چگونه ممتاز شما در طول مستند?

این مستند قرار است مردم را به انواع مختلف از مشکلات در سراسر جهان است. بسیاری از ما ممتاز قادر به نشستن در خان

توسط ABDOOSNEWS در 25 اردیبهشت 1399
lockdown
این مستند قرار است مردم را به انواع مختلف از مشکلات در سراسر جهان است. بسیاری از ما ممتاز قادر به نشستن در خانه و با خیال راحت در حالی که بسیاری از دیگران رنج می برند خارج است. Pixabay

توسط Muskan <url>

ثانیهow خسته کننده و سخت است که آن را به نشستن در خانه در طول مستند? هیچ قسمت جدید جدید, فیلم, هیچ, خوشمزه, رستوران, مواد غذایی, بدون ماشین سواری بدون احزاب هیچ meetups با دوستان و بدون هیچ برنامه سفر.

اما ما چگونه متوجه ممتاز ما قادر به با خیال راحت بنشینید و پشت در خانه ؟ ما به اندازه کافی ممتاز به سقف بر سر ما ممتاز به اندازه کافی به مواد غذایی کافی و پس انداز به اندازه کافی ممتاز به عزیزان ما نزدیک ممتاز به اندازه کافی به خواب در شب هنگامی که میلیون ها نفر در حال مرگ خارج ممتاز به اندازه کافی برای تماشای فیلم در زمانی که جهان در حال عبور از یک بحران است.

وجود دارد هزاران نفر از مردم که در حال سرگردان در جاده ها دور از خانواده و وطن را با هیچ منبع درآمد بدون سرپناه و غذا و پول برای زنده ماندن خود را. آنها وابسته به جامعه و دولت برای بقا است.

در حالی که دولت دستور ما را به ماندن در خانه به ما جلوگیری از ابتلا به کروناویروس این مردم هیچ انتخاب دیگری از زندگی در خیابان. آنها به شدت در معرض ویروس و می توانید آن را در هر زمان. با حمل و نقل عمومی تعطیل این افراد دقیقا کارگران مهاجر مجبور به راه رفتن هزاران مایل به زادگاه. بسیاری از آنها موفق به زنده ماندن در طول سفر و از دست دادن زندگی خود را.

lockdown-5
کارگران مهاجر در حال سفر با پای پیاده برای هزاران مایل و بسیاری از آنها از دست دادن زندگی می کند به همین دلیل. Pixabay

وجود دارد صدها نفر از این کارگران که به خواب زیر پل ها یا در جاده ها با هم. این نتایج همچنین در تعلیق اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای است که می تواند افزایش خطر این ویروس مرگبار است. چگونه بدتر می توانید آن را از سرگردان بودن هزاران مایل دور از خانه بدون پول و منابع برای زنده ماندن و یا بازگشت در طول یک بیماری همه گیر شیوع?

غم پایان ندارد در اینجا.

بسیاری از خانواده ها که باید پناهگاه و غذا و پول و غیره در درد بزرگ بیش از حد. درد جدایی از عزیزان. بسیاری از مردم از غنی و یا طبقه متوسط در زمینه های آزمایش شده اند مثبت برای رمان Coronavirus عمدتا به دلیل سفر تاریخ است.

در حالی که شمار کشته شدگان در حال افزایش است هر روز از زندگی خانواده هایی که اعضای آن شده اند آزمایش مثبت برای COVID-19 باید تبدیل به یک کابوس. افرادی که آزمایش مثبت هستند قرنطینه در بیمارستان در حالی که اعضای خانواده مجاز به آنها را تامین کند تا آنها به طور کامل بهبود یافته اند. وجود دارد بدون ضامن بهبودی هر فرد است. حالا تصور کنید این میزان ترس و استرس و درد خانواده می رود از طریق.

شما عزیزان مبتلا به یک ویروس و بهترین شما می توانید انجام دهید این است نه دیدار با آنها را زمانی که شما هیچ سرنخ در مورد اینکه آیا آنها باید زنده بماند یا نه. شما هیچ ایده چگونه این فرد در حال درمان در بیمارستان و شما هرگز می دانم زمانی که آنها نیاز شما. حتی اگر شما می دانید شما می توانید چیزی در مورد آن. چگونه سخت می تواند این بیشتر ؟ از سوی دیگر بیمار که قرنطینه شده است که از طریق دیگر استرس است. تصور کنید که دور از خانواده و نه به خوبی احساس منفی از مردم در اطراف شما زندگی می کنند با غریبه ها به صورت روز و با هیچ تضمینی وجود ندارد از زندگی است. داستان به همان اندازه دشوار است در هر دو طرف.

stay-at-home
آن است که بسیار diificult برای یک خانواده زمانی که یک عضو قرنطینه در بیمارستان است و تلاش برای زندگی است. Pixabay

بسیاری از مردم در حال از دست دادن زندگی خود را به دلیل COVID-19 و عزیزان حتی حتی قادر به بازدید از بدن مرده خود را.

اگر شما هنوز هم متوجه نشده چگونه ممتاز شما هستند پس فکر می کنم در مورد صدها و هزاران نفر از زنان و کودکان که در حال رفتن را از طریق خشونت و سوء استفاده جنسی در حالی که در مستند. آنها با گیر معتادان خود را در زیر همان سقف. و آنها خواهید بود مورد آزار قرار گرفته از لحاظ جسمی و روحی و جنسی تا مستند برداشته شده است. جهان شاهد یک افزایش قابل توجهی در موارد خشونت داخلی پس از شیوع کروناویروس را محدود کرده است ما را به خانه های ما.

ادامه مطلب: مستند من کمک به طراحی جدید روال و Choreographies: Ashley Lobo

می تواند ما در حال حاضر درک و احترام به امتیازات ما در حالی که بسیاری از دیگران روبرو هستند بزرگترین تراژدی زندگی خود را هر روز ؟ قادر به لذت بردن و بیرون رفتن است نه یک "مشکل" که بیش از نیمی از نژاد بشر در حال مبارزه برای زندگی است.

در حالی که شما نیمه دل خوردن غذای خانگی است که کسی در حال مرگ از گرسنگی. در حالی که شما در مورد شکایت قادر به بیرون رفتن کسی که در حال مرگ است از راه رفتن هزاران مایل در خارج. در حالی که شما خسته از تماشای فیلم, کسی که در حال انتظار در نگاه به عزیزان خود را برای آخرین بار. در حالی که شما را در مبارزه خود را با خانواده در مستند کسی است که راه رفتن مایل به دیدار با ایشان.

بیایید ارزش نهادن به چیزهایی که ما و جلوگیری از شکایت در مورد پایه ناراحتی در زندگی است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن