چگونه بسیاری از آینده Hall of Famers کند هوستون داشته باشد ؟

برای طرفداران ورزش در هوستون 2020 شده است آسان تقویم سال تا کنون. آستروس بودند کوبید مجازات تقلب و رسوایی است

توسط ABDOOSNEWS در 24 فروردین 1399

برای طرفداران ورزش در هوستون 2020 شده است آسان تقویم سال تا کنون. آستروس بودند کوبید مجازات تقلب و رسوایی است که بازیگران ستاره-پال خود را تنها در مسابقات قهرمانی جهان است. تگزاسی ها به دنبال خود بی نزاکت حذفی فردی گری توسط تجارت خود را بهترین بازیکن به صورت عام به بازگشت مسافت. راکت بوده است نسبی نقطه روشن اما حتی آنها رفت و به COVID-19 ناشی از وقفه دست دادن چهار نفر از پنج.

اضافه کردن در پس زمینه از یک ویروس کشنده در جهان گسترده و از بین بردن اقتصاد ما و این سختی در این آنلاین خیابان مرد! با این حال ما شد و خاطر نشان کرد در اوایل این هفته که هوستون هنوز هم نسبتا غنی و سابقه موفق چهره های ورزشی که رودی Tomjanovich شد و در نهایت به نام به سالن بسکتبال از شهرت. سپس ما اعطا شد یکی دیگر از یادآوری روز دوشنبه که در حال حاضر که بد نیست به عنوان J. J. وات بود به نام NFL همه دهه تیم در سال 2010 از طریق 2019.

بنابراین در حال حاضر اجازه می دهد تا اقامت مثبت در اینجا و از طریق شمارش نعمت. بیشتر به طور خاص اجازه رفتن را از طریق و تعداد دفعات مشاهده که چگونه بسیاری از آینده Hall of Famers هستیم که روزی ورزشی بازگشت. در اینجا ما بروید....

قفل

J. J. وات DE Houston Texans
سه بازیکن دفاعی سال جوایز در چهار سال دوره از سال 2012 تا سال 2015 احتمالا مسجل آن را برای وات قبل از آسیب های او را دزدیدند از 2.5 فصل در چهار سال آینده. گرفتن نام به همه دهه تیم به اتفاق آرا در اوایل این هفته آغاز می شود فرش قرمز به کانتون.

جاستین VERLANDER, SP, Houston Astros
وقتی که من رفت و از طریق این ورزش را دو سال پیش من تا به حال Verlander بالای 90 درصد احتمال ساخت این سالن از شهرت. او افزود: یکی دیگر از Cy جوان جایزه یک Cy جوان دونده و یکی دیگر از سری جهانی ظاهر. او در است.

زاک GREINKE, SP, Houston Astros
سلام حدس می زنم که پارچ Greinke بیشتر شبیه به طریق سن 35 سالگی! جاستین Verlander! شش فصل Greinke اجرا به Cooperstown برداشت تا جدی بخار با پنج ستاره تمام بازی ها در شش فصل است. او خواهد شد در بسیاری از معنی دار, بازی بعدی دو فصل یک بار بیس بال در می آید و تنها تقویت این پرونده است.

جیمز هاردن G, Houston Rockets
راسل وستبروک G, Houston Rockets
رزومه در هاردن و وستبروک خیلی مشابه هستند — سابق MVPs سابق به ثمر رساند قهرمانان (و یا در سخت مورد زمان به ثمر رساند قهرمان) چند ساله همه ستاره ها به دنبال اولین حلقه. که بیش از اندازه کافی به بسکتبال سالن.

در مسیر

خوزه ALTUVE, 2B, Houston Astros
در 20 Altuve گذاشته و زمینه را برای یک سالن از شهرت حرفه ای با سه حلاجی تاج چهار 200 ضربه فصول و مقدار زیادی از مهم postseason لحظات. در حال حاضر ورود به سن 30 فصل او احتمالا نیاز به پنج سطح بالا فصل به بصورتی پایدار و محکم در مکالمه برای Cooperstown. من حدس می زنم علامت سرقت رسوایی تعفن نمی خواهد چوب به Altuve به اندازه کافی برای نگه داشتن او را.
هف احتمال: 70 درصد

بقیه

DESHAUN واتسون, QB, Houston Texans
Deshaun خواهد شد مقدار زیادی از آمار و مقدار زیادی از نرم افزار کاسه ظاهر. او نیاز به شروع به اضافه کردن برجسته حذفی لحظات به رزومه کاری خود را به پا زدن شروع کانتون مکالمه پایین جاده.
هف احتمال: 25 درصد

الکس BREGMAN, 3B, Houston Astros
Bregman است به عنوان چهارم فصل کامل و در حال آمدن است خاموش دو پنج AL MVP پس از اتمام از جمله یک دونده به مایک ماهی قزل آلا در فصل گذشته. محرومیت فن واکنش در تمام ستاره رای گیری برجسته امکان Bregman باید شروع سوم baseman در همه ستاره بازی بعدی چند فصل است.
هف احتمال: 20 درصد

جورج SPRINGER, از, Houston Astros
اسپرینگر در 30 را در حال حاضر و او واقعا نیاز به آتش گرفتن بیش از هفت یا هشت سال و رویه در جهان دیگر سری MVP (یا دو) به چوب در اطراف در انتخابات به اندازه کافی بلند به کار راه خود را به این گفتگو.
هف احتمال: 10 درصد

کارلوس کوریا, اس اس, Houston Astros
ما فراموش می کنیم که کوریا تنها به عنوان او در سن 25 فصل است. اگر او می تواند قرار داده و صدمات پشت سر او و رشته با هم چهار یا پنج فصل با 150 بازی ارزش خود را در سال 2017, شماره پرونده اش را شروع به گرم کردن عنوان به 30 است.
هف احتمال: 10 درصد

گوش دادن به شان Pendergast SportsRadio 610 از 6 صبح تا 10 صبح روزهای هفته تا کی. همچنین او را دنبال کنید در توییتر twitter.com/SeanTPendergast و مانند او در Facebook در facebook.com/SeanTPendergast.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب