هیدلگو با هشدار نسبت به فاجعه می آفریند COVID-19 هشدار به بالاترین سطح

شهرستان هریس قاضی لینا هیدلگو صدا زنگ در روز جمعه که بدون شدید و فوری اقدام coronavirus همه گیر در منطقه ما مم

توسط ABDOOSNEWS در 7 تیر 1399

شهرستان هریس قاضی لینا هیدلگو صدا زنگ در روز جمعه که بدون شدید و فوری اقدام coronavirus همه گیر در منطقه ما ممکن است رسیدن به یک نقطه بدون بازگشت.

"امروز ما خودمان را پیدا کنید careening به سمت فاجعه بار و غیر قابل تحمل وضعیت" هیدلگو هشدار داد, لحظات قبل از او اعلام کرد که او را ارتقاء شهرستان COVID-19 تهدید سطح به سطح 1 در ظهر جمعه یک هشدار قرمز می پرسد که همه ساکنان به ماندن در خانه مگر اینکه مطلقا لازم است.

غایب در هیدلگو کنفرانس مطبوعاتی بود هوستون شهردار سیلوستر ترنر است که در برنامه ریزی خود سخنان برای 3 p. m. روز شنبه برای رسیدگی به گسترش COVID-19 در شهر.

هیدلگو استدلال به روز رسانی عمومی ارشاد لازم بود برای جلوگیری عظیم را افزایش می دهد در COVID-19 نفر و بستری شدن در بیمارستان در شهرستان هریس و در سراسر کشور و محکوم naysayers که باید تقبیح نیاز به دستور اکید بهداشت عمومی اقدامات با توجه به گفته های مناسب تخت بیمارستان تامین سراسر تگزاس.

"هنگامی که ما از دست ما احترام به زندگی انسان و اقتصاد" هیدلگو گفت: "به درجه ای که ما می گویند اجازه دهید ما را پر تخت ICU در افزایش ظرفیت قبل از اینکه ما را هر معنی دار عمل است ؟ پس هنگامی که ما تصمیم می گیرید به عنوان یک جامعه است که به جای صرفه جویی در زندگی و جلوگیری از گسترش این ویروس ما را درمان زندگی انسان, زندگی همسایگان ما به عنوان وثیقه خسارت رسیدگی می شود؟"

Harris County Judge Lina Hidalgo raised the county's COVID-19 threat to Level 1, indicating a severe and uncontrolled level of COVID-19 in Harris County.

شهرستان هریس قاضی لینا هیدلگو مطرح شهرستان COVID-19 تهدید به سطح 1 نشان می دهد شدید و غیر قابل کنترل سطح COVID-19 در شهرستان هریس.

گرافیک توسط ReadyHarris.Org

ارتقاء به سطح 1 است که نشان می دهد "شدید و غیر قابل کنترل سطح COVID-19 در شهرستان هریس" بود رسوب نگران بستری روند و به سرعت در حال رشد مثبت مورد شمارش بیش از دو هفته گذشته. در اوایل این هفته رهبران مرکز پزشکی تگزاس گفت که خود را هوستون-منطقه منظم ICU ظرفیت بود که در 100 درصد است که اقدامات گرفته شده برای اضافه کردن جدید تخت های مراقبت ويژه از طریق اورژانس افزایش روش های مانند دیگر تبدیل واحدهای بیمارستان به طور موقت ويژه.

در حالی که چند هوستون بیمارستان اجرائی گفت: آنها آماده هستند برای پیاده سازی خود را افزایش ICU ظرفیت برنامه های این منطقه در بیمارستان ظرفیت می تواند تهدید اگر گسترش COVID-19 نیست به طور چشمگیری کاهش می یابد به زودی.

"اگر این روند ادامه" مدیران در نامه ای نوشت به "بیمارستان ما ظرفیت سیستم را تبدیل به ضعف است." هیدلگو گفت که این شهرستان خواهد بود قادر به راه اندازی اورژانس مرکز پزشکی در NRG پارک با 48 تا 72 ساعت متوجه است که آنها نمی خواهد انجام این کار تا زمانی که کاملا ضروری است.

هیدلگو تشکر رژیم صهیونیستی است. ابوت برای اجرایی خود را به منظور صبح روز جمعه که یک بار دیگر بسته دولت میله کاهش رستوران عامل ظرفیت به 50 درصد به مقامات محلی اجازه تنظیم حوادث بیش از 100 نفر و تعطیل قایق سواری و لوله کسب و کار. هنوز هم او ابراز آشکار شک و تردید است که هر چیزی از یک کامل در اجرا ماندن در خانه سفارش خواهد بود قادر به جلوگیری از یک فاجعه قریب الوقوع است.

"هیچ کس که مخالف گام های جسورانه است که من با ارائه یک جایگزین تفسیر این داده ها" گفت: هیدلگو. "هیچ کس که مخالف این مراحل این است که من با ارائه هر گونه مدرکی که چیزی از کامل خانه بمانند دستور کار خواهد کرد برای جلوگیری از بحران در حال حاضر."

"افکار واهی و پوچ" او ادامه داد: "نه خوب است بهداشت عمومی سیاست و نه خوب پایداری اقتصادی سیاست."

مدت کوتاهی پس از روز جمعه در کنفرانس مطبوعاتی رژیم صهیونیستی است. ابوت اعلام کرد که دولت فدرال به او داده درخواست خود را به گسترش بودجه برای FEMA-کمک COVID-19 تست سایت در سراسر تگزاس از جمله شهر هوستون عمده درایو-از طریق آزمون سایت در دلمار ورزشگاه و ساقی ورزشگاه. مغلوب ساختن پیشی جستن دولت قبلا اعلام کرده بود که بودجه فدرال برای تمام منطقه ای تست سایت در سراسر کشور قطع شود در پایان ماه ژوئن.

توصیه های فعلی از شهرستان هریس هیدلگو گفت: برای همه ساکنان به ماندن در خانه اگر در همه ممکن است و تنها سرمایه گذاری برای مطلق ضرورت مانند مواد غذایی و پزشکی نیاز دارد. دستورالعمل ارسال نشده اند در ReadyHarris.org وب سایت است که تقریبا یکسان به ماندن در خانه سفارش هیدلگو صادر ماه پیش با یک کلید تمایز: آنها باید بازنویسی شده است تا منعکس کننده که آنها به سادگی یک مشاوره به مقامات محلی مانند هیدلگو هنوز عامل تحت کاهش قدرت پس از قدرت خود را به تصویب محلی, احکام مربوط به COVID-19 بودند به شدت محدود توسط رژیم صهیونیستی. گرگ ابوت بازگشایی دستورالعمل.

"ما نیاز به ویژه ایالات چرا که ما در حال انجام این کار با یک دست گره خورده پشت در پشت ما" هیدلگو گفت.

این شهرستان ترغیب ساکنان به بلافاصله اقدامات زیر برای ساکنان تحت هشدار سطح 1:

ماندن در خانه به جز ضروری ترین نیاز مانند رفتن به فروشگاه مواد غذایی و پزشکی است.

جلوگیری و لغو تمام تجمعات از هر اندازه.

ضروری کارگران تمرین ویژه اقدامات احتیاطی برای جلوگیری از گسترش.

همه افراد آسیب پذیر (65+ و یا با از قبل موجود شرایط بهداشتی) در خانه بمانند.

خود قرنطینه برای 14 روز اگر در نزدیک و تماس طولانی مدت با کسی که آزمایش مثبت با COVID-19.

پوشیدن پوشش صورت برای محافظت از دیگران است.

جلوگیری از غیر ضروری شخصی و کسب و کار سفر. جلوگیری از حمل و نقل عمومی که در آن ممکن است.

انصراف از بازدیدکننده داشته است به خانه های سالمندان در دراز مدت مراقبت از امکانات و بیمارستان ها.

جلوگیری و لغو تمام محیط داخلی و خارجی تجمعات از جمله کنسرت rodeos بزرگ, رویدادهای ورزشی, و غیره. مدارس و afterschool فعالیت برای جوانان, از, به عنوان کارگردان, آموزشی, مقامات.


این آخرین دستورالعمل آمده چند روز پس از هیدلگو دستور county کسب و کار نیاز به استفاده از ماسک صورت با تمام مشتریان و کارمندان یک راه گریز برای استفاده از ماسک در اجرای فرماندار بازگشایی دستورالعمل که به صراحت منع مجازات برای فرد تگزاسی که مقامات محلی در سراسر کشور استفاده کرده اند از جمله در کشور همسایه فورت خم و گلوستون شهرستانهای استان است.

با توجه به این که گسترش COVID-19 در شهرستان هریس و تگزاس به عنوان یک کل است که به شدت بدتر از زمانی که هیدلگو اصلی ماندن در خانه حکم صادر شده در ماه مارس, Hidalgo تاکید کرد که به سادگی مسطح منحنی از همه گیر نیست به اندازه کافی در این نقطه به دلیل فلات در موارد و بستری شدن در بیمارستان در زمان رای دادن هنوز هم سیل زده های محلی و بیمارستان دولتی ظرفیت در یک سطح خطرناک است. آنچه مورد نیاز او گفت: قابل توجه است پایدار رها در گسترش COVID-19.

هیدلگو گسترده ارجاع داده او از کشورهای دیگر که نگهداری آنها در خانه بماند سفارشات در محل بسیار طولانی تر از تگزاس بود. بدون دادن نمونه های خاص, او گفت: آن زمان بین 80 و 90 روز در برخی از ایالت ها برای coronavirus گسترش به سقوط از اوج خود به یک پایدار سطح.

"افکار واهی و پوچ رو ما در اینجا," او گفت:. "بنابراین ما نیاز به توان واقعی است. اگر ما می خواهیم به انجام این کار درست است ما در حال حاضر نمونه هایی از چه کار می کند و کار نمی کند."

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن