هیوندای موتور هند-صادرات بیش از 5K واحد در ماه مه در میان مستند

یک کارمند پیاده گذشته مخازن نفت در یک پالایشگاه سینوپک در ووهان هوبئی استان مارس 25, 2012. چین بالا متعلق به د

توسط ABDOOSNEWS در 11 خرداد 1399
oil tank
یک کارمند پیاده گذشته مخازن نفت در یک پالایشگاه سینوپک در ووهان هوبئی استان مارس 25, 2012. چین بالا متعلق به دولت شرکتها تصمیم گرفته اند به منظور هر گونه نفت برای بارگیری در بنادر ایران در این ماه با توجه به انتخاب. Pixabay

تحریم های ایالات متحده در حال گاز گرفتن سخت تر به اقتصاد ایران, با نشانه های جدید که ایران کلید صادرات نفت در حال متزلزل در حالی که آن تجارت ارقام با بزرگترین اقتصاد اروپا و ایالات متحده در حال کوچک شدن هستند.

ایالات متحده سرویس خبری بلومبرگ گفت: آن را وارد تانکر ردیابی داده ها نشان می دهد که هیچ تانکرهای نفت دیده شده است ترک ایران در پایانه های نفتی برای بنادر خارجی در نه روز ممکن است. نفت خام ایران را منبع اصلی درآمد.

واشنگتن محکم آن یک جانبه تحریم ها بر صادرات نفت ایران ممکن است 2 ending چشم پوشی است که آن اعطا شده به کشورهای مختلف برای حفظ واردات نفت خام از ایران و نیاز آنها را به کاهش واردات به صفر است. ایالات متحده تحریم ها با هدف فشار بر ایران برای تغییر آن درک شده كه رفتارهای.

بلومبرگ گفت: ردیابی داده ها همچنین نشان داد که چهار نفتکش ایرانی بودند لنگر در سواحل چین به عنوان از آوریل 9 با یک پنجم تانکر در راه خود را به ساحل. می گفت بیشتر از بقیه از ایران ناوگان تانکر یا بازگشت به خلیج فارس پس از تخلیه محموله و یا مشاهده شده است در یا در نزدیکی این منطقه در دو روز گذشته. آن گفت: 10 نفتکش ایرانی تا به حال ارسال نشده ردیابی سیگنال برای حداقل 16 روز نگه داشتن خود فرستنده خاموش در یک تلاش آشکار برای پنهان کردن حرکات خود را.

در یک گزارش منتشر شده روز جمعه رویترز گفت: چهار ایرانی تانکرهای خاموش چینی در ساحل و پنجم در راه خود را به چین تا به حال لود نفت خام ایران در ماه آوریل قبل از چین ایالات متحده چشم پوشی به واردات نفت منقضی شده است. آن گفت: دو نفتکش را تخلیه نفت خود را به مشتریان در حالی که دو نفر دیگر در حال انتظار برای انجام این کار در بنادر چین و نینگبو در ژوشن.

اما در بیشتر ضربه به صنعت نفت ایران ایسنا به نقل از "سه نفر با آگاهی از این موضوع" عنوان کرد و گفت چین بالا متعلق به دولت شرکتها پتروشیمی چین پارسیان (Sinopec) و چین ملی نفت پارسیان (آمو) تصمیم گرفته اند به منظور هر گونه نفت برای بارگیری در بنادر ایران در این ماه. رویترز با اشاره به منابع عنوان کرد و گفت چینی شرکتها نگران بودند که ساخت چنین سفارشات خواهد آنها را در معرض تحریم های ایالات متحده است که می تواند بلوک دسترسی آنها به نظام مالی ایالات متحده.

ایران قول داده است برای نگه داشتن صادرات نفت در سرپیچی از تحریم های ایالات متحده.

Syria
هیچ واکنش فوری با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به undeclared نفت ایران تحویل به سوریه است. Pixabay

در روزهای اخیر رسانه های غربی گفت: به نظر می رسد که تهران را پیدا کردن یک مشتری نفت این ماه, با یک ایرانی تانکر تحویل نفت خام به سوریه برای اولین بار در این سال است. ایران متوقف شده بود صادرات نفت به سوریه منطقه ای کلیدی متحد در اواخر سال گذشته پس از تعلیق یک خط اعتباری به دمشق به دلیل قریب الوقوع تحریم های ایالات متحده علیه تهران ، توقف نفت از ایران تحویل به سوریه است که تحت تحریم های ایالات متحده منجر به کمبود سوخت در سوریه زمستان.

رویترز به استناد یک منبع آشنا با ایران محموله های نفتی عنوان کرد و گفت ایران تانکر وارد سوریه هفته گذشته است. ایالات متحده شبکه CNBC به نقل از شرکت هایی که در مسیر دریایی حمل و نقل عنوان کرد و گفت ایران ساخته شده تحویل در هفته اول ماه مارس.

در یک توییت ارسال شده در جمعه ، TankerTrackers.com از بنیانگذاران سمیر مدنی گفت: ایران نفت وارد آوریل 5 سرنشین یک چوب تانکر قبلا شناخته شده به عنوان درست ، چوب های دریایی است مدت برای بزرگترین کشتی قادر به ترانزیت کانال سوئز.

هیچ واکنش فوری با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به undeclared نفت ایران تحویل به سوریه است.

در دیگر موانع به ایران آن تجارت با آلمان به عنوان بزرگترین اقتصاد اروپا, سقوط در دو ماه اول سال جاری با توجه به انجمن اتاق های بازرگانی و صنعت.

در جمعه, گزارش, روزنامه, متعلق به آلمان Funke رسانه های گروهی با اشاره به ارتباط عنوان کرد و گفت: صادرات آلمان به ایران کاهش یافت 52.6% در سال در سال به $261 میلیون در ماه ژانویه و فوریه در حالی که در آلمان-واردات از ایران کاهش یافته است 42.2 درصد به $46 میلیون در همان دوره است.

این Funke روزنامه به نقل از رئیس آلمانی-اتاق بازرگانی ایران, Dagmar فون Bohnstein عنوان کرد و گفت: "بازار در ایران بسیار دشوار است به دلیل تحریم های ایالات متحده و این کشور در شرایط اقتصادی است." ایران دیده می شود بیش از یک سال از مقیاس کوچک در سراسر کشور تظاهرات توسط کارگران عصبانی را در آنچه آنها را به عنوان فساد و سوء مدیریت آن توسط حاکم اسلامی روحانیون.

اداره آمار ایالات متحده نیز ارسال شده تجارت داده سهشنبه, نشان دادن صادرات ایالات متحده به ایران کاهش 54.7 درصد در سه ماهه اول سال 2019 در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 14.6 میلیون. آن گفت: ایالات متحده در سه ماهۀ نخست امسال واردات از ایران کاهش یافته و به فقط نیم میلیون دلار در مقایسه با 13.3 ميليون دلار در سال-دوره قبل از آن.

U.S. Special Representative for Iran Brian Hook speaks to VOA Persian at the State Department in Washington, May 9, 2019.
نماینده خاص برای ایران برایان قلاب صحبت می کند و به فارسی صدای آمریکا در وزارت امور خارجه در واشنگتن, مارس 9 2019. فردا

در یک پنج شنبه در مصاحبه با بخش فارسی صدای آمریکا در وزارت خارجه آمریکا و نماینده ویژه برای ایران برایان قلاب گفته است که ایران مشکلات اقتصادی بدتر خواهد شد.

همچنین بخوانید: هشدار: جمهوری دموکراتیک کنگو را شیوع ابولا وضعیت می تواند مارپیچی خارج از کنترل

"است که قیمت این رژیم در حال رفتن به پرداخت برای رفتار مانند یک یاغی رژیم" قلاب گفت. "ما انکار ایران توانایی آن صندوق پروکسی. بنابراین ما بسیار خوشحال با این دولت ثابت از فشار است که ما امیدواریم که برای نگه داشتن در محل تا زمانی که لازم است." (VOA)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن