هوستون 5 بهترین آخر هفته غذا شرط: تسلیم به سبک نوار گزش و به حزب بروید بسته

به عنوان دولتی گرگ ابوت stay-at-home اجرایی منظور در حال حاضر منقضی شده رستوران ها شروع به باز کردن back up در

توسط ABDOOSNEWS در 2 خرداد 1399

به عنوان دولتی گرگ ابوت stay-at-home اجرایی منظور در حال حاضر منقضی شده رستوران ها شروع به باز کردن back up در حالی که بسیاری از آنها همچنان به بایگانی اطلاعات مسیر. این آخر هفته ما در حال به اشتراک گذاری یکی از گزینه های ناهار خوری از رستوران ها در اطراف شهر پوشش هر دو ناهار خوردن در و منظقه خدمات.

توجه: هر کسی که ممکن است اخیرا در معرض COVID-19 یا در حال تجربه علائم باید لطفا به دیگران ایمن ماندن در منزل و با استفاده از تماس با ما گزینه های ناهار خوری.

شام خوردن در یک ساعت یک مبارک و از الان در کافه

1103 جنوبی چوپان

دوشنبه تا جمعه از 3 تا 9 بعد از ظهر; شنبه 10 صبح تا 9 بعد از ظهر; یکشنبه ساعت 10 صبح تا 3 بعد از ظهر

شیک و سوم ساحل سبک کافه بازگشایی جذاب آن منطقه ناهار خوری برای مهمانان ارائه محدود صندلی و اداره ایمنی و اقدامات احتیاطی از قبیل کارمند متوسط نمایش بهسازی ایستگاه های یکبار مصرف یک بار-استفاده از منوها و بیشتر. مهمانان نیز خواست به پوشیدن ماسک زمانی که آنها وارد رستوران و تا زمانی که آنها در حال نشسته در جدول خود را و آنها را می پوشند دوباره زمانی که آنها در حال ترک میز خود را. رزرو به شدت تشویق. تماس 713-521-2239. شام هنوز هم می توانید سفارش غذا برای منظقه وانت (و خونین علامت کیت!) آنلاین و یا از طریق تماس 713-521-2239. سفارشات نیز می توان از طریق نفع Postmates, GrubHub و UberEats و رستوران ارائه می دهد تحویل مستقیم به زمینه های زیر برای یک 7 دلار هزینه تحویل در محل: 77006, 77019, 77098, 77007, 77002, 77010, 77008 و 77009.

ناهار و شام و صبحانه آخر هفته در زمینه & جزر و مد

جمعه, 11 صبح تا 10:30 p. m.; شنبه 10 صبح تا 10:30 p. m.; یکشنبه ساعت 10 صبح تا 9 بعد از ظهر (دوشنبه-سه شنبه 11 صبح تا 9 بعد از ظهر; چهارشنبه-پنجشنبه ساعت 11 تا 10 p. m.)

705 E 11

زمینه & جزر و مد خواهد بود ادامه هفتگی خود به ارائه و خانواده وعده های غذایی بسته به منظقه وانت و بایگانی اطلاعات و همچنین ارائه منظم آیتم های منو بر در دسترس بودن. علاوه بر آن رسما بازگشایی آن اتاق ناهار خوری و پاسیو برای ناهار خوردن در خدمات. ناهار خوردن گوشت خوک در شکم deviled تخم مرغ سرخ شده, اهمیت قلاده او سوپ خرچنگ دو برش IPA ریز ریز کردن گوشت خوک و cracklin-دلمه redfish; و همین حالا صبحانه موارد از لیمو پنکیک ریکوتا و میگو و بلغور بایو صبحانه به گوشت خوک حلقه هش و شکلات تکه نان تست فرانسوی. تماس 713-861-6143 برای رزرو و یا سفارش بایگانی اطلاعات.

نشسته ناهار خوردن در خدمات و نوار منو در رنگین کمان تسلیم

جمعه به جمعه, 11:30 صبح تا 8 بعد از ظهر; شنبه 5:30 تا 9 بعد از ظهر; یکشنبه, 10:30 صبح تا 8 بعد از ظهر

2011 الا

روستایی هوستون موسسه است بازگشایی تسلیم و زمینه را برای ناهارخوری, respacing جداول در طول رستوران و تاب تجدید, هوای آزاد, محوطه سازی و بازسازی نوار. در علاوه بر این به نوار جدید وجود دارد یک نوار جدید منو از آشپز علامت اشمیت با اقلام از جمله سرگرمی-ادویه دار اردک مناقصه داغ دوغ مرغ لغزنده و درمان فشرده و crisped گوشت خوک شکم بر Calabrian لوبیا سفید خورش; علاوه بر مهره های اصلی مانند دودی اردک بامیه سرخ شده و تگزاس بلدرچین گزش با بوربن-بیکن استفاده نا مشروع. به منظور جلوگیری از توزیع طولانی یکبار مصرف شراب لیست رنگین کمان تسلیم چاپ یک کد QR بر روی تمامی منوها که مهمان می تواند اسکن با دوربین گوشی خود (هیچ نرم افزار مورد نیاز) و گرفته به آنلاین فهرست شراب است که اجازه خواهد داد که آنها را به مطالعه آن شخصی خود را در دستگاه. رزرو آنلاین و یا تماس 713-861-8666.

Takeout, منو, ناهار خوردن در یک ساعت یک مبارک و مربا و نان تست صبحانه در روستایی

جمعه, 3 بعد از ظهر تا نیمه شب شنبه, 11 صبح تا نیمه شب جمعه, 11 صبح تا 10 شب (دوشنبه-پنجشنبه 3 به 10 p. m.)

1836 پولک

این روستایی است که در ادامه آن takeout و تحویل از طریق حمایت های موجود در هفت روز هفته. علاوه بر این بزرگ مرکز شهر hangout باز است برای ناهار خوردن-در خدمات و ارائه آن امضای آیتم های منو به علاوه ویژه مانند روزانه یک ساعت یک مبارک (3 تا 6 بعد از ظهر) و خانواده-سبک مربا و نان تست صبحانه خدمات در روزهای شنبه و یکشنبه (ظهر تا 3

منظقه وانت پارتی بسته در UB Preserv


پنج شنبه-پنج شنبه, 3 تا 8 بعد از ظهر; یکشنبه, 11 صبح تا 3 بعد از ظهر

1609 Westheimer

در حالی که برخی از کوچک نوازی رستوران بازگشایی برای ناهار خوردن در خدمات از جمله گرجستان جیمز و یک پنجم هوستون — کوچکتر UB Preserv را حفظ خواهد کرد آن اتاق ناهار خوری بسته شده است ، به جای آن خواهد شد راه اندازی محدود حزب پک وعده های غذایی در دسترس برای سفارش آنلاین منظقه آغاز سهشنبه, مارس 22. دریافت Tanuki زمان یک ساعت یک مبارک Snack Pack (15 دلار در دسترس پنج شنبه-دوشنبه 3 تا 5 بعد از ظهر) شامل ماهی دودی شیب با "frytinis" و عمیق سرخ شده قشنگ کیک برنج با chalmat aioli; و اضافه کردن در ماورا کاسه نیز در دسترس منظقه برای مواد غذایی اندازه گیری. سعی کنید از تور هوستون برای دو نفر (85 دلار سه شنبه-پنج شنبه 3 تا 8 بعد از ظهر) با یک چرخش منو که آخر این هفته ویژگی های ترد برنج, سالاد گوشت خوک پخته کوفته thit kho نا مشروع خفه گوشت خوک لغو احکام صادره ی و ca phe sua دا کیک هویج. برای روز یکشنبه صبحانه, Lil' صبحانه حزب ($75, 11 صبح تا 3 بعد از ظهر) تغذیه دو تاب بودین مای سیو, سبز, سیر شیب با crudites کشاورز گوجه فرنگی سالاد چاشنی بره سوسیس brekky burritos بیکن سوسیس سرخ شده با برنج و کره بادام زمینی و ژله dorayakis.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن