هوستون شهردار لغو دولت جمهوریخواه با استناد به "Clear and Present Danger"

در بعد از ظهر چهارشنبه در هوستون شهردار سیلوستر ترنر به دنبال از طریق بیانیه خود در روز قبل از آن که او را به

توسط ABDOOSNEWS در 19 تیر 1399

در بعد از ظهر چهارشنبه در هوستون شهردار سیلوستر ترنر به دنبال از طریق بیانیه خود در روز قبل از آن که او را به حرکت به انصراف از دولت ایران کنوانسیون که مجموعه ای برگزار می شود هفته آینده در هوستون در این George R. Brown مرکز کنوانسیون اگر این شهر تیم حقوقی معتقد بودند این رویداد قرارداد به آنها اجازه انجام این کار.

ترنر اعلام کرد در یک شنبه در کنفرانس مطبوعاتی که حزب جمهوری خواه از تگزاس تا به حال مطلع شده است بعد از ظهر چهارشنبه که هوستون اول غیر انتفاعی است که اجرا می شود GRB مرکز کنوانسیون به نمایندگی از شهرستان لغو شد دولت عضو کنوانسیون مجموعه را به جای جولای 16-18 در خود برسند.

"من دستور HFC های هوستون برای اولین بار شرکت به ورزش آن قرارداد حق انصراف از دولت حزب جمهوری خواه کنوانسیون با توجه به همه گیر" ترنر گفت.

شهردار استناد نامه ای توسط دکتر دیوید Persse از هوستون وزارت بهداشت اواخر شب گذشته که به نام دولت روحانی طرح را 6,000 نمایندگان به هفته آینده داخلی در فرد کنوانسیون "روشن و در حال حاضر خطر" به شرکت کنندگان در همایش کارگران و کارکنان در نزدیکی و رستوران ها و هتل ها و ساکنان هوستون.

"به عنوان شهردار, من به سادگی نمی تواند چشم پوشی از این کلمات که از دکتر Persse," ترنر گفت.

"این بسیار بد است زمان بسیار زیادی جمع آوری" دکتر Persse گفت: پس از ترنر اعلام.

ترنر توضیح داد که پس از این رویداد قرارداد بین حزب جمهوری خواه از تگزاس و هوستون اول بررسی شد و توسط دادستان شهرستان و هوستون برای اولین بار نمایندگان آنها در بر داشت که با توجه به شامل فورس ماژور بند یا گروه تا به حال توانایی برای فسخ قرارداد با توجه به شرایط تخفیف فوق العاده.

به طور خاص ذکر شده قابل استفاده به عنوان دلایل فسخ قرارداد شد شیوع در شهر هوستون و همچنین اضطراری اعلان شده توسط دولت های محلی که هر دو اعمال می شود به وضعیت فعلی امور در منطقه هوستون در میان به طور چشمگیری بدتر شدن COVID-19 بیماری همه گیر.

در پرشوری بیانیه ترنر گفت که بخشی از آنچه که باعث شد که او در نهایت حرکت به انصراف از کنوانسیون خود را پس از حزب جمهوری خواه از تگزاس حاضر به انجام این کار خود بود و مکالمات او با خواهر خود و یک عضو از کارکنان خود را هر چه التماس او را به فکر می کنم در مورد کارگران خدمات خواهد بود که در معرض خطر قرار داده بودند کنوانسیون برای رفتن به جلو و به یاد داشته باشید که خود مادر بود یک خدمتکار هتل سال پیش.

"اگر مادر زنده بود امروز مشغول به کار در یکی از این هتل ها را به شما به عنوان شهردار هنوز هم اجازه می دهد این کنوانسیون برای رفتن به جلو و خطر آلوده کردن مادر خود را?" ترنر گفت: در اشاره به کسانی که مکالمات. "و جواب این است: هیچ."

ترنر به حال خودداری از مصرف این مرحله زودتر تصدیق کرد که آن می تواند به عنوان یک حرکت سیاسی برای او یک دموکرات برای تعطیل کردن یک جمهوری خواه رویداد. او همچنین در پاسخ به شکایت که او اجازه راهپیمایی از جمله کسانی که خواستار تغییر زیر جورج فلوید مرگ گفت: کسانی که در تجمعات بودند در خارج از درب به عنوان مخالف به مدت سه روز از جلسات که در آن مردم را به صرف بیشتر وقت خود را با هم داخل خانه برای ساعت بر ساعت.

گروه های دیگر که تا به حال عمده حوادث برنامه ریزی شده در چند هفته گذشته مانند پراید رژه به صورت داوطلبانه انصراف خود را از حوادث ترنر گفت. اما دولت ایران ایستاده بود شرکت افسران آن اصرار داشتند احتیاطی مناسب در اجازه به رویداد خود را برای ادامه و با وجود افزایش تعداد coronavirus موارد در دولت است.

"پاسخ این بود اگر شما در حال رفتن به آن را انجام دهد" ترنر ادامه داد: "من قصد ندارم به کناره گیری نقش من به عنوان شهردار این شهر برای حفاظت از ایمنی و رفاه هر فرد از جمله حداقل از افرادی که اصلا بیمه و کسی که نیاز به شغل خود و کسانی که در خط مقدم."

"این کنوانسیون در حال حرکت است به جلو و به این دلیل از بهداشت عمومی است که خطرات آن به شمار" ترنر به این نتیجه رسیدند.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن