هوستون 5 بهترین آخر هفته غذا شرط: کوره در خانه جشن برای پدر

به عنوان دولتی گرگ ابوت stay-at-home اجرایی منظور در حال حاضر منقضی شده رستوران ها شروع به باز کردن back up در

توسط ABDOOSNEWS در 30 خرداد 1399

به عنوان دولتی گرگ ابوت stay-at-home اجرایی منظور در حال حاضر منقضی شده رستوران ها شروع به باز کردن back up در حالی که بسیاری از آنها همچنان به بایگانی اطلاعات مسیر. این آخر هفته ما در حال به اشتراک گذاری یکی از گزینه های ناهار خوری از رستوران ها در اطراف شهر پوشش هر دو ناهار خوردن در و منظقه خدمات و برخی روز پدر گزینه های.

توجه: هر کسی که ممکن است اخیرا در معرض COVID-19 یا در حال تجربه علائم باید لطفا به دیگران ایمن ماندن در منزل و با استفاده از تماس با ما گزینه های ناهار خوری.

جمعه و شنبه (4 تا 10 بعد از ظهر; سه شنبه – پنج شنبه, 4 تا 9 بعد از ظهر

1800 پست بلوط

در علاوه بر این به نوار گزش و شام خدمت در داخل و در پوشش پاسیو در فضای باز های دیرین رستوران و نوار ارائه شده است منظقه انتخاب کنید و تحویل (به نفع یا افتخاری تحویل توسط یک مدیر اگر ساخته شده توسط تلفن و ظرف سه مایل از رستوران). کسانی که ترجیح می دهند به ماندن در خانه می توانید شام را بسته و margaritas برو; هر بسته شامل انتخاب یک سوپ یا سالاد و یک طرف ظرف را با انتخاب غذای اصلی از خلیج فارس سرخو لا Veracruzana به قهوه-دلمه فیله مینیون. دستورات را می توان با تماس با رستوران در 713-804-1800.

feThursday, 11 صبح تا 8 بعد از ظهر

3422 آلن

این Dunlavy خواهد بود تبدیل به برگر, پاپ آپ, پدر, برگر تمام تابستان طولانی است. پاپ در به گراب در گوشت گاو علف خوار, برگر, مرغ سوخاری, ساندویچ, سیب زمینی سرخ کرده و پیاز حلقه, دست زد, milkshakes, محلی منجمد آبجو در لیوان کوکتل و صنایع دستی و حتی آخر هفته صبحانه. ناهار خوردن در سرویس takeout گزینه (با سفارش آنلاین) در دسترس هستند. این پنج شنبه, پاپ آپ اول بیا اول خدمت با در رستوران پاسیو و صندلی توسط بوفالو بایو پارک های از دست رفته دریاچه.

BBQ به صورت فله و روز پدر بال در Feges BBQ

Greenway: 3 Greenway پلازا

بهار شاخه: 8141 نقطه بلند

Pop-Up در جای شب بسر بردن: 1972 فرویو

Feges به زودی دو مکان اصلی در توپی در Greenway پلازا—که در آن شما در حال حاضر پیدا کردن یک محدود ناهار منو در دسترس دوشنبه تا جمعه از ساعت 11 تا 3 بعد از ظهر و مکان دوم در بهار شعبه مرکز خرید روستای—که در آن گودال تیم میزبانی یک شنبه BBQ وانت در پارکینگ. علاوه بر این تیم ظاهر خواهد شد تا برای یک یکشنبه BBQ وانت در جای شب بسر بردن (preorders قرار می گیرد باید توسط 6 بعد از ظهر روز جمعه برای هر دو شنبه و یکشنبه وانت). و این آخر هفته به ویژه در preorders نیز باز برای روز پدر بال ویژه—دودی بال خدمت خود را با انتخاب از آلاباما سس سفید, chalmat, bbq یا شیرین, سس bbq—در دسترس برای شروع جمعه در Greenway در روز شنبه در شعبه بهار و روز یکشنبه در جای شب بسر بردن.

جمعه-شنبه ظهر تا 10 شب; یکشنبه ظهر تا 8 بعد از ظهر; سه شنبه-پنج شنبه, 4 تا 10 بعد از ظهر

1658 Westheimer

بازگرداندن آن مدیترانه تکرار یک پنجم است و بازگشایی آن اتاق ناهار خوری در 75 درصد ظرفیت در-رستوران و پاسیو ناهار خوری. مهمانان می توانید رزرو به ناهار خوردن در و یا سفارش برای منظقه وانت با گزینه های از هوموس و taboon بوداده گوجه فرنگی برای پخت و پز گوشت بره گوشت ماهیچه و, اجاق, ماهی کبابی. اگر آن را مخصوص روز پدر خود را پس از یک پنجم مدیترانه است کباب کباب در خانه کیت جشن که تغذیه چهار و شامل یک فنجان حموس چهار پیتا یک پاینت از هر salatim (قهوه بو چغندر Torshi زرشک و پیاز و سالاد) زیادی هندوانه, فتوش, چهار تخت آهن گوشت گاو کباب (نپخته) چهار merguez کباب (نپخته) و یک تکه بزرگ از Mishmish برای $160. را انتخاب کنید شنبه یا یکشنبه برای وانت.

سهشنبه تا یکشنبه 11 صبح تا 8 بعد از ظهر (آشپزخانه بسته روزانه از 4-5 بعد از ظهر)

4830 Almeda

TLH به دست آورده طرفداران دور و گسترده (از جمله Snoop Dogg) با تشکر از آن بخورید, overstuffed و عظیم به اندازه ترکیه ، صاحبان لین و Nakia قیمت برای اولین بار معرفی محلی برای چیزهای خوب در یک پارکینگ در خارج از بازار مال فروشان در سال 2016. امروز شما می توانید پیدا کردن معروف, پاهای, لود شده با همه چیز از تند, خانه, کثیف, برنج به کاخون crawfish مک و پنیر در کنار روح می خورد مانند گربه ماهی سرخ شده, حرکت تند و سریع tacos مرغ و لوبیا قرمز و برنج. ناهار خوردن در (در فضای باز ناهار خوری موجود) و یا سفارش به رفتن و تحویل آنلاین.

به دنبال بیشتر و روز پدر ، ما را بررسی کنید روز پدر Dining Guide برای یک لیست از رستوران ها باز و ارائه محصول فوق العاده برای هر دو ناهار خوردن در و بایگانی اطلاعات.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن