من معتقدم که من باید غریزه: Kiara Advani در

یکctress Kiara Advani معتقد است او به خوبی غریزه مادری و می گوید او احساس خوشحال در این شرکت از کودکان است."من

توسط ABDOOSNEWS در 27 تیر 1399

یکctress Kiara Advani معتقد است او به خوبی غریزه مادری و می گوید او احساس خوشحال در این شرکت از کودکان است.

"من باید تغییر پوشک و من انجام داده اند همه چیز را که من می تواند داشته باشد. من معتقدم که من باید غریزه. من احساس کودکان آنقدر صادقانه من فقط احساس می کنم خیلی خوشحال را در شرکت خود را از آنجا که آنها بسیار بی اعتنا به همه چیز و آنها آنقدر خالص" Kiara گفت.

دنبال NewsGram در LinkedIn به دانستن آنچه اتفاق می افتد در سراسر جهان است.

باز در مورد او فیلم مانند پس زمینه, Kiara گفت: "من هرگز ملاقات Saeed Jaffrey و من wasna¿t حتی آگاه باشید که من آن مربوط به Ashok Kumar. زمانی که من پیوست صنعت فیلم بود که من شنیده ام زیادی در مورد او. من امیدوارم که آنها را به نوعی از نفوذ ژنتیکی در من به دلیل ارتباط من با آنها.

Kiara Advani: Have good maternal instincts
های ویژه پیام برای شرکت ستاره Shahid Kapoor, او گفت:: "او نباید فکر می کنم بیش از حد". Wikimedia Commons

صحبت کردن در مورد اخیر بازدید فیلم های پرفروش از جمله "کبیر سینگ" و "خوب Newwz" او گفت: "من واقعا خوش شانس داشتن این دو فیلم های مختلف با نقش های مختلف. بخش دشوار است به تعادل و مدیریت را به هر فیلم به عنوان هیجان انگیز است. من به سادگی باید به سختی کار می کنند و بقیه را به مخاطبان و خدا."

در عملکرد و ایفای نقش در "Lust داستان" Kiara گفت: "زمانی که Karan Johar به نام من برای 'Lust داستان من تصمیم گرفتم که من باید انجام دهید این به این دلیل من فکر کردم که من چنین یک فرصت بزرگ به کار می شود و کارگردانی شده توسط او.

همچنین بخوانید: رسانه های شرکت نیاز به بهبود گزارش به جذب بیشتر تبلیغ: مطالعه

او تا به حال یک پیام ویژه برای برخی از co-stars. برای Shahid Kapoor, او گفت:: "او نباید فکر می کنم بیش از حد" و برای Akshay Kumar, او گفت:: "او نیاز به هیچ مشاوره در واقع او نیاز به یک مقدار زیادی از مشاوره".

او با نام کامل Kiara جمله Advani در او تغییر آن قبل از ورود به بالیوود.

"در حال حاضر وجود دارد یکی دیگر از ستاره دیگر قبل از من وارد شده بود و او به خوبی تاسیس شده اما من می خواستم خود من هویت و می خواستم برای جلوگیری از سردرگمی در نام به طوری که این است که چگونه Kiara آمد او گفت:" در یک قسمت از Zee کافه "شب پرستاره GEN Y". (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب