما می شکند قلب است."

سینگ خانواده توزیع رایگان بسته های مواد غذایی و محصولات بهداشتی برای افراد بی خانمان در منطقه و این اقلام به سرقت رفته بودند در طول حمله, به گزارش خبرنگار.

خبرنگار گفت که پنج کمپین جمع آوری کمک های مردمی راه اندازی شده است برای کمک به رستوران.

Indian restaurant vandalised in US
تصویر رستوران هندی بود که تخریب به نام هند کاخ. sfreporter

یک GoFundMe' کمپین با دیگر رستوران کاغذ Dosa مطرح کرده بود بیش از $35,000 جدید مکزیک گفت.

همچنین بخوانید: اجتماعی فاصله: یک مرحله دشوار است برای Huggers

یکی از عکس ها از نقاشی های دیواری ارسال شده در خبرنگار سایت بود در برابر سازمان تروریستی دولت اسلامی.

به دلیل دستار سیک ها هستند که گاهی اوقات به اشتباه به اسلام و یا ایران و روحانیت که نشان داده شده در رسانه ها با دستار و حمله هستند.

شورای آمریکایی-اسلامی روابط ملی مدیر ارتباطات ابراهیم هوپر در بیانیه ای گفت: "این ناراحت کننده نفرت حمله بار دیگر نشان می دهد که رشد سفید برتری بیگانه ستیزی, اسلام هراسی و نژاد پرستی هدف هر جامعه اقلیت و باید به چالش کشیده شده توسط مردم از همه نژادها و مذاهب و پس زمینه." (IANS)

آخرین مطالب