در این می دانم که: حیوان خانگی بهشت — با استخوان به شکل استخر — اتمام خاموش Alico جاده

دیوید Dorsey فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 14, 2020سگ استخوان به شکل استخر

توسط ABDOOSNEWS در 24 تیر 1399

سگ استخوان به شکل استخر به زودی اشاره به furriest از دوستان.

در اوایل ماه اوت جنوب غربی فلوریدا اولین حیوان خانگی بهشت باز خواهد شد در 6800 گرانادا دریاچه درایو درست در جنوب Alico جاده و شرق ایالات متحده 41 در جنوب فورت مایرز.

حدود 4 میلیون دلار پروژه مصرف شده است شکل در نزدیکی انتهای جنوبی Michael G. Rippe پارک وی طی 11 ماه در زمین خریداری شده برای $685,000 در دسامبر سال 2018 است.

"ما در حال کامل مراقبت از حیوان خانگی شرکت گفت:" فرناندو Acosta-Rua مدیر عامل شرکت حیوان خانگی بهشت. "پیشنهاد ما شبانه روزی اگر شما در حال رفتن به خارج از شهر و نیاز به یک محل برای حیوان خانگی خود را. ما اردوگاه های روز. برای بسیاری از مردمی که رفتن به محل کار و می خواهید سگ خود را فعال است که بخش بزرگی از کسب و کار ما. ما همچنین ارائه کامل مراقبت های دامپزشکی. و پس از آن نظافت را به عنوان به خوبی. این واقعا یک کل مراقبت از حیوان خانگی شرکت است."

بیشتر شبیه به این: 17,000 فوت مربع pet resort — با استخوان به شکل استخر شنا — برنامه ریزی در بونیتا اسپرینگز

تاسیس توسط فرد زرگر در Jacksonville, Pet Paradise رشد به 37 مکان در نه ایالت, با فورت مایرز یکی به شماره 38. اگر چه آنها خوشه ای در جنوب قرار دارد به شمالیه Charlottesville, Virginia, و تا آنجا که در غرب به عنوان آلبوکرک نیومکزیکو و آریزونا.

زرگر بازنشسته در سال 2016 شد که Acosta-Rua در اصل یک سرمایه گذار با سرمایه گروه شد مدیر عامل شرکت.

فورت مایرز محل باید حدود 15000 فوت مربع از فضای مطبوع و 10000 فوت مربع چمن مصنوعی با مناطق سایهدار استخر و اسپری غبار و چلپ چلوپ پد برای سگ ها برای خنک ماندن در خارج و همچنین در داخل.

وجود خواهد داشت یک زندگی در آپارتمان را در سایت برای یک مدیر برای در دست 24/7 به علاوه 161 لانه اتاق برای سگ های بزرگ و شش داخل سالن/فضای باز اتاق های VIP است که حتی تلویزیون های صفحه تخت در آنها است.

وجود خواهد داشت 10 "آپارتمانهای گربه" و یک اتاق جداگانه برای 41 سگ های کوچکتر شناخته شده به عنوان "شهر کوچک."

"ما متوجه وجود یک فرصت واقعا آیا نسل بعدی خانگی, شبانه روزی شرکت" Acosta-Rua گفت. "تمرکز ما بر روی رشد بالا متحده و رشد بازار. بدیهی است که فورت مایرز است که بسیار سریع در حال رشد قوی اقتصادی قوی چشم انداز آینده بازار است. ما در حال اضافه کردن شش تا هشت تفریحی جدید در هر سال.

بیشتر شبیه به این: Lee County, اول, cat, کافه Cattyshack باز می شود در سواحل خلیج فارس مرکز شهر

"ما شده است به دنبال در فورت مایرز احتمالا برای 10 تا 15 سال از جمله در نزدیکی فرودگاه. آن پیدا کردن جای مناسب بود اما همچنین که در آن ما می تواند اجازه. که یکی از چالش های این کسب و کار قادر به ساخت آنچه ما می خواستیم برای ساخت. آن را آسان برای رسیدن به. که یک چیز بزرگ برای ما است. مشتریان آسان در داخل و خارج. به طور معمول مشتریان خواهد شد درایو تا 20 دقیقه به ما مراجعه کنید."

Giles-Mcivor, Inc. به عنوان سرب پیمانکار ساخت و ساز. شرکت طول می کشد افتخار در استخدام محلی پیمانکاران فرعی برای کمک به. برای این کار آن را داوطلب خدمت سربازی: ADB خانه های بتنی, سنگ تراشی, دیوید میلر لوله کشی, غرب, پیمانکاری برق, خدمات Nemeth تهویه مطبوع, سگا, تیغه, Wayne Wiles پوشش کف و کاردینال بام.

حیوان خانگی بهشت را ایجاد 30 تا 40 شغل. وجود خواهد داشت یک کارمند برای هر 20 تا 25 حیوانات در محل.

"آن را به شدت تحت نظارت" او گفت:. "بالا در تعامل با حیوانات خانگی. و مقدار زیادی از فضای. ما ساخته شده این با آنچه که یک سگ می خواهم اگر آن را به اینجا آمد. این استخر چلپ چلوپ پد تعامل با مردم است. ما زمان زیادی را صرف تمرکز بر آنچه در بهترین مورد علاقه حیوان خانگی."

در هر زمان وجود خواهد داشت 15 تا 25 کارمند در دست بسته به زمان از سال و چه اشغال است.

"آنها تمایل به شکستن به بازی بازی های گروه 10 تا 15" Acosta-Rua گفت. "اینطور نیست که همه آنها در یک منطقه است. آنها گروه بندی بر اساس خلق و خو و سن و اندازه. آن دسته از عواملی هستند نگاه کنیم. بالا انرژی آزمایشگاه و goldens آنها می تواند در یک گروه. ارشد سگ با هم هستند. ما صرف مقدار زیادی از زمان ساخت مطمئن شوید که آنها گروه بندی مناسب."

حیوان خانگی بهشت اجازه می دهد تا برای یک رایگان "دیدار و بزرگ" جلسه برای مشتریان آینده نگر. هزینه های شبانه روزی شروع در فقط کمتر از 50 دلار در هر شب است. این نیز ارائه می دهد مراقبت های دامپزشکی با نامحدود بازديد و برنامه پرداخت ماهانه از $30 تا $64.

کسب و کار نیز ساخته شده است که برخی از نوآوری ها به دلیل COVID-19.

"بزرگترین افزایش انجام داده ایم با COVID است که ما در حال انجام منظقه check-in و check-out" Acosta-Rua گفت. "مشتریان حتی نمی باید به ترک اتومبیل های خود را برای بررسی در یا انتخاب کنید تا حیوان خانگی خود را. که راه ما مطمئن شوید که ما نمی تواند بیش از حد بسیاری از مردم ما در لابی. که یکی از بزرگ. بدیهی است که ما در حال انجام شستشو و تمیز کردن عمیق هر روز, اما این چیزی است که ما همیشه انجام داده ایم."

در صورتی که شما آن را از دست رفته: "من احساس خطر می کنند!' ویروسی انفجار در فورت مایرز Costco هزینه های مرد شغل خود را

Acosta-Rua صاحب دو از خود و سگ و یک 16 ساله میناکاری هالی و 2 ساله سفید سوئیس چوپان Tica.

"آنها شروع اوایل واقعا آنها را اجتماعی با دیگر حیوانات خانگی," او گفت:. "قبل از شما معرفی آنها به یک محیط اجتماعی بهتر است."

کیپ کرال نگه می دارد یک شرکت

Insite موفق راه حل های محلی شرکت مشاوره مدیریت, تا به حال فکر عبور از Caloosahatchee رودخانه از آن زمان کیپ کرال محل.

به جای آن خواهد شد در حال حرکت به یک 16 ، 000 فوت مربع ساختمان اداری به بازسازی ژانویه 2021 در 1326 SE 47 سنت

Insite خرید ملک برای $1.78 میلیون در ماه گذشته Lee County سوابق نشان می دهد.

این شرکت حرکت خواهد کرد و از آن زمان ستاد در 2503 دل پرادو بلوار S.

اقامت در دانش با آخرین از: در دانش: کیپ کرال حیوان خانگی, درمانگاه, دکتر چشم باز steakhouse به طور نامحدود به تعویق افتاد

این شرکت قصد دارد به رشد از آن زمان 55 کارکنان به 80 تا پایان سال و 250 ظرف چهار سال است.

رشد برنامه ریزی شده بود به عنوان بخشی از انگیزه های مالی توافق برای ماندن در این شهر است. بسته ارائه می دهد تا به $200,000 برای این شرکت کمتر از 10000 $در هر سال بیش از 20 سال است. این شهر نیز ارائه خواهد شد $91,500 در کارکنان انگیزه بیش از سه سال اگر شرکت استخدام یکی دیگر از 61 نفر است.

حدود 70 درصد از شرکت 57 کارکنان زنده در کیپ مرجان از جمله بنیانگذار و مدیر عامل شرکت کریس Rozum.

"این واقعا مهم است" Rozum گفت: از ماندن. "این یک چالش برای ما به پیدا کردن یک محل که همه ما critieria. اما من در اینجا زندگی می کنند در کیپ کرال. این خانه من است. و این خدمت ما هست. این یک جامعه بزرگ برای بسیاری از کارکنان ما است."

Insite تاسیس در سال 2007 در کیپ کرال پرداخت سالانه به طور متوسط حقوق و دستمزد $76,000.

"این شهر هدف این است که برای تنوع بخشیدن به پایه صنعت و کارگران در جنوب کیپ به خصوص در طول روز برای حمایت از ما موفق بسیاری از رستوران ها و موسسات تجاری" گفت: نیتا Whaley کسب و کار استخدام & احتباس متخصص برای شهرستان.

"این یکی از شرکت های در حال رشد در این شهرستان گفت: Ricardo Noguera کیپ مرجان مدیر توسعه اقتصادی است. "به طور معمول زمانی که این شرکت تصمیم به رشد آنها در سراسر پل. هدف در اینجا این است که واقعا برای تنوع بخشیدن به کسب و کار در جنوب کیپ."

بیشتر از دیو دورسی: در دانش: Sanibel Captiva جامعه بانک loaning میلیون ها نفر به صدها نفر از کسب و کار

جدید شعبه بانک باز می شود

Sanibel Captiva جامعه بانک افتتاح هشتمین شعبه 1 جولای فقط در شرق کیپ کرال پل در جنوب فورت مایرز. از 16 ، 000 فوت مربع: 5 میلیون دلار بازسازی ساختمان در 9311 کالج پارک وی.

موجود شعبه در 7500 کالج پارک وی باز باقی خواهد ماند و اهدا خواهد شد فضای اداری به نعمت در یک کوله پشتی و جنوب غربی فلوریدا سمفونی.

بانک آغاز شده و با یک Sanibel محل در سال 2003 و در حال حاضر موفق $560 میلیون دلار دارایی و استخدام حدود 100 نفر است.

اتصال با این خبرنگار: David دورسی (Facebook), @DavidADorsey (توییتر).



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن