HISD اعلام تابستان منظقه خدمات مواد غذایی برای دانش آموزان

هوستون ISD کرده بود که برای هفته ها در همکاری با هوستون بانک مواد غذایی توزیع مواد غذایی در مدارس مختلف سایت د

توسط ABDOOSNEWS در 31 اردیبهشت 1399

هوستون ISD کرده بود که برای هفته ها در همکاری با هوستون بانک مواد غذایی توزیع مواد غذایی در مدارس مختلف سایت در سراسر منطقه است که در مورد به کشتی سوار خود را در آن منظقه تابستان وعده های غذایی برنامه شروع ژوئن 1 با برخی از تنظیمات ساخته شده برای coronavirus.

وانت در دسترس خواهد بود دو بار در هفته در روزهای دوشنبه و پنج شنبه ها. دانش آموزان و پدر و مادر و یا دیگر اعضای خانواده ممکن است به یکی از 68 منطقه تعیین شده مدارس به صورت جعبه ای که در دسترس خواهد بود برای هر فرزند در یک خانواده است.

خانواده ها را دریافت خواهد کرد چند روز ارزش غذایی — سه جعبه در روزهای دوشنبه و چهار در پنج شنبه ها — با توجه به منطقه آزادی مطبوعات و هر روز مواد غذایی شامل b, صبحانه, ناهار, شام و میان وعده. کودکان نمی باید وجود داشته باشد اما کسی که در حال چیدن مواد غذایی باید نشان دهد و اثبات ثبت نام در هر منطقه مدرسه با یک گزارش کارت یا کارت دانشجویی یا گواهی تولد.

"سال تحصیلی ممکن است بسته بندی اما نیاز است که هنوز هم وجود دارد برای خانواده های ما" HISD موقت سرپرست دکتر Grenita Lathan گفت. "توسط اصلاح سنتی ما تابستان وعده های غذایی برنامه ما می تواند همچنان به تغذیه دانش آموزان ما در یک راه امن."

مواد غذایی جامعه توزیع خواهد شد ادامه این هفته با 25 روز هفته پردیس سایت های توزیع قبل از عقد در جمعه, مه 22, با نهایی توده جامعه توزیع مواد غذایی از 2 بعد از ظهر تا 7 بعد از ظهر در NRG برای کمک به پر کردن شکاف بین برنامه های آزادی مطبوعات اعلام کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در تابستان وعده های غذایی برنامه و برای دیدن یک نقشه از توزیع مواد غذایی سایت مراجعه کنید houstonisd.org/summermeals.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن