هوستون Afrofuturism باشگاه کتاب فراهم می کند فضا برای بحث در مورد کار از معماران و طراحان

در اوایل سال جاری Jaison الیور مواجه می شوند یکی از Facebook را اغلب آزار دهنده حافظه, نوشته های در مورد اولی

توسط ABDOOSNEWS در 8 مرداد 1399
در اوایل سال جاری Jaison الیور مواجه می شوند یکی از Facebook را اغلب آزار دهنده حافظه, نوشته های در مورد اولین جلسه خود را در هوستون Afrofuturism باشگاه کتاب. تصویر قدیمی از سال 2016 قدمت این باشگاه را بیشتر از حتی او را حدس زده اند.

"تنها دلیل من می دانم که آن 2016 است به دلیل Facebook," الیور بازگو. "[در آن زمان] من می خواستم یک فضا برای مردم به گرد هم می آیند."

سریع به جلو چهار سال و این باشگاه است که هنوز برگزاری جلسات, البته تقریبا. و در حالی که تنظیمات منتقل شده از میله های محلی به ویندوز بر روی صفحه نمایش کامپیوتر هدف از به اشتراک گذاری افکار بررسی چگونه Afrofuturism و دیگر نظری آثار داستانی از سازندگان منعکس کننده جامعه افزایش یافته است در اهمیت.

"در یک زمان مثل این مفید است برای ساخت عضلات ما تخیل" الیور می گوید. "در غیر این صورت ما می گیرند به همان معمولی تله تنوع و شمول یا فقط سرمایه گذاری پول به برخی جوامع و همه از این تکه تکه راه حل. ما نیاز به reimagine بسیاری از ما چگونه جامعه کار می کند."

با توجه به ویکیپدیا نوع Afrofuturism ابداع شد توسط علامت گذاری به عنوان Dery در سال 1993. این نوع نشان دهنده تلفیقی از زیبایی شناسی و فرهنگ پشت آفریقایی با تکنولوژی و اغلب داستان های علمی تخیلی. الیور به مدت طولانی برگزار می شود علاقه زیادی به گسترده تر علمی تخیلی, اما تصمیم به محدود کردن تمرکز از این باشگاه به افزایش آگاهی از انواع Afrofuturism و سازندگان.

"آره این بود که به طور عمده به دنبال در جوامع سیاه در عرض های مختلف این [رسانه]," او می گوید. "من خواندن بسیاری از کلی داستان های علمی تخیلی است اما من خواندن بسیاری از داستان های علمی تخیلی از سازندگان که آفریقایی تبار. من می خواستم یک فضا برای ما به گرد هم می آیند و بحث در مورد کتاب های مختلف و یا فیلم و یا تلویزیون را نشان می دهد و یا حتی آلبوم ها و قطعات هنری و ایجاد زمان برای دیدار با مردم و بررسی آنها با یکدیگر است."

تازه ترین نشست در اواخر ماه ژوئیه و تحت پوشش آنجلا Y. دیویس' هستند زندانها منسوخ و ناکارآمد است ؟ . بیست و مردم پیوست زوم جلسه هر کدام با تعاملات مختلف با زندان و زندانها را فعال کنید که در عمق بحث و گفتگو در مورد حبس مجازات و آسیبی که فراتر رفت و حتی ایالات متحده در رابطه به زندان-مجتمع صنعتی الیور می گوید.

"کسی پیشنهاد این کتاب در مورد لغو و آن را به همه مربوط به Afrofuturism," الیور می گوید: از مهم ترین بحث های اخیر. "مردم برای نسل باید فکر در مورد آنچه که جامعه به نظر می رسد مانند وقتی که مردم سیاه و سفید رایگان هستند و قادر به زندگی می کنند زندگی ما به طور کامل. چه آزادی چگونه است؟"

تنظیم برای این باشگاه است که به طور معمول صمیمی با طیف وسیعی از 5-20 مردم و در حالی که در ماه جولای به انتخاب ویژه موضوع به طور مستقیم برخورد با نژادپرستی در امریکا سیستم زندان های این باشگاه همیشه نمی را انتخاب کنید انتخاب با آشکار weightiness. در گذشته آنها به تماشای فیلم های محبوب مانند Spider-Man: به عنکبوت-آیه و حتی به تازگی به تماشای Netflix بکشد بالا بردن Dion.

در اوت 23 باشگاه را مورد بحث 1998 فرانسه فیلم Kirikou and the Sorceressبه علاوه یک آمازون نخست سازمان دیده بان حزب در آگوست 21.

"این بیشتر در مورد فضای ما در حال ایجاد و سپس با تمرکز بر مسائل خاص" الیور می گوید. "با Kirikou and the Sorceress, [این] یک کارتون با هیچ ربطی به امریکا و هیچ ربطی به مسائل اجتماعی همه ما در حال صحبت کردن در مورد به طور مستقیم در حال حاضر."

کتاب باشگاه تامین می شود, در بخشی از شهر هوستون از طریق هوستون هنرهای داد. الیور می گوید: کمک های اضافی در قالب کمک های مالی کمک می کند تا او را به خرید مواد خواندن در دسترس هستند که در کتابخانه ها است و اخیرا به او کمک کرد تا با زوم حساب استفاده می شود با این باشگاه است. ارائه یک فضای مجازی در طول قرنطینه همچنین افتتاح باشگاه تا مردم از سراسر جهان در ماه جولای به جلسه باشگاه از جمله مردم از تگزاس و کارولینای شمالی آلمان و نیجریه.

"مردم همواره علاقه مند در این که آیا آن دوستان که به صورت محلی و یا کسانی که در جاهای دیگر زندگی می کنند. مردم همیشه گفت: "من آرزو می کنم من در هوستون که" او می گوید. "بسیاری از مردم علاقه مند هستند زیرا بسیاری از مردم به این موضوع است. آنها می خواهند یک فضا به گرد هم می آیند و ما قطعا مردم از سراسر."

یکی دیگر از دلایل بالقوه برای تازه واردان می تواند حس آگاهی مربوط به عدالت اجتماعی پس از مرگ Breonna تیلور در مارس 13 و جورج فلوید در مه 25. با وجود این الیور به او می گوید و بعد فورا رفت واز یک تن از علاقه از افراد خارج از جامعه است.

"من را دیده اند بسیاری از غیر مردم سیاه و سفید از آمدن به این باشگاه کتاب," او می گوید. "نه, من فکر نمی کنم من دیده ام تغییر جمعیت بسیار. من فکر می کنم مردم اغلب تعجب که چگونه تفکیک ما محافل اجتماعی می تواند به افرادی که علاقه مند هستند به احتمال زیاد دیده می شود آن را در حال حاضر و ساخته اند تا ذهن خود را."

رفتن به جلو, آیا دوستان خود را و یا پیوستن به تازه واردان در Oliver هدف همان باقی می ماند: به مردم فضا برای اتصال از طریق بحث با محوریت گسترده نوع از Afrofuturism.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اوت Afrofuturism باشگاه کتاب, جلسه, لطفا از سایت این باشگاه Eventbrite صفحه.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب