من اصلا نا امید در مورد هر چیزی در زندگی می گوید: pamela grow Jammwal

بollywood اکشن star pamela grow Jammwal خوشحال است که فیلم های خود را در حال انتشار در OTT سیستم عامل زیرا در

توسط ABDOOSNEWS در 8 مرداد 1399

بollywood اکشن star pamela grow Jammwal خوشحال است که فیلم های خود را در حال انتشار در OTT سیستم عامل زیرا در حال حاضر مردم می توانند به تماشای فیلم های خود را خود را و تصمیم بگیرید که آیا آنها می خواهم به تماشای کسی هست یا نه.

Pamela grow آینده فیلم "Yaara" و "Khuda Haafiz" را کنار سنتی اکران خواهد شد و انتشار در OTT سیستم عامل Zee5 و دیزنی+Hotstar VIP بود.

دنبال NewsGram در LinkedIn به دانستن آنچه اتفاق می افتد در سراسر جهان است.

او اصرار دارد او نا امید نشده است که این فیلم نمی خواهد ضربه روی صفحه نمایش بزرگ. "من نمی نا امید در مورد هر چیزی در زندگی است. مانند آنها می گویند هنگامی که زمان مناسب می آید همه چیز درست اتفاق می افتد. شاید این است که زمان مناسب برای درست اتفاق می افتد" pamela grow گفت: سرپرستان.

Vidyut Jammwal: I don't get disappointed about anything in life
با استناد به یک مثال از فیلم "Junglee", pamela grow ادعا کرد: "'Junglee' انجام نمی Rs-100 کرور کسب و کار در تئاتر اما از آن است که شماره یک سینما در همه OTT سیستم عامل است. پینترست

"آنچه که این تکبر در مورد انتشار در تئاتر? این خیلی خوب است. کل کشور نیاز به سازمان دیده بان من ، افرادی هستند که آیا تماشای یک pamela grow Jammwal فیلم. در حال حاضر آنها را می دانم که این مرد است و سپس تصمیم می گیرید. به طور معمول چه اتفاقی می افتد این است که مردم نمی رفتن به تئاتر به دلیل منتقدان باید نظر خود را," او اضافه شده است.

همچنین بخوانید: Kareena Kapoor Khan, مذاکرات در مورد مد جمع آوری کمک برای صنعتگران

با استناد به یک مثال از فیلم "Junglee", pamela grow ادعا کرد: "'Junglee' انجام نمی Rs-100 کرور کسب و کار در تئاتر اما از آن است که شماره یک سینما در همه OTT سیستم عامل است. منتقدان نمی لذت بردن از فیلم و چه آنها نوشت و اجازه نداد مردم به تئاتر. در حال حاضر مردم می توانند با تماشای آن را بر روی خود را و تصمیم بگیرید که آیا آنها می خواهم به تماشای کسی یا نه." (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب