چگونه به صرفه جویی در یک رودخانه در خطر است ؟ Calusa Waterkeeper به نظر می رسد در 25 سال کار در حوزه آبخيز

امی بنت ویلیامز فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 7:00 PM EDT مه 30 سال 2020در هر روز داده شده Calusa Waterkee

توسط ABDOOSNEWS در 10 خرداد 1399

در هر روز داده شده Calusa Waterkeeper اعضای ممکن است پرواز بر فراز Caloosahatchee اسکن برای جلبک نمونه آن شهری انشعاب creeks برای مدفوع باکتری خرد کیفیت آب اعداد یا غربالگری یک فیلم مستند درباره رودخانه های بهداشتی.

این تقریبا همه داوطلب سپاه مراقبت از این رودخانه حوزه آبخيز از دریاچه اوکیچوبی به خلیج مکزیک تبدیل به چهره Caloosahatchee وکالت گذشته بیش از ربع قرن به معنای اتصال کسانی که می خواهند برای کمک به یک رودخانه که در ادامه به نیاز به کمک بد.

دیرین لی شهرستان کمیسر فرانک مان تماس گروه "الهام بخش همه ما است که مراقبت در مورد منطقه ما آینده ... نه تنها آنها یکی از اولین, پاک, آب, فعال, گروه, اما در طول سال آنها به وضوح یکی از موثر ترین سازمان ها در این مهم نبرد," او گفت:. "من می دانم هیچ فرد یا سازمان حمایت شده است که بیشتر موثر در مبارزه برای پاک کردن آب در جنوب فلوریدا از Calusa Waterkeeper."

اما 25 سال پیش همه چیز بسیار متفاوت بودند.

این Caloosahatchee شد یتیم تحت مطالعه و در نظر گرفته شده توسط بسیاری به عنوان کمی بیش از یک کانال (آن ویژگی های طراحی).

اخبار مطبوعات' "رودخانه در معرض خطر" یک ماه-پروژه اوج در سال 1995 یکشنبه گسترش و تاون هال نشست با اشاره به رودخانه مزمن مشکل آلودگی جلبک و تزریق منظم از فاضلاب. هنوز هیچ گروه یا دولتی یا مدنی – دنبال شد و پس از آن.

چند در قطعه نام برای شهروندان به تماشای بیش از رودخانه – "بسیار وجود دارد که باید انجام شود و زمان برای انجام آن در دست است!" گفت: محیط زیست مربی لایحه هاموند – و پس از آن جمع آوری و در فورت مایرز' باربارا B. مان هنرهای نمایشی سالن با حضور برخی از 400 دانشمندان علاقه مند دانش آموزان مقامات boaters و مالکان روشن بسازد.

مانند هموند بسیاری حضور داشتند نام آشنا در جامعه زیست محیطی: جان Capece جان Cassani, Wayne و مارتی Daltry ریک جویس, کیت Kibbey. رائه ان Wessel و دیگران.

از آن جلسه و یک سری از یو پی اس Riverwatch متولد شد و در سال 1995 "ایجاد شده توسط اخبار-مطبوعات انجام آنچه یک روزنامه باید گفت:" عضو موسس و Hendry شهرستان مهندس Capece, "تحقیق و به اشتراک گذاری حقایق و دیدگاه ها و سپس تسهیل عمومی و گفتگو در مورد مسائل کلیدی از روز است."

2016: Caloosahatchee Riverwatch آماده برای تغییر قدرتمند

بیش از ربع قرن این گروه همچنین به عنوان شناخته شده Caloosahatchee رودخانه شهروندان ارتباط و در حال حاضر به عنوان Calusa Waterkeeper به طور پیوسته برای حمایت از رودخانه در "یک تلاش مداوم توسط بسیاری از افرادی که مراقبت در مورد مسائل و لذت می برد کار با هم" Capece گفت.

در عین حال در سال 25, حس رضایت است "خو با این واقعیت آشکار است که ما به طور کامل سقوط کوتاه از هدف ما برای دیدن پیشرفت کلی در آب و محیط بزرگتر," Capece گفت.

آلوده جریان آب در اطراف حوضه و دریاچه اوکیچوبی ادامه به بارور سیانو باکتری ها منجر به مزمن شکوفه که به کشته شدن حیات وحش از بین برود seagrass و به صورت دوره ای ارائه شده آن را بسیار نامناسب و حتی آب شهری گیاهان نمی تواند درمان آن را برای دیدار با امن استاندارد نوشیدن.

Calusa Waterkeeper همچنان ادامه دارد. با کوچک-سیب زمینی بودجه حدود 250.000 دلار سالانه Waterkeeper پروژه در بازه زمانی از یک عقاب دیده بانی پروژه stenciling به streetside تخلیه طوفان با یادآوری که آنها تخلیه به رودخانه و از پخش یک فیلم مستند به سازماندهی هنوز در حال رشد گروهی از تفنگداران که فن به نظارت بر کانال creeks و رودخانه خود را.

در سال 2016 اعضای تصمیم مردمی از گروه های مورد نیاز برای پیوستن به احترام غیر انتفاعی Waterkeeper داد بهره برداری آن به شبکه بین المللی و سازمانی تخصص.

این ماموریت به نظر می رسد فریب آمیزی ساده است: مبارزه برای "fishable, swimmable آب آشامیدنی" در عین حال به چالش های بسیاری هستند و دلهره آور ناشی از چه عضو موسس و بازنشسته شمالی فورت مایرز برنامه ریز Wayne Daltry تماس "قاعده رشد است."

سال های اخیر را به ارمغان آورد یک مجموعه از بحران آب: ماهی, کشته شدن جلبک های سبز-آبی شکوفه مدفوع باکتری آلودگی و در هر نوبت Waterkeeper شده است وجود دارد به عنوان رفتن به منبع برای خبرنگاران محلی و بین المللی و رسانه های اجتماعی نیروگاه با محبوب Facebook صفحه که به طور منظم می بیند بحث پر جنب و جوش.

در سیاسی آب و هوا رشد بیشتر تقسیم شده است مهم برای Waterkeeper باقی می ماند فراگیر و خنثی رهبران آن می گویند.

"بسیاری از منافع خاص کشیده شده یک خط در شن و ماسه" Cassani گفت. "متاسفانه آنها نمی باید یک چشم انداز واحد و یکپارچه است و در نتیجه در یک گروه حمله دیگر."

از جمله قطبش است به احتمال زیاد به ادامه Cassani می گوید که افزایش جمعیت و آب و هوا تغییر سوخت رقابت برای آب.

"آب خواهد بود که عامل محدود کننده است که تعیین می کند چه فلوریدا در نهایت تبدیل خواهد شد با توجه به اقتصاد و محیط زیست است. بدون پایدار برنامه ریزی آینده نتایج به احتمال زیاد بیشتر جداسازی برندگان از بازندگان از نظر دسترسی به آب برای عرضه داخلی و محیط زیست و در نتیجه عمده اثرات مربوط به گردشگری کنترل سیل کشاورزی و ارزش ملک," او گفت:. "بهداشت عمومی نگرانی و خطر در ارتباط با شکوفه های مضر جلبک و باکتری مدفوع تبدیل خواهد شد بسیار گران قیمت را حل کند و به احتمال زیاد تحت تاثیر قرار دهد که در آن مردم تصمیم به زندگی در فلوریدا با نفوذ در اقتصاد است."

2016: آنچه که سبز چیزهای بدسم این Caloosahatchee?

Waterkeeper به دنبال طفره رفتن سیاسی فرای و به جای خوش آمدید انواع ذینفعان Schulberg می گوید: "ما نمی anti-کشاورزی – ما یک رشد در هیئت مدیره ما; ما نه ضد املاک و مستغلات و مسکن در هیئت مدیره ما; ما نه ضد ماهیگیری – ما یک تن از ماهیگیران در هیئت مدیره ما.

"برای ما سوال این است: که تمرکز اصلی فلوریدا اقتصاد برای رفتن به کسب و کار در همه هزینه ها و یا کیفیت زندگی و سلامت عمومی? ما یک آموزش و پرورش و حمایت گروه" Schulberg گفت. "گاهی اوقات ما توسل به دادخواهی زمانی که ما هیچ دیگر مراجعه ... هر کس دوست دارد که در نزدیکی آب, اما اگر آب می شود, تهدید, پس از آن ما باید برای کمک به سعی کنید به دفاع از جامعه در برابر خطرات است."

Calusa Waterkeeper جدول زمانی

نوامبر 1994: اخبار مطبوعات میزبان Caloosahatchee جامعه فروم

مارس 1995: Caloosahatchee رودخانه شهروندان تاسیس انجمن

ژانویه 1996: CRCA طوفان تخلیه stencils نصب

مارس 2001: کیفیت آب نظارت بر برنامه آغاز می شود

نوامبر 2005: CRCA عضو موسس مارتی Daltry نامزد این Caloosahatchee برای آلوده ترین در ایالات متحده آمریکا

ژانویه 2007: CRCA می پیوندد باتلاقی ائتلاف

February 2016: CRCA می شود Waterkeeper داد سهامداران

نوامبر 2016: پیشنهاد به Waterkeeper داد برای ارتقاء وضعیت به عضو کامل

ژانویه 2017: جان Cassani به نام اولین Calusa Waterkeeper

اکتبر 2017: Calusa Waterkeeper دارای آن رنجر آکادمی آموزش.

جولای 2018: KC Schulberg می شود اولین مدیر اجرایی

آگوست 2018: Calusa Waterkeeper مستند "مشکل آب: بهداشت عمومی اثرات مضر جلبک شکوفه" برای اولین بار به فروخته تاج در فورت مایرز

ژانویه 2019: Calusa Waterkeeper می شود $20,000 جنوب غربی فلوریدا جامعه بنیاد کمک مالی به تعامل با بهداشت و درمان کارگران خط مقدم و تصمیم گیران در مورد اثرات مضر جلبک شکوفه

ژانویه 2020: جامعه پایه و اساس فراهم می کند یک دوم اعطای; کار خود ادامه خواهد داد و پس از coronavirus بحران abates.

موسس اصول Caloosahatchee رودخانه شهروندان ارتباط

به تلاش برای بهبود رودخانه از منبع آن به دهان خود از جمله اثرات آن بر ساحلی و دهانه رودخانه, سیستم, زیستگاه های حیات وحش و زندگی دریایی.

به ترویج و آموزش عمومی در مورد اهمیت تاریخی وضعیت حال حاضر و آینده از رودخانه و حوزه آبخيز آن.

به افزایش آگاهی عمومی از اهمیت رودخانه به کیفیت زندگی ما.

به منظور مطالعه اثر داخلی و تجاری و کشاورزی با استفاده از رودخانه منابع.

برای نظارت بر کار و برای بهبود رودخانه آب با کیفیت و کمیت و جریان ،

برای مشاهده و شرکت در فعالیت های عمومی نهادهای مسئول برای مدیریت رودخانه و حوزه آبخيز آن.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن