'HotShots', Infinite-مانند فیلم کوتاه برنامه توسط Ganna

Joining کوتاه-تصویری ساخت برنامه مسابقه موسیقی جریان خدمات Gaana روز چهارشنبه آغاز شد HotShots – یک پلت فرم بر

توسط ABDOOSNEWS در 18 تیر 1399

Joining کوتاه-تصویری ساخت برنامه مسابقه موسیقی جریان خدمات Gaana روز چهارشنبه آغاز شد HotShots – یک پلت فرم برای ایجاد و به اشتراک گذاری کوتاه ویروسی, فیلم ها و داستان های خود را با بیش از 150 میلیون مخاطب پایه.

دنبال کنید با ما در توییتر برای اخبار بیشتر از ما!!

با توجه به شرکت HotShots ارائه می دهد در حال ظهور و تاسیس اثرگذارندهها یک فرصت برای مهاجرت به یک قوی هندی پلت فرم و ساخت خود داستان های موفقیت است.

"برنامه ما این است که آماده به خدمت به کشور و رفتن به مقصد برای سرگرمی در سراسر, موسیقی, پادکست, کوتاه ویروسی و وزوز ارائه مشتاق سرخپوستان قدرت برای تبدیل شدن به اثرگذارندهها در حق خود با Gaana را در سطح جهانی پخش زنده و تصویری قابلیت" Prashan Agarwal مدیر عامل شرکت Gaana در بیانیه ای گفت.

Now Gaana unveils TikTok-like short video app HotShots
Gaana راه اندازی عمودی پلت فرم های ویدئویی در سال گذشته به اجازه می دهد مشاهیر/خوانندگان برای ارتباط با مخاطبان خود از طریق فیلم کوتاه. Pixabay

با یک میزبان از 'HotShot چالش ها' در هنرهای نمایشی, موسیقی, کمدی, رقص توسط HotShot اثرگذارندهها مشاهیر و هنرمندان خارجی, برنامه ارائه می دهد هر دو مقیاس و زیرساخت برای مخاطبان که رشد در سرگرمی های دیجیتال.

Gaana راه اندازی عمودی پلت فرم های ویدئویی در سال گذشته به اجازه می دهد مشاهیر/خوانندگان برای ارتباط با مخاطبان خود از طریق فیلم کوتاه.

همچنین بخوانید: در اینجا چگونه Remdesivir می تواند به نجات جان انسان ها در سازمان ملل با کاهش ظرفیت بیمارستان

"امروز ما در حال ساخت بر آن تخصص با رونمایی نهایی فیلم کوتاه ایجاد و مصرف پلت فرم 'Gaana Hotshots'," گفت: Agarwal. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن