هوستون 5 بهترین آخر هفته غذا شرط: افراط در سواحل مکزیک کرایه در Caracol

به عنوان دولتی گرگ ابوت stay-at-home اجرایی منظور در حال حاضر منقضی شده رستوران ها شروع به باز کردن back up در

توسط ABDOOSNEWS در 6 تیر 1399

به عنوان دولتی گرگ ابوت stay-at-home اجرایی منظور در حال حاضر منقضی شده رستوران ها شروع به باز کردن back up در حالی که بسیاری از آنها همچنان به بایگانی اطلاعات مسیر. این آخر هفته ما در حال به اشتراک گذاری یکی از گزینه های ناهار خوری از رستوران ها در اطراف شهر پوشش هر دو ناهار خوردن در و منظقه خدمات.

توجه: هر کسی که ممکن است اخیرا در معرض COVID-19 یا در حال تجربه علائم باید لطفا به دیگران ایمن ماندن در منزل و با استفاده از تماس با ما گزینه های ناهار خوری.

ناهار خوردن در خدمات تحویل و منظقه وانت در Caracol

دوشنبه-چهار شنبه, 4 تا 9 بعد از ظهر; سه شنبه 10 صبح تا 3 بعد از ظهر

2200 پست بلوط

آشپز هوگو ارتگا ساحلی, مکزیکی, مفهوم بازگشایی برای ناهار خوردن در خدمات با محیط داخلی و فضای باز گزینه های صندلی. مشاهده علاقه مندی مانند ostiones en su بوق (زغال کبابی صدف در-نیمه-پوسته) و آن قاتل یکشنبه صبحانه کامل با سرخو cevicheآتش بو داده خرچنگ چوب-کبابی کل ماهی و صبحانه-مواد از chilaquiles به دامن استیک و تخم مرغ است. منظقه وانت و تحویل نیز در دسترس هستند با سفارش آنلاین یا تماس 713-622-9996.

شنبه تا جمعه از ساعت 11 صبح تا 7 بعد از ظهر

13712 والترز

Housemade سوسیس است که نام این بازی در این سیاه و سفید متعلق به کباب نقطه در شمال غربی هوستون ارائه می دهد که کسانی که گوشت گاو و گوشت خوک مخلوط لینک ها در طعم از هالاپینیو پنیر چدار به خفیف تند و سیر. شما همچنین می خواهید پیدا کردن دودی گوشت سینه مرغ و دنده به علاوه دو طرف مانند لوبیا پخته سالاد کلم و خانه ویژه pitmaster کثیف برنج. تماس 832-882-5978 برای بایگانی اطلاعات و یا همین یک ماسک اگر شما انتخاب می کنید به ناهار خوردن در.

چهار شنبه-پنج شنبه, 4 تا 10 بعد از ظهر

2048 Colquitt

مدرن محله اغذیه فروشی و مشروب فروشی است که تصمیم به بازگشت به بایگانی اطلاعات خدمات تنها در لحظه ارائه روزانه تغییر منو (با برخی از خانه standbys) است که باعث می شود برای عالی شب تاریخ. افراط در غذاهای مثل قدیمی جگر مرغ موس و pull-apart, شیر نان-بیکن پیچیده خرما و هویج کبابی با دودی حموس tagliatelle بلونز و ترد دنده بره و قارچ مرغ شام برای دو نفر. Nobie را خواهر و برادر مفهوم نارگیل تست نیز ارائه خدمات بایگانی اطلاعات. https://www.gettoastedhtx.com/

یکشنبه-سه شنبه ساعت 11 تا 2 صبح (نیمه شب یکشنبه); دوشنبه-پنج شنبه, 3 بعد از ظهر تا 2 صبح

2316 جنوبی چوپان

این انگلیسی میخانه باز است برای ناهار خوردن در و پاسیو, سرویس پلاس بایگانی اطلاعات برای کسانی که ترجیح می دهند به ماندن در خانه. گراب در مرغ تندوری, quesadillas ماهی و چیپس, سوسیس, رول گرم سبزی کاری بره keemaسنتی یکشنبه کباب کامل با پودینگ یورک شایر و آخر هفته صبحانه می خورد از صبحانه tacos به تخم مرغ اسکاچ بنی.

ناهار خوردن در و To-Go (به علاوه یک "خرد شده و پیچ" ویژه) چسبنده مرغ


سه شنبه-پنج شنبه ظهر تا 8 بعد از ظهر; یکشنبه ظهر به 5pm

2311 ادواردز

علاوه بر آن زمان ناهار خوردن در و to-go خدمات این شنبه چسبنده مرغ ارائه می شود "خرد شده و" مرغ با برنج ویژه به افتخار پیچ بعد (27 ژوئن) زمانی که DJ پیچ منتشر افسانه ای 35 دقیقه ای آزاد mixtape در سال 1996. ظرف ویژه امکانات مرغ ترد با هر سه موضوع مهم را در سس ها از جمله ویژه بنفش Aioli سس همراه با دو شیرین و تند بال و یک نوشیدنی برای $13.50. مشتریان می توانید انتظار برای شنیدن DJ پیچ موسیقی در حال پخش در تمام طول روز ،

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن