هندی فارماکوپه حذف آزمون حیوانات PETA از حرکت

تیوی هند فارماکوپه کمیسیون حذف شده است 'سميت زايي آزمون' از انسان واکسن جزوه از فارماکوپه – رسمی از تایید آزما

توسط ABDOOSNEWS در 4 مرداد 1399

تیوی هند فارماکوپه کمیسیون حذف شده است 'سميت زايي آزمون' از انسان واکسن جزوه از فارماکوپه – رسمی از تایید آزمایش برای مواد مخدر تولید شده و به بازار عرضه شده در هند گفت: مردم برای درمان اخلاقی از حیوانات (PETA) در روز جمعه.

"در آزمون حیوانات با تزریق واکسن و اگر هیچ یک از آنها می میرد دسته ای تلقی امن است. حیوانات که نمی میرند در طول آزمایش کشته شدند پس از آن گفت:" PETAاستقبال از حرکت می کند.

دنبال NewsGram در LinkedIn به دانستن آنچه اتفاق می افتد در سراسر جهان است.

PETA India, به عنوان یک عضو IPC را فرعی در جایگزین حیوانات آزمایش و به ویژه invitee به متخصص آن کار گروهی که بحث واکسن و antisera برای انسان استفاده شده است دفاع از حذف از کار برکنار شده تست.

"این نقطه عطفی در حرکت جلوگیری خواهد شد هزاران نفر از حساس خوکچه هندی و موش از درد و رنج و مرگ در این بدنام بی رحمانه و علمی ناقص آزمون" گفت: PETA India, علم سیاست, مشاور دکتر Dipti کاپور.

Animal test axed from Indian Pharmacopoeia, PETA welcomes decision
در حال حاضر این آزمون است که دیگر مورد نیاز قبل از انتشار دسته ای از هر انسانی واکسن. پینترست

در سال 2018 این کمیسیون تا به حال ساخته شده چند به روز رسانی به فارماکوپه ترکیب چندین پیشنهادات ساخته شده توسط PETA India. آن را نیز شامل مقررات برای شرکت های با گواهی good manufacturing practices به چشم پوشیدن از این آزمایش انسانی واکسن پس از تایید توسط ملی نظارتی آژانس است.

همچنین بخوانید: گیاهی غنی از کربوهیدرات رژیم غذایی ممکن است به بهبود دیابت نوع 1: مطالعه

در قانون مجازات اسلامی هفتم نشست گروه از کارشناسان در 29 آوریل 2019 پیشنهاد برای حذف این آزمون از فرد جزوه انسانی واکسن پذیرفته شد.

پس از تصویب کمیسیون علمی, بدن, پیش نویس اصلاحیه افتتاح شد برای ذینفعان نظرات به 20 مارس سال 2020 است.

در حال حاضر این آزمون است که دیگر مورد نیاز قبل از انتشار دسته ای از هر انسانی واکسن طبق اصلاحیه لیست-06 IP 2018 منتشر شده توسط کمیسیون. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن