مستقل سالن های موسیقی در هوستون در حال مبارزه برای زنده ماندن

هیچ صنعت شده است که امن از اقتصادی خشم COVID-19 بیماری همه گیر. اثرات بلند مدت و یا کوتاه مدت نمی توان انکار ک

توسط ABDOOSNEWS در 30 اردیبهشت 1399

هیچ صنعت شده است که امن از اقتصادی خشم COVID-19 بیماری همه گیر. اثرات بلند مدت و یا کوتاه مدت نمی توان انکار کرد اما یک منطقه است که به احتمال زیاد رنج می برند برای یک مدت زمان طولانی است که در صنعت موسیقی.

موسیقی سالن های کوچک و بزرگ بودند و برخی از مکان اول به پایین و به احتمال زیاد آخرین به پشت باز است. هر چند فرماندار ابوت اعلام کرد به عنوان بخشی از فاز دوم بازگشایی که میله های مجاز خواهد بود برای باز کردن در 25 درصدی ظرفیت دقیق قوانین در اطراف میزبانی زنده موسیقی بسیار روشن نیست.

در سراسر ایالات متحده سالن های کوچک در حال تلاش برای حرکت بدون راهنمایی های بسیار از خود را محلی و یا دولت های ملی است. یک سازمان که به دنیا آمد از این نیاز برای رهبری بود که ملی مستقل برگزاری انجمن آغاز شد که بیش از یک ماه پیش زمانی که مستقل از سالن در سراسر ایالات متحد تصمیم به با هم و اقدام است.

NIVA شده است و گسترش این کلمه در و درخواست از دیگران برای پیوستن به آنها را در تلاش خود را برای رسیدن به کنگره است. هدف آنها این است که برای تأمین بودجه برای این سالن که اغلب نمی شد با توجه به کوچک کسب و کار ارتباط PPP وام و برای انطباق با کمک های مالی ارائه شده برای دیدار با نیازهای منحصر به فرد از موسیقی مستقل سالن پرسنل و هنرمندان خود را.

آن را به چالش و سعی کنید به سازماندهی شدت مستقل مردم مانند صاحبان محل برگزاری, اما NIVA به سرعت گسترش پیام خود و با توجه به وب سایت خود را, آنها در حال حاضر بیش از 1600 عضو دارد. برخی از هوستون خود سالن اضافه شده اند نام خود را به لیست و طرفداران موسیقی همچنین می توانید پیوستن به مبارزه با پر کردن فرم آنلاین که می فرستد از قبل نوشته شده است نامه ای به نمایندگان خود.

از طریق NIVA تلاش سالن های موسیقی در حال حاضر دیده می شود حمایت از کنگره ایالات متحده راجر ویلیامز (R-TX, 25th کنگره منطقه) که خطاب به خانه در مارس 14, درخواست پشتیبانی اضافی برای سالن های کوچک. "ما به عنوان موسیقی مستقل سالن های ستون فقرات هوستون می گوید:" Ashly, Montgomery, مدیر بازاریابی در انبار زندگی می کنند. "ما نیاز به اطناب ما نیاز به وضوح" او می افزاید.

"آنها واقعا متمرکز در ساخت مطمئن شوید که موسیقی زنده سالن در نظر گرفته شده در این گفتگو می گوید:" مایک مور مدیر بازاریابی در وایت اوک سالن موسیقی. "ما واقعا می خواهید مطمئن شوید که مکانهای حفاظت شده و در مکالمات."

نادیده گرفته حقیقت این است که هنرمندان نمی تواند به تویوتا مرکز بدون بازی کوچکتر مکانهای اول. این امر می تواند ویرانگر اگر هوستون از دست هر یک از آن مستقل سالن های موسیقی.

هر چند که معمولا شناخته شده در خارج از شهر هوستون در واقع یک موسیقی شهر با یک موسیقی غنی تاریخچه. آن هوستون معروف و یا بدنام طاووس پرونده که منتشر مامان بزرگ تورنتون "سگ شکاری" یک آهنگ است که کمک به شکل راک اند رول.

گلوستون Old Quarter, آکوستیک, کافه شد در خانه دور از خانه برای آهنگسازی خدا Townes, Van Zandt. جوئل مرا صاحب سه ماهه قدیمی می بیند و خطر او در طول این زمان. مرا خریداری تاریخی محل از صاحب قبلی رکس "Wrecks" بل پس از زیاد افسانه ای محل.

"این نقطه از من گرفتن این محل بیش از آن را نگه دارید." مرا می گوید: داشتن محل است "رویای واقعی" و هدف اصلی او این بود که برای حفظ آن است. "همین دلیل است که من آن را در زمان بیش از این نیست از بین بردن آن است."

در طول این زمان هوستون سلولهای کوچک شده اند به گرفتن خلاق با راه هایی برای حفاظت از کارکنان خود را جمع آوری کمک مالی و همیشه در ارتباط ماندن به جامعه است. WOMH میزبانی دو خون درایوهای با توجه به دور ماسک ایجاد یک محلی-تنها لیست پخش Spotify در و آغاز یک GoFundMe تلاش برای رفتن به طور مستقیم به کارکنان خود را. کسانی که کمک مالی واجد شرایط برای پردازش از جمله یک عمر بلیط به نشان می دهد در WOMH.

انبار زنده نیز راه اندازی شد خود را GoFundMe چالش به طور مستقیم به نفع کارکنان خود و ارائه طنز امداد رسانی برای کاربران که اهدا. اگر انبار مطابق با اهداف خود کارکنان شرکت در بیش از بالا مانع برای تشکر از اهدا کنندگان.

مکانهای است که در خدمت مواد غذایی مانند کثیف اردک و رودیارد کرده اند قادر به ماندن مشغول خدمت به وعده های غذایی هر چند هر دو سالن تصمیم گرفت در روش های مختلف. کثیف اردک ارائه شده است منظقه تحویل و پخش زنده کنسرت در حالی که رودیارد را اجازه داده است در شام به داخل غذا خوردن در ظرفیت اجازه داده شده توسط دولت به عنوان طولانی به عنوان آنها به دنبال دستورالعمل های ایمنی.

هر دو از این سالن نیز در خدمت هوستون جامعه با شرکت در خوراک خط مقدم که در آن کاربران می توانید وعده های غذایی به طور مستقیم به خط مقدم کارگران بهره گیری محل و همچنین افرادی که در حال کار بسیار سخت به نگه داشتن دیگران امن است.

مونترو gem رودیارد تا به حال فقط به پایان رسید بازسازی خود را به طبقه بالا کنسرت منطقه قبل از آنها مجبور به تعطیل اما آنها در حال پیدا کردن راه هایی برای خلاق ماندن با استفاده از یوتیوب به ادامه طولانی خود را در حال اجرا باز مایک نمایش کمدی و رشد داستان ،

اکثر مکانهای کالا آنلاین در دسترس از جمله کارت های هدیه و درآمد تولید شده از یک روش ساده T-پیراهن فروش می تواند کمک به نگه داشتن چراغ و یا پرداخت یک عضو هیات. "من پیشنهاد می کنم برای هر کسی که مایل به حمایت از سالن های مورد علاقه خود را به تماس و یا ارسال پیام های رسانه های اجتماعی به محل و پیدا کردن آنچه که آنها انجام می دهند اگر هر چیزی برای کمک به پرداخت صورتحساب خود می گوید:" گور از قو های سفید.

"این که آیا آن را به فروش آبجو به رفتن و یا فروش صفحات از مواد غذایی در روزهای خاص هر محل خواهد بود بیش از شاد برای پاسخ به این سوالات در طول این زمان. Bartenders و محل دیگر کارکنان از کار و ارسال 20 دلار به پی پال/Venmo واقعا می تواند یک غول تفاوت در روز خود را من به شما قول می دهم" او می افزاید.

"این یک زمان که در آن همه به کمک نیاز دارد یک راه یا دیگری و ما حتی صحبت کردن فقط هوستون یا ایالات متحده می گوید:" قاره باشگاه پیت گوردون. قاره متاسفانه دوست از دست رفته و مکرر مجری استیو رنو به این ویروس فقط در ماه گذشته.

حرکت رو به جلو آن است که معلوم نیست چه دستورالعمل سالن انتظار می رود به عمل و چه در حضور یک موسیقی زنده رویداد خواهد بود. برخی از سالن باید به طور مستقیم به مشتریان به طور رسمی و غیررسمی برای اندازه گیری سطح خود را از راحتی.

با دستورالعمل های اعلام شده در مارس 18, کافه نیاز به ارائه اجتماعی فاصله و ثابت جداول و همچنین تضعیف فعالیت هایی مانند رقص است که شکستن اجتماعی فاصله گرفتن قوانین است. برخی از سالن به دنبال نسبت به دستورالعمل های تعیین شده توسط رویداد انجمن ایمنی در اوایل این ماه.

مونتگمری که ارسال یک بررسی دقیق به انبار زنده در لیست پستی اذعان می کند او جالب برخی از بازخورد در مورد آنچه که مردم نیاز به احساس امنیت در نشان می دهد. "ما نیاز به یک برنامه بازی به دلیل من می خواهم به جای ما بود آماده از زیر آماده," او می گوید.

سالن در حال بررسی گزینه ها برای تماس با ما راه های این کنسرت را برانگیخت می توانید دریافت و پرداخت خود را برای نوشیدنی و یک استراتژی است که دولت به شدت تشویق می کند. نوشیدنی های فروش را تشکیل می دهند اکثر revue تولید شده توسط این سالن.

اکثر سالن ها نیز به دنبال راه هایی برای راه اندازی دست مطابق با اصول بهداشتی ایستگاه ها و موانع و یا نشانگر برای به اجرا درآوردن و تشویق اجتماعی فاصله. ایالت تگزاس توصیه می کند تعیین وظیفه اجرای قوانین را یک عضو هیات اما از آن آسان است برای دیدن چگونه این می تواند به سرعت از دست.

"هر زمان که من مجاز به باز کردن من قصد دارم برای انجام این احساس من این است که بهترین ها را برای ما به طور منظم طرفداران و مشتریان قرار داده و در موسیقی ما همیشه باید در بهترین راه ما می توانیم, می گوید:" گوردون. "بدون داشتن پاسخ های واقعی از بالا به پایین باعث می شود آن را تقریبا غیر ممکن است در حال حاضر."

"ما سه شرایط به دوباره باز کردن" توضیح می دهد که مور. "یکی از اولین این است که دولت می گوید آن را خوب انجام دهید. دوم ما در حال بدیهی است که موسیقی محل برگزاری بنابراین هنرمندان باید به احساس امن برای انجام و سپس یک سوم این است که ما واقعا نیاز به احساس راحت است که ما می توانیم ارائه یک تجربه امن را برای مهمانان و کارکنان و هنرمندان و هر کس که می آید از طریق درب."

وجود دارد معتبر ترس در میان صاحبان محل برگزاری که بازگشایی بیش از حد ممکن است به زودی منجر به موج دوم مجبور هر کس به بستن درهای خود را بیش از همه دوباره و یا حتی بدتر احتمالا سایت برای آلودگی از دیگران است.

Lelia راجرز صاحب رودیارد را برای گذشته 27 سال می گوید: "هر کسی که مایل به ایجاد محور نسبت به آنچه باید انجام شود اما انگار یک کمی از زمان که مورد نیاز برای همه به گام و طول می کشد زمان تمرکز و انرژی است. به به که پایین و بازگشایی حرکت رو به جلو من نگرانی در مورد آن. اگر آن را به اتفاق می افتد, آن را به اتفاق می افتد. من همه برای امن بودن. من دوست دارم به ادامه مطلب مراجعه کنید راهنمایی از بالا."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب