جشن روز استقلال در قلعه قرمز ممکن است خاموش این سال

تیخود را در سال جشن روز استقلال در قلعه قرمز ممکن است به عنوان بزرگ به عنوان در سال های گذشته به دلیل Covid-19

توسط ABDOOSNEWS در 16 تیر 1399

تیخود را در سال جشن روز استقلال در قلعه قرمز ممکن است به عنوان بزرگ به عنوان در سال های گذشته به دلیل Covid-19 همه گیر اجتماعی و فاصله گرفتن از هنجارهای به دنبال داشته باشد. این به این معنی است که این تجمع در قلعه سرخ محدود خواهد بود و تاکید بیشتری خواهد بود در مجازی انتقال از این رویداد.

"جمع آوری و ممکن است محدود به یک سوم و یا حتی کمتر از این سال است. این بدان معنی است که سازمان های امنیتی را به شدت پایبند به اجتماعی فاصله هنجارها" به گفته یک مقام رسمی در قلعه سرخ.

دنبال NewsGram در Quora فضا برای دریافت پاسخ به تمام سوالات خود را.

پلیس دهلی خواهد بود منینگ لایه بیرونی حلقه امنیتی به امنیت قلعه قرمز گرفته شده توسط وزارت دفاع و نخست وزیر امنیت.

این ترتیبات صندلی برای مقامات خواهد بود با توجه به اجتماعی فاصله دستورالعمل که بدان معنی است که وجود خواهد داشت کمتر صندلی های این سال است. تصمیم در مورد ورود عموم مردم است که هنوز هم در دست بررسی است.

Amid Covid-19, I-Day celebrations at Red Fort might be muted
نیز وجود دارد شک اگر به کودکان اجازه داده می شود در این سال است. Pixabay

"وجود خواهد داشت 4 جداسازی اتاق دو در داخل و دو در خارج از قلعه سرخ. همچنین تعدادی از آمبولانس مستقر در این سال ممکن است بیش از سال های گذشته کارکنان سرخ قلعه نیز تحت Covid آزمون" این مقام گفت.

همچنین بخوانید: جو و چاودار Brans مصرف ممکن است باعث کاهش التهاب کبدی, افزایش وزن

نیز وجود دارد شک اگر به کودکان اجازه داده می شود در این سال است. اسباب بازی می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای چک امنیت اجتماعی را حفظ فاصله. یک ساعت نگه داشته می شود در محل قلعه سرخ و مناطق اطراف آن از طریق دوربین های مدار بسته.

"پلیس دهلی انجام مسخره مته برای بررسی آمادگی پیش از روز استقلال. این ورزش انجام شد به بررسی آمادگی سازمان های مختلف برای هر احتمال است. مته انجام شد همراه با DDMA, CISF ASI, گربه, PCR, ترافیک و سازمان های دیگر" گفت: DCP شمالی Monika Bhardwaj. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن