هندی تبار متخصص قلب و عروق موافقت به پرداخت $400K برای حل و فصل اتهامات کاذب

توسط Arul لوئیسAn هندی تبار متخصص قلب و عروق و مدیر شرکت او توافق کرده اند که به پرداخت $400,000 برای حل و فصل

توسط ABDOOSNEWS در 13 تیر 1399

توسط Arul لوئیس

An هندی تبار متخصص قلب و عروق و مدیر شرکت او توافق کرده اند که به پرداخت $400,000 برای حل و فصل اتهامات که آنها را مشاهده کنید نامنظم billings به مدیکر دولت بیمه سلامت برنامه برای شهروندان ارشد توجه کنند.

جنوب تگزاس دادستان فدرال رایان پاتریک گفت: متخصص قلب و عروق آنی Varughese, 57, که متعلق به Houston-بر اساس شرکت و مدیر ببو Varughese, 64, توافق به پرداخت برای حل و فصل اتهامات که آنها نقض ادعاهای دروغین عمل (FCA).

دنبال NewsGram در Facebook به ماندن بگیرید به روز شد.

اتهامات آمد به نور هنگامی که سابق متخصص قلب و عروق واصل طرح دعوی در دادگاه تحت FCA است که اجازه می دهد تا خبرچین به فایل موارد از طرف دولت و به حق سهم از درآمد حاصل از این اقدام دادستانی گفت.

Indian origin cardiologist to pay $400K
اتهامات آمد به نور هنگامی که سابق متخصص قلب و عروق واصل طرح دعوی در دادگاه تحت FC. (تصویر نماینده). Pixabay

یکی از اتهامات این بود که او شرکت ارسال صورتحساب تحت شماره خود را به مدیکر برای خدمات انجام شده زمانی که او بود نه در کشور است.

دیگر اتهامات بودند که ادعا می کند فرستاده شد به مدیکر برای خدمات "است که منطقی نیست و از نظر پزشکی لازم است."

دفتر تحقیقات فدرال نماینده ویژه مسئول Perrye ترنر گفت: "صدور صورت حساب مدیکر برای خدماتی که لازم نیست و/یا ارائه نشده به منزله تقلب است."

همچنین بخوانید: 'Arogyautsav' به جای Ganeshotsav در Lalbaug این سال

Indian origin cardiologist to pay $400K
یکی از اتهامات این بود که او شرکت ارسال صورتحساب تحت شماره خود را به مدیکر برای خدمات انجام شده زمانی که او بود نه در کشور است. (تصویر نماینده). Pixabay

او افزود: "بزرگترین منطقه از تقلب علیه دولت فدرال امروز غیر اخلاقی توسط ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی که باد یا ساخت مدیکر یا پزشکی صورتحساب."

گاهی اوقات دولت می رسد یک توافق برای کسانی که در مواجهه با اتهامات مربوط به حل و فصل در خارج از دادگاه با ساخت یک پرداخت یا استرداد به منظور اجتناب از هزینه و یا پیچیده دادخواهی. در این مورد در حالی که حل و فصل آنها باید ساخته شده در هر پذیرش و به عنوان دادستانی گفت: آنها از نظر قانونی تنها اتهامات "با تعیین مسئولیت." (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب