در اینجا اگر خانه هوشمند جدیدترین شیوه زندگی روند

تکنولوژی آمده است به تعریف تعامل انسان در اکثر فضاهای خانه مستثنی هستند. افزایش IoT مبتنی بر (اینترنت اشیا) صف

توسط ABDOOSNEWS در 6 مرداد 1399

تکنولوژی آمده است به تعریف تعامل انسان در اکثر فضاهای خانه مستثنی هستند. افزایش IoT مبتنی بر (اینترنت اشیا) صفحه اصلی اتوماسیون یک روند ابتلا سریع حتی در خانه های هندی.

پس از سالها اجتماعی و اقتصادی و سیاسی تغییر تکنولوژی پیشرو از یک دگرگونی کامل. هوش مصنوعی (AI) و یادگیری ماشین در حال حاضر ایجاد یک اکوسیستم ثابت تعامل و مصرف معتقد است Neeraj Bahl, MD & مدیر عامل شرکت BSH لوازم خانگی.

Follow us on Instagram برای دریافت اخبار به طور منظم به روز رسانی از ما!!

آنچه که کارشناسان "خانه هوشمند" در حال افزایش با اتوماسیون دیده می شود در سراسر نه فقط خانه های امن و دسترسی اما حتی ساده تر روز به روز عملیات روشنایی متوسط و سرگرمی. برای مصرف کنندگان ترجیح می دهند که به سهولت و تکنولوژی-فعال راحتی تجهیزات هوشمند و دستگاه های متصل به طور کامل می تواند تغییر خانه خود را طراحی.

"آینده تکنولوژی است که در مورد ایجاد ربات انسان تعامل و است که نیاز به یک مجموعه ای متفاوت از مهارت های. پایان بازی در این فن آوری است که واسط و برقراری ارتباط با مصرف کنندگان به کمک و حمایت از آنها و انجام یکپارچه" Bahl گفت IANSlife. در سطح جهانی BSH سرمایه گذاری در هوش مصنوعی بر اساس آشپزخانه دستیار Chefling.

Homes
مطابق با جدید عادی بسیاری از محصولات اتوماسیون خانه نیز کمک به حفظ اجتماعی فاصله و اطمینان حاصل شود تقریبا صفر استفاده مشترک نقاط تماس. IANS

با توجه به دینش Aggarwal, مشترک, مدیر عامل, Panasonic زندگی راه حل های هند Covid همه گیر افزایش یافته است به طور کلی آگاهی در مورد سلامت و بهداشت و ایمنی.

"این یک spin-off تقاضا برای اتوماسیون در فضاهای مسکونی و تجاری. در این دوره مردم از همه سنین هستند بیشتر در معرض تکنولوژی از انواع مختلف; برای ارتباط, برای سرگرمی, برای آموزش, برای خرید مواد غذایی و غیره و استفاده از محصولات اتوماسیون است که دیگر تصور می شود ترسناک و پیچیده" او گفت IANSlife.

همچنین بخوانید: هوش مصنوعی و فن آوری AR بازتعریف صنعت زیبایی

با نام تجاری دارای طیف وسیعی از سیمی و بی سیم صفحه اصلی محصولات اتوماسیون با برنامه های مبتنی بر و صدای مبتنی بر کنترل. خود را به پلت فرم واحد و یکپارچه MirAIe را قادر می سازد ادغام و کنترل از راه دور روشنایی, طرفداران, سیستم های صوتی, سیستم های تهویه مطبوع و یخچال و فریزر و غیره از طریق نرم افزار و صدا.

مطابق با جدید عادی بسیاری از محصولات اتوماسیون خانه نیز کمک به حفظ اجتماعی فاصله و اطمینان حاصل شود تقریبا صفر استفاده مشترک نقاط تماس.

یکی می توانیم فرض کنیم که خانه هوشمند/خانه اتوماسیون ممکن است به زودی تبدیل به جدید "normal"; با افزایش تقاضا و بالاتر پذیرش نوآوری محدود به افزایش است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب