هوستون 5 بهترین آخر هفته غذا شرط: دست خود را رول در Hando

به عنوان دولتی گرگ ابوت stay-at-home اجرایی منظور در حال حاضر منقضی شده رستوران ها شروع به باز کردن back up در

توسط ABDOOSNEWS در 23 خرداد 1399

به عنوان دولتی گرگ ابوت stay-at-home اجرایی منظور در حال حاضر منقضی شده رستوران ها شروع به باز کردن back up در حالی که بسیاری از آنها همچنان به بایگانی اطلاعات مسیر. این آخر هفته ما در حال به اشتراک گذاری یکی از گزینه های ناهار خوری از رستوران ها در اطراف شهر پوشش هر دو ناهار خوردن در و منظقه خدمات.

توجه: هر کسی که ممکن است اخیرا در معرض COVID-19 یا در حال تجربه علائم باید لطفا به دیگران ایمن ماندن در منزل و با استفاده از تماس با ما گزینه های ناهار خوری.

جمعه-شنبه,11 صبح تا 10 شب; یکشنبه-سه شنبه ساعت 11 تا 9 بعد از ظهر

1809 واشنگتن

همراه با منظقه وانت و تحویل از طریق DoorDash و به نفع B. B. لیمو است که در حال حاضر در وعده ناهار و شام و صبحانه آخر هفته در داخل در تحت پوشش پاسیو و در آن جدید cabanas با جداول بر روی چمن. روز شنبه, جولای 13, رستوران نیز میزبانی ملی آناناس بعد از صبحانه با موسیقی زنده و رز ویژه به همراه صبحانه موارد از crawfish هش به موز پودینگ نان تست فرانسوی.

جمعه-شنبه, 11 صبح تا 11 شب; یکشنبه-سه شنبه ساعت 11 صبح تا 10 p. m.

3030 Audley

شما پیدا کردن معامله واقعی اتیوپی در این ریور اوکس نقطه. است که تغذیه جامعه هوستون از سال 1994. که به معنی شما می توانید ناهار خوردن در yebeg کلید wot—تند بره خورش در berbere سس; مرغ و ماهی tibs با سیر و پیاز و ادویه جات ترشی جات; خورشتی عدس و گوجه فرنگی تازه مناسب-مناسب; و kitfo—محبوب ترین غذا های ساخته شده از گوشت چرخ کرده با چاشنی ادویه جات ترشی جات اتیوپی و mitmita-چاشنی کره. تماس 713-814-5101.

ناهار خوردن در, Takeout و فوق العاده روزانه در Brasserie du Parc

دوشنبه-پنج شنبه, 11 صبح تا 8 بعد از ظهر (منظقه و تحویل); ناهار خوردن در چهار شنبه-پنج شنبه ساعت 11 تا 3 بعد از ظهر و 5 تا 9 بعد از ظهر (10 p. m. روز جمعه-شنبه

1440 Lamar

مرکز شهر فرانسوی ناهار خوری مقصد بازگشایی برای ناهار, شام و یک ساعت یک مبارک اما آن را ادامه خواهد داد به ارائه تحویل و منظقه گزینه برای کسانی که مایل به ناهار خوردن در خانه به عنوان به خوبی. افراط در غذاهای مانند ; و نگاه کردن به صورت روزانه ویژه اطلاعیه ها در Facebook از فیله از, تنها, موس شکلات و رز دو به یک خانواده به سبک جوجه کباب شام. تماس 832-879-2802.

روزانه 11 صبح تا 8 بعد از ظهر

4320 Almeda

این سیاه و سفید متعلق به وگان رستوران باز است برای بایگانی اطلاعات و تحویل هفت روز هفته است. Nosh در سالم گیاهی می خورد مانند پانینی با افرا, حرکت تند و سریع garbanzo tempeh portobello قارچ "چیزاستیک" گندم سیاه کوینولا و همبرگر خام وگان tacos. شما پیدا سرد فشرده خام آب میوه مخلوط و ایمنی-افزایش عکس بیش از حد. سفارش آنلاین برای وانت یا تحویل از طریق UberEats و Postmates.

منظقه تحویل و ناهار خوردن در Hando


جمعه-شنبه, 11 صبح تا 11 شب; یکشنبه-سه شنبه ساعت 11 صبح تا 10 p. m.

518 غرب 11th

در ادامه علاوه بر آن منظقه وانت takeout و تحویل از طریق Grubhub, Postmates و بارگذاری می خورد Hando به بازگشایی آن اتاق ناهار خوری (در حال حاضر در 75 درصد ظرفیت و زیر امن اجتماعی فاصله دستورالعمل). این رستوران دارای تخصص در دست رول—همچنین به عنوان شناخته شده temaki در اینجا خدمت با تست, جلبک دریایی, گرم برنج ساخته شده و شبیه به جدا نشده سوشی رول به جای سنتی مخروطی شکل است. رزرو به ناهار خوردن در می تواند به صورت آنلاین و یا با تماس با 713-393-7425; و به رفتن سفارشات را می توان آنلاین به عنوان به خوبی.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن