واردات از چین:: چگونه می توان آن را سودآور است ؟

One از بهترین معاملات است که به واردات محصولات ارزان و فروش آنها را در قیمت های بالاتر; چین بهترین کشور برای ا

توسط ABDOOSNEWS در 9 مرداد 1399

One از بهترین معاملات است که به واردات محصولات ارزان و فروش آنها را در قیمت های بالاتر; چین بهترین کشور برای انجام این کار است. هر روز مقدار فوق العاده ای از محصولات چینی وارد شده آماده برای تولید سود بزرگ تقاضای بالا برای این محصولات اجازه می دهد تا قیمت های بسیار پایین و در عین حال بسیار مفید برای کارآفرینان جدید. مثل سایت dhgate می تواند یک منبع خوب از محصولات وارداتی از چین است.

اما مشکل این است که در "چه باید وارداتی از چین؟"

که نه نسبی به طور خاص با در نظر گرفتن دو چیز "تجربه" و "میزان سرمایه گذاری". دیگران وجود دارد را در نظر بگیرید مانند نوع کسب و کار شما و محصولات شما نیاز به واردات اما در حال حاضر ما تمرکز بر روی دو.

دنبال NewsGram در Quora فضا برای دریافت پاسخ به تمام سوالات خود را.

تجربه

این مهم است اگر شما وارد نیست قبل از اینکه به شما توصیه برای شروع با یک محصول است که عملی و ساده است. چه ساده ترین محصول به واردات برای کسی که تنها با شروع کردن ؟ ساده ترین محصولات به واردات هستند کوچک و ارزان است که آیا واردات محصولات است که می تواند وزن بیش از 5 کیلوگرم در هر قطعه. چرا ؟ خوب گمرکی دارای محدودیت های خاصی با بسیاری از محصولات معمولا بزرگ و سنگین آنهایی که نیاز به برخی از اسناد و مدارک به طوری که می توان آنها را بدون مشکل دریافت کرد.

Importing from China: How can it be profitable?
محصولات اپل ارزان برای خرید, اما در هنگام عبور از آداب و رسوم آنها معمولا دریافت مالیات بالا است که به طور قابل توجهی افزایش قیمت. Pixabay

پایتخت

خوب این مشکلی نداره اما از آنجا که آن را به یک مقدار محدود با دلایل بیشتر شما باید بدانید که چگونه به بهتر انتخاب محصول است که شما را وارد کنید. شما باید شروع به باور آن آخرین چیزی که شما می خواهید برای حفظ محصول خود را در گمرک به دلیل آن گران است و شما واقعا نمی بینید بازگشت سرمایه گذاری خود را.

خوب قیمت ها نیز جلب توجه ما, اما ما نمی دانیم که آیا گمرکی اضافه کردن مالیات.

این بسیار معمول است در مارک های شناخته شده مانند اپل و سامسونگ و سونی در میان کسانی که محصولات ارزان برای خرید, اما در هنگام عبور از آداب و رسوم آنها معمولا دریافت مالیات بالا است که به طور قابل توجهی افزایش قیمت.

واردات پوشاک و پارچه از چین

اگر چه شما به دنبال چیزی است که آسان و امن به واردات و سپس شما باید به این بازار است. پوشاک کارخانه ها در چین ارائه می کنند بزرگ به دلیل قیمت آنها ارزان هستند و اجازه می دهد آنها را به رقابت بپردازند.

آنچه در مورد آدیداس نایک و پوما?

ما توصیه نمی با وارد کردن یک نام تجاری به رسمیت شناخته شده, به خصوص اگر شما جدید هستند این است که به دو دلیل:

# 1: شما قطعا باید یک مشکل با آداب و رسوم است که می تواند به معنای از دست دادن پول.

# 2: شما در معرض خطر پذیرش با کیفیت پایین, سرقت محصولات آن نیز یک کسب و کار جدی.

ما توصیه می کنیم که شما سعی کنید مارک های جایگزین است که توانایی به صادرات در قیمت مقرون به صرفه.

Importing from China: How can it be profitable?
آیا واردات مارک های شناخته شده مانند آدیداس. Pixabay

همچنین بخوانید: Smart سکسی : Sapiosexuals

آنچه در مورد کامپیوتر?

چین برتر است عمدتا به دلیل تکنولوژی; همه چیز مربوط به کامپیوتر است که بسیار سودآور است. از تجربه ما, ما می توانیم به شما بگویم که واردات کامپیوتر یک کسب و کار سودآور. بله درست است که وجود دارد در کامپیوتر هایی که در حال تکمیل و آماده برای استفاده است که گران نیست. اما مقدار زیادی از پول است که می تواند بهره برداری از این کسب و کار است تشکر برای این نوع از کامپیوتر. پس چه وارداتی از چین ؟ پاسخ ساده است: قطعات کامپیوتر.

هنوز هم وجود دارد بسیاری از انتخاب کالا است که می تواند انجام شود, اما آنچه در بالا ذکر شده می تواند یک نمای کلی از آنچه که شما باید واردات از چین.

[سلب مسئولیت: مقاله منتشر شده در بالای ترویج لینک منافع تجاری.]



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن