ICMR می نویسد: به آمریکا و UTs برای کاهش کرونا تست قیمت

قبل از اتخاذ شده برای استفاده گسترده تر Favipiravir نیاز به مطالعه بیشتر. Pixabay در مصاحبه با سرپرستان گلن Sa

توسط ABDOOSNEWS در 7 خرداد 1399
Antiviral Favipiravir
قبل از اتخاذ شده برای استفاده گسترده تر Favipiravir نیاز به مطالعه بیشتر. Pixabay

در مصاحبه با سرپرستان گلن Saldanha رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل Glenmark دارو گفت: این شرکت امیدوار است که مشابه نتایج مثبت در بيماران Covid-19 در طول آزمایش های بالینی از ضد ویروسی Favipiravir برای COVID 10. در سطح جهانی طبق گزارش COVID-19 بيمار تحت درمان با Favipiravir داده اند نتایج مثبت مانند کاهش علائم و سریعتر بیماری بازیابی.

Saldanha گفت: یک واحد جهانی پروتکل کافی برای مقابله با هر کشور وضعیت; ما همچنین نیاز به تکیه بر خود ما آمار و اقدامات برای کنترل. "همان می رود برای گزینه های درمان است و به همین دلیل ما به طور انحصاری مطالعه Favipiravir در هند جمعیت قبل از اتخاذ آن استفاده گسترده در بازار," او اضافه شده است.

س: Glenmark آغاز فاز 3 آزمایش های بالینی بر ضد ویروسی Favipiravir برای COVID-19 بيمار در هند. چه خواهد بود گام بعدی در این مورد ؟

یک: با DCGI پیش بروید برای فاز 3 مطالعات بالینی Glenmark در حال حاضر خواهد شد تست اثربخشی و ایمنی از Favipiravir در بیماران است. اطلاعات دریافت می کنیم در این مرحله از دادگاه به ما بگویید اگر ضد ویروسی می تواند تبدیل به یک مناسب و موثر COVID-19 درمان در هند. پس از این Glenmark ارسال خواهد شد کارآزمایی بالینی داده به DCGI و به دنبال تصویب بازاریابی برای Favipiravir در بازار هند.

 Favipiravir
COVID-19 بيمار تحت درمان با Favipiravir داده اند نتایج مثبت نیاز به تست بیشتر هر چند. فردا

س: کدام بیمارستان ها در هند در حال ثبت نام برای مطالعه ؟

یک: ما یک نمایندگی خوب از پیشرو بیمارستان های دولتی و خصوصی ثبت نام برای مطالعه است. این SSG بیمارستان & Medical College, وادودارا Deenanath Mangeshkar بیمارستان و مرکز تحقیقات پونا Kokilaben Dhirubhai Ambani بیمارستان و موسسه تحقیقات پزشکی بمبئی دولت کالج پزشکی و بیمارستان Nagpur دولت کالج پزشکی و بیمارستان اورنگاباد AIIMS در ریپور HCG بیمارستان احمدآباد Dr Balabhai Nanavati بیمارستان بمبئی و Kasturba بیمارستان بمبئی.

س: Favipiravir یک نسخه عمومی از Avigan Fujifilm تویاما شیمیایی از ژاپن است. چه شده است استفاده از Avigan است و آن استفاده شده است برای COVID?

یک: Avigan نشان داده است فعالیت در برابر ویروس آنفلوانزا و تایید شده در ژاپن برای درمان رمان آنفلوانزا عفونت ویروس. به تازگی در چند ماه گذشته و با توجه به گزارش های ارسال شیوع COVID-19 متعدد بالینی مربوط به این دارو آغاز شده در COVID-19 نفر در چین و ژاپن و ایتالیا و مصر و چند کشور آسیایی و در ما.

س: چه بالقوه از مواد مخدر در حال تست کرده ؟

یک: در سطح جهانی طبق گزارش COVID-19 بيمار تحت درمان با Favipiravir داده اند نتایج مثبت مانند کاهش علائم و سریعتر بیماری بازیابی. داشتن داخلی توسعه API و فرمولاسیون محصول Glenmark امیدوار به دیدن مشابه نتایج مثبت در بیماران در طی این آزمایشات بالینی.

س: چگونه می توانم به شما نمایش coronavirus وضعیت در هند ؟

یک: من معتقدم که هند در پاسخ به بحران بهداشت و درمان شده است بی درنگ از همان ابتدا و انعکاسی است از اقدام جمعی توسط مرکز و مقامات دولتی خط مقدم سلامت کارگران خصوصی بخش بهداشت و درمان و سازمان های غیر انتفاعی. بدون شک وجود داشته است عقب نشینی و از دست دادن زندگی و معیشت و کشور را در حالی که برای بهبود یافتن از اثرات این آسیب است. با توجه به این بزرگی از جامعه ما و در مقیاس بحران, من فکر می کنم هند به موقع و دقیق پاسخ کمک کرده است تا حد زیادی در کنترل تاثیر مخرب این بیماری است.

س: کشورهای مختلف نشان داده اند متفاوت عفونت و مرگ و مير با COVID-19. افکار خود را چه هستند?

یک: عوامل متعددی در بازی است که تعیین یک کشور را عفونت و مرگ و مير. برای مثال ما شاهد نرخ های بالاتر از COVID-19 در کشورهای با بالاتر نسبت جمعيت سالمندان و یا در کشورهایی که در آغاز خود را مهار مستندات در مرحله بعد از این بیماری است. این است که چرا یک جهانی پروتکل کافی برای مقابله با هر کشور وضعیت; ما همچنین نیاز به تکیه بر خود ما آمار و اقدامات برای کنترل. همان می رود برای گزینه های درمان است و به همین دلیل ما به طور انحصاری مطالعه Favipiravir در هند جمعیت قبل از اتخاذ استفاده گسترده آن در بازار است.

همچنین بخوانید: دانشمندان شناسایی آنتی بادی های با پتانسیل برای جلوگیری COVID-19 ویروس

س: چه مدت شما فکر می کنم این مستند باید ادامه دهید ؟

یک: همانطور که می دانید دولت مرکزی و دولت از نزدیک نظارت بر وضعیت در حال تحول است و ما نگاه به جلو به هر گونه به روز رسانی از آنها در مستند احكام است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن