هوستون 5 بهترین آخر هفته غذا شرط: سفر در سراسر جهان در صبحانه

به عنوان دولتی گرگ ابوت stay-at-home اجرایی منظور در حال حاضر منقضی شده رستوران ها شروع به باز کردن back up در

توسط ABDOOSNEWS در 9 خرداد 1399

به عنوان دولتی گرگ ابوت stay-at-home اجرایی منظور در حال حاضر منقضی شده رستوران ها شروع به باز کردن back up در حالی که بسیاری از آنها همچنان به بایگانی اطلاعات مسیر. این آخر هفته ما در حال به اشتراک گذاری یکی از گزینه های ناهار خوری از رستوران ها در اطراف شهر پوشش هر دو ناهار خوردن در و منظقه خدمات.

توجه: هر کسی که ممکن است اخیرا در معرض COVID-19 یا در حال تجربه علائم باید لطفا به دیگران ایمن ماندن در منزل و با استفاده از تماس با ما گزینه های ناهار خوری.

Takeout برگر خدمات در برگر-چان

دوشنبه تا جمعه از 9 صبح تا حدود 1 p. m.

5 Greenway پلازا

هنوز مطمئن شوید که چه چیزی را برای جمعه ناهار ؟ سعی کنید یک اومامی بسته بندی همبرگر از این Greenway پلازا دادگاه مواد غذایی نقطه است که ارائه یک ویژه takeout منو در دسترس برای خارج وانت و تحویل (در هشت مایل). هر چند آن را تنها برای صبحانه و ناهار جمعه از ما هنوز هم می خواستم به خوبی مستحق محلی مورد علاقه یک فریاد. ساخت همبرگر خود را شروع با مستی گزینه های از خمیر ترش و شیرین به نان چاودار و سپس تک و دو یا سه پنج اونس بتس. افزودنیها شامل پنیر سرخ شده با تخم مرغ و بیکن و خشکیده اسپم sambal مایونز و هزار جزیره و مباحث از کاهو و گوجه فرنگی به ترشی jalapeños. شما همچنین می توانید ساخت خود از گیاهی برگر و هات داگ. فراموش نکنید که این طرف tots. سفارشات می توانید به صورت آنلاین قرار داده شده و وانت را می توان در نمای ضد خارج و یا منظقه (مطمئن شوید که به انتخاب منظقه و خودرو خود را وارد کنید و نوع در "دستورالعمل ویژه در بخش" در هنگام سفارش آنلاین.

روزانه 2 بعد از ظهر تا نیمه شب تا اطلاع ثانوی

1830 Westheimer جاده

مهمانان می توانید شراب خود را در این مونترو مورد علاقه نشسته بودن اول آمده-بر اساس اولین خدمت کرده و با استفاده از یک waitlist سیستم زمانی که ظرفیت رسیده است (شما می توانید یک متن زمانی که جدول خود را آماده است و دعوت به صبر در ماشین و یا در جایی خارج از سایت تا پس از آن). فضا خواهد شد از نزدیک تحت نظارت توسط یک میزبان و همه کارکنان خواهد شد با پوشیدن ماسک و دستکش. Camerata خرده فروشی آنلاین, بازار, خواهد, ادامه عملیات برای مشتریان که می خواهند به خرید اقلام برای غذای آماده و Paulie را گاه به گاه ایتالیایی رستوران باز است برای هر دو ناهار خوردن در و بایگانی اطلاعات بیش از حد.

تماس با ما-رایگان منظقه و ناهار خوردن در گرسنه را

دوشنبه تا جمعه از ساعت 11 تا 9 بعد از ظهر; شنبه-دوشنبه ساعت 10 صبح تا 9 بعد از ظهر

2356 برنج; 14714 یادبود

هر دو برنج ایجاد کرد و یادبود مکان از این خانواده پسند نقطه بازگشایی برای ناهار خوردن در خدمات در کنار ادامه تماس-رایگان منظقه وانت و تحویل رایگان. گسترش مفاهیم طبقه بالا Bar & Lounge و همسایه Bar & Lounge باز خواهد شد برای صندلی نیز هست. اقدامات ایمنی شامل ظرفیت محدود تنها-استفاده از منوهای مناسب فاصله بین جداول و فاضلاب, ایستگاه های در درب جلو. کامل منو در دسترس خواهد بود با کالاهای اساسی از gyros و چوب-سنگ پیتزا تن ماهی میبینم و مرغ-مرغ سرخ شده.

روزانه 8 صبح تا 9 بعد از ظهر

2327 پست بلوط

هوستون بهترین یهودی دلی است و بازگشایی آن پست بلوط محل اتاق ناهار خوری به تعداد محدودی از مهمانان (غرب U محل خاموش بوفالو جاده سریع السیر محل بسته باقی خواهد ماند تا زمانی که تاریخ بعد). به ناهار خوردن در, رزرو یک صندلی آنلاین از طریق برنامه Yelp (فقط جستجو کنی & Ziggy و با کلیک بر روی "عضویت Waitlist," پر کردن اطلاعات و صبر در ماشین خود را تا زمانی که برنامه به شما اطلاع که جدول خود را آماده است. در رستوران مهمان را مطالعه کردن منوها — شامل K&Z آسمان-خراش سه گانه دکر ساندویچ با گوشت گاو corned و pastrami روح-گرم شدن نان فطیر سوپ توپ, صبحانه, ناهار و شام صفحات و به اشتراک گذاری دسر — در دستگاه های شخصی خود. مهمانان نیز خواسته می شود به پوشیدن ماسک تا رسیدن به جدول خود را و حفظ اجتماعی فاصله گرفتن از مهمانان دیگر. بهسازی ایستگاه های در دسترس خواهد بود پس از ورود به رستوران و در دیگر بخش های این رستوران نیز هست. منظقه takeout نیز موجود است از ساعت 8 صبح تا 9 بعد از ظهر

Around-the-World صبحانه (ناهار خوردن در و بایگانی اطلاعات) در مسافرتی جدول


شنبه و یکشنبه ساعت 11 تا 3 بعد از ظهر

520 Westheimer

هر آخر هفته مسافر جدول را پیشنهاد جدید خود را در سراسر جهان صبحانه منو در دسترس برای هر دو ناهار خوردن در و بایگانی اطلاعات خدمات. حمل مسافر جدول عشایری فرهنگی, الهام, غذاهای شامل صبح Churros با شکلات داغ cajeta و توت فرنگی atole برای فرو بردن; کاستارد گدازه نان تست فرانسوی با جکفروت کرم anglaise و میوه های گرمسیری; کاخون تخم مرغ بندیکت با andouille سوسیس و Creole sofrito; گوشت خوک شکم صبحانه بائو با hoisin لعاب و تخم مرغ بلدرچین; و لبنان هشدار Flatbread صدر با گوشت بره, سوسیس, za'atar و labneh گسترش یافته است. فراموش نکنید صبحانه مشروب الکلی از جمله Bloody Mary پرواز شامل Creole مکزیک و ایرلند در کلاسیک کوکتل.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب