چگونه دوک و مسیح ملاقات در مسیر نجات روح

عیسی و جان وین: چگونه سفید پروتستان های انجیلی خراب ایمان و شکسته یک ملتتوسط کریستین Kobes du Mez368 ص.Liverli

توسط ABDOOSNEWS در 20 خرداد 1399

عیسی و جان وین: چگونه سفید پروتستان های انجیلی خراب ایمان و شکسته یک ملت
توسط کریستین Kobes du Mez
368 ص.
Liverlight
$29.85

که مسیحی محافظه کار و پروتستان های انجیلی خواهد رای حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده است که تعجب آور نیست. بیشتر از یک شوک است که چقدر شور و شوق آنها را – و را - در آغوش فعلی ساکن کاخ سفید یک, Donald J. Trump.

"چگونه می تواند 'ارزش های خانواده' محافظه کاران حمایت از یک مرد که مسخره هر ارزش آنها اصرار آنها برگزار عزیز؟" کریستین Kobes du Mez می نویسد: در این کتاب معرفی می کند. "چگونه می تواند خود استادانی 'اکثریت اخلاقی' در آغوش یک نامزد که احترام در ابتذال? چگونه می تواند از پروتستان های انجیلی که تبدیل 'WWJD (آنچه را که عیسی انجام دهید؟)' به یک ملی پدیده توجیه حمایت خود را از یک مرد که به نظر می رسید بسیار ضد و نقیض از نجات دهنده آنها ادعا کرد به تقلید ؟

در این بازی جذاب و ملتهب کتاب Kobes du Mez نیست دقیقا در موضوع عینی و نه خودداری از اجازه دادن به خواننده می دانم که افکار خود را (خود را برای اولین بار اشاره ممکن است زیرنویس). اما به عنوان یک استاد تاریخ در Calvin دانشگاه قبلی که نوشته اند با تمرکز بر جنسیت و مذهب و سیاست, چوب او را به حقایق محکم به عنوان آنها با روح خاصی غربی ستاره فیلم اقدام به عنوان یک سایه ناظر.

در سراسر کتاب Kobes du Mez رژه بازیگران از زندگی واقعی جناح راست کاراکتر از جمله واعظان شبان فعالان و نویسندگان و سیاستمداران که همه نقل مکان کرد و به حوزه های مختلف مذهبی جهان است. نام مانند جیمز دابسون کوبی برایانت, فیلیس Schafly الیور نورث تیم و بتی Lahayne و تثلیث مقدس از '80s, عرق کردن, فریاد تلویزیون مبلغان انجیلی: جیم باکر, Jimmy Swaggart و جری فالول (با cameo از Pat Robertson). که بسیاری از موعظه از "ارزش های خانواده" خواهد بود درگیر در سوء رفتار جنسی, رسوایی انجمن هست....

اما برخی از مردم جذاب او پروفیل های کمتر شناخته شده امروز. را Marabel مورگان که در سال 1973 کتاب کل کاری بود که یک راهنمای در مورد چگونه مسیحی خوب باید زنان به شوهران خود, مراقبت از همه نیازهای خود را بی هیچ حرفی به ذکر "نگه داشتن خود را مهار درخواست تجدید نظر" در بخش به نظر می رسد و ارائه مشاوره مانند "اگر شما ناشی از خست در بستر او می شود ناشی از خست با شما."

او همچنین به دنبال تقویت سازمان های مانند اکثریت اخلاقی مسیحی ائتلاف وعده پاسداران از یاران و وعده پاسداران. که همه مشتاقانه شکست مرزهای بودن به شدت مذهبی سازمان به کانال پیروان خود را به پیروی از آنها را به مسائل سیاسی و اجتماعی.

و چه کسی می تواند فراموش نکنید که این جنبش از بچه پرهیز و برگزاری "خلوص توپ" – دومی به خصوص عجیب و غریب رویداد که در آن پدران را "تاریخ" دختران خود را به آنها اعلام کرد در مقابل از مخاطبان بزرگ از دوستان و خانواده و gawkers که آنها باقی خواهد ماند تا زمانی که باکره ازدواج.

در بیشتر سال های اخیر برخی از پروتستان های انجیلی در سراسر آمده به عنوان رسانه ای ساخته شده و شخصیت های. وجود دارد مودار رابرتسون خانواده بسیار محبوب "Duck Dynasty" نشان می دهد تلویزیون و کتاب که حاوی ایمان و سلاح گرم (نقل مکان کرد و مقدار زیادی کالا از طریق "مسیحی مصرف" از ایمان مبتنی بر فروشگاه های آنلاین و وب سایت).

The popular image of John Wayne has long appealed to white evangelicals who have rallied to his name as a take-charge, masculine, moral representative of an previous era in American history. Even if the image didn't fit the reality.

تصویر محبوب جان وین به مدت طولانی به دادگاه تجدید نظر به سفید پروتستان های انجیلی که بسیج را به نام خود به عنوان یک مسئول مردانه اخلاقی نماینده یک دوره قبل در تاریخ آمریکا است. حتی اگر تصویر مناسب نیست ،

و علامت Driscoll ران rock-star کشیش که موعظه در مورد آهنگ جزایر خوب و پرشور مسیحی جنس صدا مانند فیلم و که به پیشنهاد زن پیروان آنها با استفاده از رابطه جنسی به عنوان ترفند – یا دادن یا خودداری — به مردان خود را برای آمدن به کلیسا.

او همچنین برافراشته در برابر ایالات متحده به عنوان یک "pussified ملت" توزیع خود را نر پیروان دو سنگ به معنی است که خدا "به آنها توپ خود را به عقب."

و در حالی که نقش های جنسیتی و سیاسی/نظامی هل از پروتستان های انجیلی دو تا از موضوعات اصلی آن یک سوم است که Kobes du Mez می نویسد: در مورد اکثر ماهرانه: آشکار مردانگی و پرخاشگری مسیحی جنبش پس از 1950s.

بعد از جنگ جهانی دوم عیسی به بسیاری از است آرام نازک, صلح آمیز, هیپی از انجیل. اما قوی مسلط جنگجو است که بیشتر apt به قراضه به گسترش این کلمه از یک خطبه است که محبوب برای بسیاری از پروتستان های انجیلی در سال 2020 که همچنین با استفاده از ناجی به افکار خود را در سیاست و نظامی است.

که در هم تنیده با حرارت قدرتمند, جنگ های صلیبی از بیلی گراهام و نزدیک به deification بسیاری از پروتستان های انجیلی برای جان وین – و یا حداقل درک تصویر از جان وین به عنوان دشوار را-هیچ زندانی ماچو که مردان نیز به نمایندگی از "روزهای خوب قدیمی" امریکا و مورچه پناهگاه. عصر که دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن gleefully نشان دهنده به پیروان خود را.

"در آن زمان تهمت وارد, اعلام, خود را نجات دهنده خود را محافظه کار سفید پروتستان های انجیلی در حال حاضر داد و ستد ایمان است که امتیازات بشریت و افزایش 'حداقل از این یکی که derides نجابت به عنوان استان wusses," Kobes du Mez همچنان ادامه دارد. "به جای تبدیل گونه های دیگر, آنها می خواهم به حل و فصل خود را به دفاع از دین و کشور خود امنیت در دانش است که پایان توجیه به معنی."

عیسی و جان وین است که یک تحریک آمیز اما روشنگری و نگاه دقیق در فرهنگ و تاثیر انجیلی مسیحیت امروز که در آن دوک و مسیح در حال سوارکاری زین-با-زین سوی برخی از مرتب کردن بر اساس از شکوه و عظمت.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب