راه آهن هند برای رفتن کربن تا سال 2030

منازت یک پیشنهاد به خود کربن تا سال 2030 راه آهن هند را آغاز کرده است تعدادی از عمده اقدامات برای کاهش گرمایش

توسط ABDOOSNEWS در 24 تیر 1399

منازت یک پیشنهاد به خود کربن تا سال 2030 راه آهن هند را آغاز کرده است تعدادی از عمده اقدامات برای کاهش گرمایش جهانی و مبارزه با تغییر آب و هوا.

در بیانیه سخنگوی راه آهن گفت: در اینجا است که آن را به اتمام رسانده برق از بیش از 40 ، 000 متر مسیر (RKM) است که 63 درصد از گسترده سنج مسیرهای که در آن 18,605 متر برق انجام شده در طول 2014-20.

آن را گفت که قبلا تنها 3,835 متر از برق کار تکمیل شد در طول 2009-14. این سخنگو گفت که راه آهن ثابت است هدف از برق از 7,000 RKM برای 2020-21.

دنبال NewsGram در Facebook به ماندن بگیرید به روز شد.

"همه راه ها در گسترده سنج شبکه برنامه ریزی شده بود, هیجانی, دسامبر 2023. راه آهن هند است که با تمرکز بر برق از آخرین مایل اتصال و پیوند گم شده. با استفاده از این در ذهن, 365 متر از عمده اتصال کار سفارش شده است و در طول Covid-19 دوره," او گفت:.

این مقام گفت که در سراسر کشور مستند راه آهن راه اندازی 99 RKM موروارا-ساتنا بخش از Mumbai-هوره مسیر از طریق اللهآباد (هند) و در نتیجه ارائه یک مسیر جایگزین به هوره.

Railways on track to go green by 2030 with many initiatives
راه آهن راه اندازی 99 RKM موروارا-ساتنا بخش از Mumbai-هوره مسیر از طریق اللهآباد (هند) و در نتیجه ارائه یک مسیر جایگزین به هوره. Pixabay

به طور مشابه 88 RKM از Pachore-مکثی بخش در ایندور-گنا-بینا مسیر نیز راه اندازی شده است ارائه یک مسیر جایگزین برای مکثی-بوپال-بینا.

او گفت که در هوره/Sealdah-SVD کترا از طریق پتنا مسیر 45 RKM از باگلپور-Shivnarayanpur بخش راه اندازی شده است.

این مقام گفت که راه آهن است و تعدادی از طرح های ابتکاری برای ترویج انرژی خورشیدی است.

"راه آهن هند در حال تلاش برای مهار پتانسیل 500 مگا وات (MW) انرژی از طریق پشت بام پانل های خورشیدی و تا تاریخ خورشیدی گیاهان از 100 مگاوات ظرفیت راه اندازی شده است در پشت بام ها از ساختمان های مختلف از جمله 900 ایستگاه های راه آهن," او گفت:.

"خورشیدی گیاهان با ترکیب ظرفیت 400 مگاوات تحت مراحل مختلف اجرای. مناقصات در حال حاضر اعطا 245 مگاوات و هدف برای تکمیل این گیاهان است که در ماه دسامبر 2022" این مقام گفت.

راه آهن که بیش از 51000 هکتار از زمین های استخر در تلاش است برای تولید برق از زمین های مبتنی بر انرژی خورشیدی تاسیسات قطار در حال اجرا.

این 51,000 هکتار نگه پتانسیل به راه اندازی 20 GW زمین-خورشیدی مبتنی بر گیاهان است. خورشیدی و پس از تولید خواهد بود برای تغذیه مرکزی و یا دولت شبکه و یا به طور مستقیم به 25 kV AC سیستم کشش.

"راه آهن و مدیریت انرژی شرکت محدود (REMCL) یک شرکت سرمایه گذاری مشترک راه آهن هند (49% سهام) و مناسک محدود (51% سهام) بوده و موظف به زمین-پروژه های مبتنی بر" او گفت:.

Railways on track to go green by 2030 with many initiatives
در ابتدا با توجه به اینکه زمین-خورشیدی مبتنی بر پروژه راه آهن گرفته تا یک 3-GW خورشیدی پروژه در سه فاز. Pixabay

همچنین بخوانید: پویا از تبت و چین رویای گسترش

رسمی اشاره کرد که یک پروژه از 1.7 مگاوات در بینا در مادها پرادش در همکاری با Bharat Heavy Electricals محدود (BHEL) نصب شده است و تحت آزمایش های گسترده. "این اولین از نوع خود پروژه های خورشیدی در جهان است," او گفت:.

در ابتدا با توجه به اینکه زمین-خورشیدی مبتنی بر پروژه راه آهن گرفته تا یک 3-GW خورشیدی پروژه در سه فاز.

در باد انرژی بخش 103-MW باد-بر اساس نیروگاه در حال حاضر راه اندازی شده است از جمله 26-مگاوات نیروگاه در راجستان Jaisalmer 21-مگاوات نیروگاه در تامیل نادو و 56.4-MW گیاه در ماهاراشترا سنگلی. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب