هوستون بازیگران نشت قدیمی قصه های میان Coronavirus ماندن در خانه سفارشات

بازیگران ravens oath i حرفه ای. برای نقش آنها در زمان به نام پس از به دست آوردن/از دست دادن وزن پوشیدن پروتز آ

توسط ABDOOSNEWS در 11 اردیبهشت 1399

بازیگران ravens oath i حرفه ای. برای نقش آنها در زمان به نام پس از به دست آوردن/از دست دادن وزن پوشیدن پروتز آرایش و البته خود را قطع مو رشد مو رنگ مو خود را و یا پنهان کردن موی خود را در زیر کلاه گیس.

به عبارت دیگر از آنها استفاده کنید نه اینکه به طور کامل در کنترل ظاهر خود را در زمان. اما آنچه در مورد زمانی که آن را برای یک نقش ؟ آنچه در مورد زمانی که آنها مانند همه ما پیدا کردن خود جدا شده و در خانه در طول یک بیماری همه گیر قادر به حفظ این نوع از نظافت آنها می مانند ؟

تئاتر مردمی هستند مردم و اعتماد آنها با داشتن ظاهر مشابه مسائل ما هستند. و مانند بسیاری از ما آن را مو خود را که منبع بیشتر احساس وحشت و نگرانی است.

بنابراین بدون ado بیشتر, هوستون دور از کف زدن برای نوازندگان است که به اندازه کافی شجاع برای به اشتراک گذاشتن نه تنها اخیر خود مو حماسه در کلمات خود را دارند اما با ارائه شواهد عکاسی به عنوان.

الیزابت مارشال سیاه (تصویر بالا)

کلمه ای که به ذهن می آید این است که "اوه." موهای من رشد کرده به طوری که من می توانید انجام دهید این است که آن را در یک موی دم اسبی و امید برای بهترین. من زیبا گوشواره با یک پاپ از رنگ کمک به لباس آن را کمی. من هنوز رتبهدهی نشده است کاهش موی چتری اما این ممکن است اتفاق می افتد در این آخر هفته. من در تماس های تصویری زیادی برای کار روزانه من (من بسیار خوش شانس هنوز هم یکی از آن) و برای کسانی که به جلسات من را تهدید به ارتقا موی دم اسبی و شروع به پوشیدن برخی از صحنه کلاه گیس من خود را و یا به سادگی به نوبه خود بر روی دوربین. یا من ممکن است با استفاده از یک فیلتر دوربین برای منحرف کردن اذهان از ظروف سرباز یا مسافر داغ بر سر من. در اینجا یک عکس از یکی از این فیلتر به شما یک ایده از آنچه من صحبت کردن در مورد. و من حتی نمی خواهم به بحث در مورد ناخن های من...

Johnson models his new isolation Mohawkگسترش

جانسون مدل های جدید خود را به انزوا Mohawk

عکس توسط جی جی جانسون


جی جی جانسون

به عنوان ما به عنوان انزوا, من در حال حاضر نزدیک نزدیکی به کوتاه کردن زمان برای من. این می شده است دو سال پس از من گذشته و من معمولا کوتاه کردن مو هر 8-10 هفته. پس از آن...مستند اتفاق افتاده است. من حدود دو هفته گذشته در انزوا قبل از من رسیده جرم بحرانی است. در حال حاضر من یک شکست تئاتر فرد, بنابراین من خود همه ابزار لازم برای برش مو خود من و معمولا آن را انجام دهد خودم چند بار در سال است. من به طور معمول پوشیدن بسیار طبیعی مدل موهای مردانه. کوتاه و شسته و رفته در دو طرف و عقب کمی طولانی تر در بالا با سمت راست ، اما دو عامل وزن شدند در اینجا: یکی آنچه که من می توانید انجام دهید برای نگه داشتن از نیاز به برش مو برای طولانی ترین زمان ممکن و دو پس از من هیچ کس برای دیدن و یا تحت تاثیر قرار دادن با مدل موهای من چه می توانم انجام دهم به سر من که من نمی خواهد به طور معمول انجام دهد. پاسخ روشن بود: یک آخرالزمانی Mad Max-سبک موهاک. بنابراین این چیزی است که من انجام داد. من اصلاح یک موهاک به من و من نمی تواند شادتر بوده است. مادرم وحشت زده شد اما چه می توانید انجام دهید ؟ این آخرالزمان, بعد از همه.

McManus' new pink look

McManus جدید به صورتی نگاه

عکس سامی McManus

سامی McManus
من رفتم ورزش در سال گذشته و من رشد کرده ام خسته از آن, بنابراین من نمیفهمد من می خواهم این فرصت را به برخی از پاپ. و من در واقع استفاده از رنگ قرمز به دلیل در سر من من می تواند پس از آن از قرمز به قرمز تیره تر می توانید آن را به بیشتر 'عادی' دوباره نگاه کنید (بدون ورزش). اما تبدیل قرمز و صورتی. و در حال حاضر به نظر می رسید به عنوان خوب به عنوان هر... این راه اگر آن رفت و به طرز وحشیانه ای اشتباه من لازم نیست برای رفتن در حالی که برای! به علاوه شوهر من است به من کمک کند. سال ها به من آموخت که من بسیار وحشتناک در حال مرگ خود من ،

جنیفر دکر
من شبیه پسر عموی چون من نمی تواند تصمیم بگیرد که آیا به نگه داشتن در حال رشد کردن موی چتری یا آنها را کاهش دهد. شوهر من به نظر می رسد مانند یک چیا حیوان خانگی. اوه.. و من.. تلخه مقدس! اگر من رشد می کنند من موی چتری, من نیاز به رفتن به برخی از بوتاکس! چگونه من می خواهم برای دریافت هر یک از آن در حال حاضر ؟ من تا به حال پس از سانحه انفجار برش تجربه در دوران کودکی من که در آن من ساخته شده من خواهر شبیه او تا به حال یک قلم مو بیرون آمدن از پیشانی خود را, بنابراین من نمی دانم اگر من باید سعی کنید به آنها را کاهش دهد. این یک چیز است.

لیندسی Ehrhardt
من به خوبی انجام نمی با تغییر نگه می دارد که من از ساخت هر گونه تغییرات شدید به من و همه ما می دانیم که ترس بیش از حد کوتاه موی چتری. بنابراین در این نقطه من از ترفند این است که آنها را تر و تمیز به طوری infinitesimally که آن را مانند من آنها را تر و تمیز.همه در همه ،

Sinclair's natural hair

سینکلر مو طبیعی

عکس از پین Lim

Sinclair post straighteningگسترش

سینکلر ارسال صاف

عکس شری سینکلر

Skyler سینکلر
من واقعا هیچ کاری جالب برای موهای من (به جز که آن را برای خدا زمان طولانی) اما من شده فکر کردن در مورد صاف کردن آن و انجام یک عکس! من می دانم پرچین مسائل اما من صاف مو پس شاید سال اول دبیرستان. این خسارت من مو فرفری اما من مایل به مبارزه با خستگی به هر حال من می توانم. آن را به پایان رسید تا گرفتن کمی بیش از یک ساعت به راست. بازوی من میخوام شود تا درد فردا. من بیرون رفتم به ضربه محکم و ناگهانی چند عکس از آن را بلافاصله شروع به حلقه دوباره!! اما آن را سرگرم کننده و کمک به عبور زمان. آن را نیز به من اعتماد به نفس کمی افزایش پس از احساس خیلی پایین چند هفته گذشته.

بلیک ویر
من واقعا در یک DGAF فاز در حال حاضر. دوستان من هم که اصلا مو بسیار بنابراین شکایت در مورد داشتن خیلی مو بیت...احمقانه من حدس می زنم.
من در تلاش برای حفظ ریش من است. آن را بسیار ضخیم و رشد گسترده تر و سریع تر از دیگر. من فقط نمی مناسب صاف کننده دیگر به دلیل آن را شکست. وجود دارد به معنای واقعی کلمه یک انسان من اعتماد با موهای من در حال حاضر و که والری (املا) از شهرستان در برنج ایجاد کرد. او شده است در برش موهای من تقریبا 2 سال است. من در آمده و به او بگویید که چه مدت من نشان می دهد و آنچه که من نیاز دارند و او به ناخن آن را بر روی سر در هر زمان. او می گوید: من یکی از مورد علاقه خود را چرا که او هرگز نمی داند چه من میخوام برای درخواست. من را دیده اند او را از ابتدای ماه مارس ، و هنگامی که من آن را قطع این صرفا یک تر و تمیز چون من تا به حال استماع آینده - که لغو شد به هر حال. موهای من در حال حاضر دارای یک ذهن خود را. من معمولی اسپری مو نمی خواهد آن را نگه دارید و من خود را ندارد ژل. من پوشیدن کلاه یا فقط اجازه دهید آن را پرواز

An ironic thumbs up from Logue for her hair

جالب شست از Khanderia برای مو

Photo by Rachael Khanderia

راشل Khanderia
عزیم دختر. من فقط خوشحالم که من لازم نیست که برای دیدن هر کسی در حال حاضر. من رسما در "بی دست و پا در حال رشد" مرحله. برای گرگ در سیراکیوز مرحله من buzzed طرف سر من و مقصور بخش از بالا, بنابراین ما می تواند مرگ آن اسطوخودوس در یک مگان Rapinoe ادای احترام. در حال حاضر کسانی که اسطوخودوس رگه هستند فقط خاکستری و رشد کرده اند به فاش کردن ریشه. این buzzed طرف بیش از حد کوتاه به کنترل اما به اندازه کافی بلند به ذهن خود دارند. بنابراین من می خواهم بگویم من سقوط به کرک دسته ظروف سرباز یا مسافر.

Jackson picked a calming pink for his hair lookگسترش

جکسون برداشت و آرام صورتی برای مو خود را نگاه

Photo by Blake جکسون

بلیک جکسون
من همیشه ترس بیش از حد به انجام هر کاری شدید به مو بدون قرار دادن آن در شخص دیگری دست به این نتیجه رسیدم در حال حاضر به عنوان خوب به عنوان هر یک به چهره است که ترس و اصلاح و رنگ مو من خودم. من واقعا دوست دارم نرمی این سایه از رنگ صورتی و می خواستم ببینم که رنگ هر بار که در آینه نگاه کرد.

جف میلر
من یک مرد و مستعد ابتلا به کرک شده و کرک شده به نظر می رسد بیت و حتی من گرفته اند به پوشیدن یک Astros توپ کلاه در تمام زمانها. همه زمان ها است. حتی برای این زوم خواندن همه چیز است. آخرین شب من در جزئیات لایحه فوردهام از August: Osage County برای آه دانش آموزان با این حرف عقب مانده مانند یک نوجوان. لایحه فوردهام است نه کسی که می پوشد توپ کلاه.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب