'اگر آن را دوباره اتفاق می افتد, ما در حال انجام': SWFL کسب و کار ترس دوم shutdown میان افزایش coronavirus موارد

اندرو Wigdor فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 8:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 9, 2020Vollen Loucks در حال حاضر

توسط ABDOOSNEWS در 19 تیر 1399

Vollen Loucks در حال حاضر نزدیک به رستوران خود را یک بار به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. اگر او را به انجام دوباره آن گفت: سازندگان: به احتمال زیاد دائمی است.

"اگر آن را دوباره اتفاق می افتد, ما در حال انجام," او گفت:.

Loucks است آشپز-صاحب کیپ مرجانی رستوران Duval خیابان که بازگشایی در اوایل ماه مه پس از بستن در 20 مارس زمانی که رژیم صهیونیستی. ران DeSantis دستور داد تمام رستوران ناهار خوری اتاق به میان coronavirus بیماری همه گیر. برخی از رستوران ها هنوز هم در عمل با ارائه carryout گزینه برای مشتریان اما گذشته از دو شب Duval, خیابان نیست.

Loucks مانند منطقه دیگر صاحبان کسب و کار شده است نگه داشتن چشم در افزایش شدید جدید کروناویروس موارد در سراسر کشور است و نگران در مورد آنچه در آن می تواند برای خود را ایجاد.

Coronavirus موارد در دولت شده اند و شاید در هفته های اخیر. یکشنبه گذشته فلوریدا مجموع مورد در صدر تعداد 200,000 و از روز شنبه تجمعی درصد از مردم تست مثبت در این دولت افزایش یافته بود برای 23 روز در یک ردیف فرود در 9.4%.

به عنوان فلوریدا موارد رز در مارس و آوریل قابل توجه در نرخهای مشتری ترافیک و همچنین دولت مقرر منجر به بسیاری از کسب و کار منطقه ای بستن درهای خود را برای مدت زمان طولانی.

در علاوه بر این به منظور برای تمام اتاق ناهار خوری در ماه مارس DeSantis صادر شده خود را در ایالت "امن تر-در-خانه" سفارش در اوایل ماه آوریل این امکان تنها خاص "ضروری" کسب و کار به ادامه عملیات.

پس از آن فرماندار است نورد از فاز 1 و 2 از بازگشایی برنامه اجازه می دهد رستوران ها و فروشگاه های خرده فروشی و همچنین به عنوان کسب و کارهای دیگر به از سرگیری عملیات با برخی از محدودیت.

اما افزایش فعالیت ویروس همچنان به هم بزنید نگرانی عمومی کسب و کار در حال دیدن نازک جمعیت و نگرانی است که بدتر شدن شرایط خواهد شد و آنها را وادار به بستن یک بار دیگر. میله در حال حاضر شاهد حکم دوباره به عنوان بخش از کسب و کار و حرفه ای مقررات اعلام کرد در اواخر ماه ژوئن بود که تعلیق مصرف الکل در کافه ها در سراسر کشور.

پس از بازگشایی مجدد کسب و کار کمتر مشتریان ترس دور دوم تعطیلی

پس از بازگشایی مجدد Loucks به نام هفت هفته "فوق العاده" اما گفت که اخیر چند هفته دیده شدید slowdowns در مشتری ترافیک.

"این واقعا فوت کردن او گفت:" با استناد به ترکیبی از "گرما و هیستری" به عنوان مقصر است.

Loucks - هنوز دوره نقاهت بعد از شش هفته رستوران بسته شد با توجه به همه گیر - نمی بینم آینده ای روشن برای رستوران خود را اگر او را به دوباره.

"من نمی دانم آنچه من انجام," او گفت:. "من باید به دنبال یک شغل ... اگر آن اتفاق می افتد دوباره, من فقط نمی بینم هر یک نور در انتهای تونل. چگونه می توانم به شما پرداخت خود را در خود و برق و آب و گاز خود را اگر کسب و کار شما تعطیل است ؟ پول روی درختان رشد نمی کند."

رستوران که باز کرده بود در ماه ژانویه قادر به دریافت فدرال چک برنامه حفاظت از وام در طول دور دوم از برنامه بودجه است اما هنوز هم رنج می برند از زیان های گرفته شده در طول آن خاموش کردن.

چک حفاظت از برنامه ایجاد شده به عنوان بخشی از 2 تریلیون دلار coronavirus بسته محرک اقتصادی که توسط رئیس جمهور امضا شد دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در اواخر ماه مارس است. برنامه ارائه شده در یک زمان تنها بخشایش وام به کسب و کارهای کوچک به منظور نگه داشتن آنها را باز کردن و نگه داشتن کارگران شاغل. اما بسیاری از کسب و کار تا به حال مشکل تامین وام در این برنامه تا دور جدیدی از بودجه بود به پمپ آن است.

Loucks تخمین زده است که او از دست داده و حدود 240,000 در طول هفته رستوران بسته شد.

در علاوه بر این به پول از دست مالک است و تا به حال به اقدامات احتیاطی از قبیل قرار دادن جدید ضد عفونی کننده دست ایستگاه و اجرای سختگیرانه تر روش های تمیز کردن.

"این همه پول هزینه," او گفت:. "و آن را از پول ما نیست که به صرف قبل از."

پس از بازگشایی مجدد Loucks بود قادر به بازگرداندن بسیاری از کارکنان خود را, اما نه همه. چهار نفر از 22 گفت: هنوز furloughed. برخی از کارکنان که در حال بازگشت هستند و همچنین کار بر روی کاهش ساعت.

"اگر شما لازم نیست که درآمد یا فروش شما چگونه توجیه کار؟"

ترکیبی از افزایش هزینه های در حال اجرا رستوران و شیب در ضریب اطمینان مصرف کننده در میان مورد افزایش اتحاد چپ کمی به یقین برای دوال خیابان های آینده.

در واقع در تمام وقت خود را مشغول به کار در صنعت رستوران - بیش از 45 سال - Loucks گفت: کسب و کار هرگز به نظر می رسید به طوری نامشخص است. او به نام همه گیر "بدترین چیزی که از این (بزرگ) افسردگی" که او گفت: پدر و مادر خود را از طریق رفت.

"ما هرگز از تجربه چیزی شبیه به این," او گفت:. "این جنون."

یکی دیگر از کسب و کار محلی در مواجهه با چنین عدم قطعیت است Cariloha بامبو فروشگاه در ناپل' مرکتو مرکز خرید که بازگشایی در اوایل ممکن است.

فروشگاه بسته در ماه مارس در میان همه گیر و پس از صاحبان جف و رابین اسنل قادر به امن فدرال چک برنامه حفاظت از وام آنها به دنبال کمک از خارج شروع GoFundMe.

Cariloha بامبو در نهایت آیا دریافت PPP بودجه پس از کمک های مالی بیشتر در قرار داده شد.

رابین اسنل اشاره کرد که این فروشگاه هنوز بالا رفتن از سوراخ است که برای اولین بار بسته شدن ایجاد ساخت یک دوم یک تهدید چشم انداز.

"هر آنچه که ذخایر ما تا به حال ما با استفاده از آن اولین بار در اطراف گفت:" رابین اسنل. (PPP وام) تنها به ما کمک کرد برای پرداخت حقوق و دستمزد برای یک زن و شوهر از ماه است که رفته است."

آنها اعلام کرد که این وام تنها تحت پوشش خود حقوق و دستمزد ، اجاره و آب و برق و بیمه و هزینه های دیگر هنوز هم نیاز به پرداخت می شود. این Snells تخمین زده است که کسب و کار که استخدام چهار نفر از دست رفته در اطراف $60,000 $75,000 حتی با کمک آنها دریافت شده از PPP وام.

کسب و کار در این فروشگاه آغاز شده قوی پس از بازگشایی شده است اما پس از درگذشت پایین بسیار کمی از ترافیک پا.

"از آنجا که کروناویروس در حال رفتن به بالا, آن را قطعا آهسته" جف اسنل گفت.

رابین اسنل گفت که مگر کمک های اضافی در آینده او واقعا مطمئن نیستید که چگونه کسب و کار می تواند پایدار تحت یک ثانیه خاموش. آنها باز در نوامبر سال 2018 است.

جف اسنل اضافه شده است که ذخیره شده است برای یک سال و نیم.

"در آن طول می کشد در حالی که برای تبدیل شدن به سودآور" او گفت:. "بنابراین اگر ما به آمار و دوباره آن را به خرد کردن."

مارکو جزیره سینما تعطیل برای بار دوم

در حالی که بسیاری از کسب و کار منطقه ای در حال, ترس از یک دوم بسته شدن برخی از آنها در حال حاضر آن را تجربه.

مارکو جزیره سینما مارکو فیلم بسته در اواسط ماه مارس در میان همه گیر اما بازگشایی در اوایل ماه ژوئن پس از DeSantis دستور فاز 2 باز اجازه داده است که سینما برای بازگشایی شده است.

با وجود اینکه بیشتر به خوبی تاسیس کسب و کار همه گیر نشده است نوع به تئاتر که در اصل باز در سال 1993.

پس از مارکو فیلم باز درهای خود را به عموم دوباره در ماه ژوئن مالک نیک کمپو به سرعت متوجه شدم این بود پایدار نیست. تئاتر مجبور شد به بازی کلاسیک, فیلم های قدیمی تر از فیلم های جدید که منتشر شد.

در میان عدم قرعه کشی که فیلم های جدید را به ارمغان بیاورد تئاتر بود 20 تا 25 نفر در هر روز با اکثر اعضای عمومی فقط راه رفتن گذشته و کسب و کار.

"این برای 'اجتماعی فاصله,' اما آن را نمی بزرگ برای حفظ پس از بسته برای سه ماه" او گفت:.

کمپو تخمین می زند که او را از دست داده حدود 450.000 دلار در کسب و کار در طول بسته شدن.

تئاتر ماند باز در ماه ژوئن به مدت سه هفته در طی آن کمپو نگه داشته شنیدن اخبار جدید کروناویروس موج ضربه زدن به دولت است.

"من گفت:" ما باید به نزدیک'" کمپو گفت. "'ما قصد داریم برای زنده ماندن این اگر ما نگه داشتن خونریزی پول است.'"

سپس "نهایی میخ را در تابوت" آمد زمانی که استودیوهای هالیوود اعلام کرد که فیلم هایی که قبلا تحت فشار قرار دادند به ماه جولای خواهد بود تحت فشار قرار دادند بیشتر برای اوایل آگوست.

کمپو می دانستند که او تا به حال به دوباره و "سعی کنید به کشف کردن راه برای سوار شدن به این." او در ژوئن 27 و 20 کارمند بود به قرار دادن بر روی کردند یک بار دیگر.

در حال حاضر کمپو گفت: او را در برزخ و تلاش برای هر "کمی گرانت من می توانید از اینجا دریافت کنید و یا پنی وجود دارد."

"دولت باید به کار دیگری انجام," او گفت:.

کمپو دریافت وام از چک Protection Program اما اشاره کرد که پول تنها برای هشت هفته.

مالک نیز به تازگی برای اعمال و دریافت یک کسب و کار کوچک مدیریت COVID-19 اقتصادی آسیب فاجعه وام پیش از $10,000 که او گفت: برای پرداخت اجاره خود را در ماه جولای.

"اما پس از آن, خوب, خیلی, خشک," او گفت:. "من به دنبال در همه جا."

اگر فیلم های جدید در حال منتشر شد در اوایل ماه اوت پس از آن کمپو برنامه به نگه دارید تا پس از آن و باز دوباره تا یک بار محصول جدید در دسترس است. اگر coronavirus حفظ گرفتن آن در امریکا و نیروهای هالیوود به فشار خروجی به عقب و حتی بیشتر کمپو نگرانی در مورد چه مدت او می تواند صبر کنید.

"به عنوان یک تاجر که موفقیت نسبی در گذشته این واقعا نا امید کننده است," او گفت:. "من فکر می کنم خسته کننده ترین بخش این است که من قادر به ارائه برای کارکنان من که فقط پاره من در این نقطه است."

رسیدن به اندرو Wigdor در awigdor@gannett.com و در توییتر @andrew_wigdor



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن