هرتز لغو توافق به فروش بیشتر سهام

لورا اشپزخانه ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 5:27 PM EDT Jun 18, 2020هرتز را لغو کرده است یک طرح بحث برانگیز به فر

توسط ABDOOSNEWS در 30 خرداد 1399

هرتز را لغو کرده است یک طرح بحث برانگیز به فروش سهام است.

این تصمیم در میان پرسش ها و نگرانی های مطرح شده توسط ایالات متحده در بورس اوراق بهادار کمیسیون.

در یک نظارتی تشکیل پرونده پنج شنبه بعد از ظهر هرتز اعلام کرد که هیئت مدیره خود را به کمیته مالی بود "مشخص است که آن را در بهترین منافع شرکت برای پایان دادن به" یک توافق برای فروش به 500 میلیون دلار در سهام.

روز دوشنبه Hertz Global Holdings — پدر و مادر از هرتز Corp. — فاش آن را امضا کرده بود, قطعی توافق با Jefferies, LLC اجازه می دهد آن را به حرکت به جلو با فروش.

در زیر در حال حاضر-لغو توافق Jefferies بود به فروش سهام از "زمان به زمان در اختیار خود" به عنوان یک راه برای افزایش بیشتر سرمایه مالی مشکل هرتز. Jefferies را به دست آورده تا 3 درصد از فروش ناخالص.

خبر لغو قرارداد و پس از یک توقف موقت در فعالیت های تجاری ایالات متحده بورس و اوراق بهادار کمیسیون هرتز سهام برای دومین روز در یک ردیف.

تجارت آغاز کرد و به طور معمول در روز پنجشنبه بود اما پس از آن به حالت تعلیق در اوایل بعد از ظهر تحت "اخبار انتظار" کد برای چند ساعت.

در زیر کد SEC می تواند به طور موقت متوقف تجارت "در انتظار انتشار مواد اخبار" پیشنهاد اخبار مهم آینده شد.

هرتز اعلام لغو آن ارائه و فروش قرارداد با Jefferies چند ساعت پس از انجام معاملات متوقف شد.

پس از انجام معاملات از سر گرفته شد پنج شنبه, سهام بسته شده در کمی بیش از $1.80 پایین نزدیک به 10 درصد است.

در صورتی که شما آن را از دست رفته: هرتز بحث برانگیز قصد دارد به فروش سهام جدید ضربه گیر

بیشتر: از نظر مالی مشکل هرتز برنامه ای برای فروش برای $500 متر موجود در انبار که آن را می گوید می تواند 'بی ارزش'

تصمیم برای پایان دادن به فروش سهم توافق یک روز پس از SEC رئیس Jay کلیتون CNBC گفت که استروئ مبتنی بر اجاره ماشین های غول پیکر رفتم جلو با مخاطره آمیز ارائه سهام با وجود مقررات آژانس و نگرانی است.

کلیتون نمی استادانه درست شده در ثانیه نگرانی اما مدت کوتاهی پس از او ظاهر تلویزیون روز چهارشنبه این سازمان به طور موقت متوقف فعالیت های تجاری در هرتز سهام. به زودی پس از هرتز فاش شده بود مطلع SEC بخش از شرکت سرمایه گذاری است که کارکنان آن برنامه ریزی شده به بررسی یک مکمل است که صادر شد به این شرکت دفترچه برای به اشتراک گذاری ارائه شده است.

به عنوان یک نتیجه از بررسی هرتز روز چهارشنبه گفت که آن را "بی درنگ به حالت تعلیق" فروش سهام جدید. پس از آن تصمیم به لغو توافق در دسترس نباشد.

بیشتر: هرتز ورشکستگی می تواند ترک چاههای در جنوب غربی فلوریدا اقتصاد

در پنج شنبه, وال استریت ژورنال گزارش داد هرتز جهانی است در حال حاضر "در مذاکرات برای ورشکستگی وام به صندوق کسب و کار خود را سازماندهی مجدد" نسبت دادن اطلاعات به منابع بی نام.

جمعه گذشته یک ورشکستگی قاضی به تصویب رسانده فروش به 1 میلیارد دلار در سهام جدید برای کمک به شرکت های عمومی مبارزه راه خود را از ورشکستگی است.

پس هرتز را تشکیل پرونده ورشکستگی در مارس 22, شرکت, سهام شده اند فرار.

با فروش سهام بیشتر هرتز امیدوار به استفاده از آخرین اجرا در آن قیمت سهام به جمع آوری پول.

هرتز تا به حال بارها و بارها هشدار داده سهام ممکن است تبدیل به "بی ارزش" در فصل 11 ورشکستگی روند.

در مه 26, هرتز, اطلاع از بورس نیویورک که سهام آن بود "دیگر مناسب برای مثال" با توجه به فصل 11 براده. هرتز به دادگاه تجدید نظر تصمیم گیری اجازه می دهد سهام آن به ادامه تجارت به طور معمول تا زمانی که SEC درگیر شدم.

هرتز گرفته است یک ضربه مالی از coronavirus بیماری همه گیر.

در زمان فصل 11 براده این شرکت تا به حال نزدیک به 20 میلیارد دلار در بدهی.

نظارتی براده هرتز افزایش شک و تردید جدی در مورد توانایی خود را برای ادامه به عنوان یک "رفتن نگرانی است."

در ماه مه 2013 هرتز اعلام کرد این امر حرکت جهانی آن ستاد از نیوجرسی به استروئ پس از کسب آن از دلار صرفه جو خودرو ، جدید چند میلیون دلاری ستاد باز در 2015.

از آنجا که این حرکت شرکت سفر کرد و در یک جاده پر از دست انداز است که شامل استعفای سه اجرائی.

فقط به عنوان آن را به نظر می رسد این شرکت تبدیل شده بود گوشه ای در بلند پروازانه برنامه چرخش این بیماری همه گیر کوروناویروس آمار در ماه مارس توقف اجاره ماشین های غول پیکر در آهنگ های خود را. هرتز از دست داده بیشتر از درآمد خود را در هنگام سفر تعطیل با توجه به COVID-19.

بیش از گذشته چند ماه هرتز گرفته است بسیاری از مراحل برای حفظ پول نقد خود و کاهش هزینه های خود را از فروش اتومبیل های خود را برای کاهش آن تعداد کارمندان.

در اواخر ماه آوریل هرتز اعلام کرد 10,000 اخراج در سراسر شمال امریکا عملیات را پس از کاهش شغل در حال حاضر اتفاق افتاده است از جمله آنهایی که در آن مقر محلی.

پس از آن تعدادی از اخراج و furloughs رشد کرده 20,000 کارکنان و یا بیش از نیمی از کل نیروی کار است.

قبل از همه گیر آمار این شرکت تا به حال حدود 38,000 کارمند در سراسر جهان با حدود 1100 از آنها مستقر در جنوب غربی فلوریدا.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب