من شده اند شلوغ تر از همیشه در این مستند: Rana Daggubati

یکctor Rana Daggubati درک زمان است که از ذات است که چرا "Bahubali' ستاره اجازه نداد این بیماری همه گیر در راه

توسط ABDOOSNEWS در 30 تیر 1399

یکctor Rana Daggubati درک زمان است که از ذات است که چرا "Bahubali' ستاره اجازه نداد این بیماری همه گیر در راه گرفتن مشغول به زندگی واقعی خود عشق و علاقه است. آن را نیز به همین دلیل او را چهره تیسوت یک رهبر در سوئیس ساعت مچی سنتی میباشد.

همراه با یکی از موفق ترین ستاره جنوب هند, سينماي Daggubati است بسیار محبوب در بالیوود و شهرت نام در سراسر هند خانوار. بازیگر-تهیه کننده قویا معتقد است که "زمان موقت است, فیلم برای همیشه." IANSlife با ستاره به بحث فیلم و زندگی در مستند. خوانده شده گزیده ای:

دنبال NewsGram در LinkedIn به دانستن آنچه اتفاق می افتد در سراسر جهان است.

شما توافق می کنید که شما می توانید تعداد خود را به عنوان یکی از موفق ترین "متقاطع" بازیگران (برای عدم وجود یک کلمه بهتر است)?

Daggubati: سینمای هند امروز است و نه محدود به هر زبان. مهم نیست که چه زبان فیلم است; اگر آن را یک داستان شما می خواهید برای گفتن فقط پیش بروید و آن را بگویید. بنابراین من متمرکز بر روی اسکریپت و که منجر به جالب انتخاب حرفه ای در تلوگو و هندی.

به اشتراک گذاری با ما چند جزئیات در مورد نسخه های آینده.

Daggubati: وجود دو فیلم به انتظارنشسته بودند. یکی این است که "Haathi صرف Saathi' چند زبانه انتشار در Hindi تلوگو و تامیل. این یک داستان زیبا از طبیعت رابطه بین انسان و طبیعت...شاید خیلی بیشتر مربوطه در حال حاضر.

یکی دیگر من این است که این داستان عاشقانه ای است که در 90s Telangana, که در آن من یک شاعر-rebel. آن را به نام "Virataparvam" و آن ستاره سای Pallavi, ناندیتا داس و زرینه وهاب.

Indian cinema today is not restricted to any language: Rana Daggubati
"من می خواهم به عنوان خوانده شده بنابراین هر زمان که من یک شانس گرفتن من در خواندن من ، "Daggubati, مذاکرات در مورد صرف وقت در مستند. Pixabay

هنگامی که شما کار نمی کند چگونه شما صرف زمان خود را?

Daggubati: به طور کلی من با بسیاری از منافع است. بنابراین آن را دشوار است به نگه داشتن من درگیر است. من می خواهم به عنوان خوانده شده بنابراین هر زمان که من یک شانس گرفتن من در خواندن من ، این حمل و نقل شما را به جهان است که بسیار بهتر از زمان واقعی یکی است.

چگونه شما در برخورد با این مستند?

Daggubati: این ممکن است تعجب آور به شنیدن این اما من شده اند شلوغ تر از همیشه در این مستند که بیش از حد انجام برخی واقعا واقعا چیزهای هیجان انگیز. من متوجه شدم که برای مدت زمان طولانی ممکن است ما را به نگه دارید به شاخه های این مجموعه و خدمه است. بنابراین در اینجا من نشستن و گفتن داستان در انیمیشن از طریق! من در حال حاضر در حال توسعه بسیاری از نشان می دهد از بحث نشان می دهد که به فیلم های مستند و موسیقی فیلم. با انیمیشن خود را در تخیل خود را تنها محدودیت واقعا. و خوشبختانه من تخیل نگه داشته است من شرکت در مستند (می خندد).

همچنین بخوانید: Bullstop: هوش مصنوعی مبتنی بر نرم افزار برای حفاظت از آنلاین قلدری چرخش

Indian cinema today is not restricted to any language: Rana Daggubati
رعنا می گوید که او همیشه دوست دارد به پوشیدن لباس راحت توپ را روی گوه. Wikimedia Commons

وقتی که می آید به سبک شخصی خود را چه برو خود را-به لباس ؟

Daggubati: به به من خواهد همیشه بسیار راحت و سه راهی یک جفت شلوار جین. این کفش و کفش که من از آن لذت ببرید در حالی که نگه داشتن توپ را روی گوه و شلوار جین بسیار اساسی است. کاربردی و راحت با یک اشاره از شخصیت چیزی است که من می گویند من سبک شخصی خواهد بود.

چگونه می توانم به شما فکر می کنم تیسوت خود دانی سبک و بالعکس ؟

Daggubati: دوست من گفت: من سبک می آید از یک بسیار کاربردی و راحت فضا. و این که من از طریق و از طریق. و تا ساعت تیسوت در حال رفتن به جانبی به تشدید یک نگاه. مانند T-Classic مجموعه بسیار براق و طراحی و ساخت آن واقعا پیچیده است. یک روز من احساس می کنم کمی جسورانه من فقط انتخاب T-ورزشی chronographs. مارک های طیف متنوعی با این نسخهها کار با بسیاری از کلاه من را می پوشند در یک روز – به عنوان یک بازیگر و تهیه کننده و هنرمند.

مورد علاقه خود را تیسوت گاه شمار

Daggubati: علاقه مندی های شخصی من هستند تیسوت کارسون, حق بیمه, Tissot Seatstar 1000 کوارتز و Tissot ردیابی. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب