هرتز ورشکستگی می تواند ترک چاههای در جنوب غربی فلوریدا اقتصاد

لورا اشپزخانه ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 10, 2020هرتز سفر کرد و در یک جاده پر ا

توسط ABDOOSNEWS در 21 خرداد 1399

هرتز سفر کرد و در یک جاده پر از دست انداز پس از اعلام آن جابجایی به جنوب غربی فلوریدا در سال 2013.

که جاده پر از دست انداز است شامل استعفای سه تن از مدیران ارشد حسابداری خطا است که آن را به اصلاح و باز گفتن سه سال از صورتهای مالی و استراتژیک اشتباه که منجر به بسیاری از محله های ناامید کننده از نتایج مالی نگه داشته و آن را پشت سر رقبای خود است.

فقط به عنوان آن را به نظر می رسد این شرکت تبدیل شده بود گوشه ای در بلند پروازانه برنامه چرخش این بیماری همه گیر کوروناویروس آمار در ماه مارس توقف اجاره ماشین های غول پیکر در آهنگ های خود را.

در حال حاضر پس از گذشت بیش از 100 سال در کسب و کار یاد شرکت در مبارزه برای بقای خود با مدیر عامل جدید در راس.

در مارس 22 هرتز Corp. — یک شرکت تابعه از Hertz Global Holdings مستقر در استروئ — پرونده فصل 11 ورشکستگی حفاظت در یک دادگاه فدرال در ایالت دلاور.

در صورتی که شما آن را از دست رفته: SWFL حرکت بخشی از جاده پر از دست انداز برای هرتز; مدیر عامل جدید نقشه برگرد

به علاوه: هرتز جریمه 16 میلیون دلار توسط SEC مالی misstatements مؤثر 2012-14

و: می هرتز زنده ماندن یک سال دیگر ؟ شرکت افزایش شک و تردید در قانونی تشکیل پرونده

محافظ حرکت می کند — که می تواند گسترده اقتصادی پیامدهای محلی و ملی آمد و تنها چند روز پس از هرتز اعلام کرد که استعفای غیر منتظره از کاترین Marinello به عنوان مدیر اجرایی آن است.

پل سنگ است که در حال حاضر در صندلی راننده. او اخیرا به عنوان هرتز اجرایی معاون رئیس جمهور و رئیس خرده فروشی افسر عملیات برای شمال امریکا است.

تغییر ناگهانی در رهبری کردم واکنش های مختلفی از شرکت ها و تحلیلگران صنعت.

تشکیل پرونده ورشکستگی شامل تنها هرتز را در ایالات متحده و کانادا تابعه باعث شده است بسیاری از نگرانی ها و پرسش های محلی از آنچه ممکن است تبدیل به شرکت چند میلیون دلاری دولت از هنر ستاد چگونه بسیاری از مشاغل ممکن بود از دست داد به آنچه ممکن است اتفاق می افتد با یک نامگذاری-حقوق قرارداد این شرکت امضا شده با فلوریدا Everblades در سال 2018 که rebranded خانه Everblades تیم هاکی به هرتز عرصه است.

در حال حاضر در صندلی راننده: از نظر مالی مشکل هرتز انتصاب جدید رئیس جمهور و مدیر عامل

لاغر شرکت

جری McHale, یک در سراسر کشور به رسمیت شناخته شده حسابدار قانونی و ورشکستگی کارشناس مستقر در فورت مایرز گفت: اگر یک شرکت جدید پدیدار طریق فصل 11 روند او انتظار دارد که آن را به بسیار لاغر.

"من فکر می کنم این شرکت زنده خواهد ماند اما این شرکت است که برای زنده ماندن خواهد بود در کاهش سطح, از آن جایی که در حال حاضر," او گفت:.

اگر که اتفاق می افتد این امر کمتر معنی مشاغل محلی و ملی McHale گفت و بسیار کوچکتر ناوگان آن خواهد صدمه دیده در ایالات متحده تولید کنندگان ماشین در یک مقیاس بزرگتر.

"آژانس کرایه ماشین در کل خرید در حدود 10 ٪ از تمام, تولید," او گفت:. "به طوری که مطمئنا تفاوت را در جایی که سطح تولید در آینده است."

هرتز فعلی ناوگان متشکل از حدود 700,000 اجاره اتومبیل که باید تا حد زیادی کاهش در ارزش با توجه به افت شدید استفاده می شود قیمت خودرو ناشی از یک سقوط آزاد در فروش خودرو ناشی از این بیماری همه گیر.

"این coronavirus آن را به صنعت مسافرت که می توانست تا کنون تصور آن را" McHale گفت.

با تشکیل پرونده ورشکستگی McHale انتظار ندارد هرتز فعلی سهامداران برای دریافت بیشتر از هر چیزی در بازگشت خود را برای سرمایه گذاری در این شرکت است.

"اگر آنها هر چیزی را برای سرمایه گذاری در آن خواهد بود آنچه که من را به عنوان توصیف de minimis است که می گویند تقریبا هیچ چیز" او گفت:.

به عنوان هرتز را دارندگان اوراق قرضه با دارایی مورد حمایت اوراق بهادار به هرتز را ناوگان McHale گفت که او مطمئن نیست که چگونه آنها ممکن است کرایه در shakeout.

"دارندگان اوراق قرضه برخی از, امنیت, اما من نمی دانم که چقدر خوب است که امنیت نسبت به آنچه که من اسمش را امن وام دهندگان بالا که" McHale گفت. "واقعا باید جالب باشد."

McHale گفت: او همچنان به دنبال نزدیک مورد ورشکستگی اگر چه او به طور مستقیم درگیر در آن است. او در توصیف آن را به عنوان یک مورد پیچیده است که می تواند از یک سال و یا بیشتر به حل و فصل.

"حدس و گمان من این است که آنها را رشد. این است برای رفتن به یک جاده ناهموار پیش رو به عقب بر گردیم به هر نقطه در نزدیکی به اندازه آنها در" او گفت:.

پوشش مرتبط: هرتز پاک یک مانع چهره جدید در میان بیماری همه گیر کوروناویروس

عمیق تر اثرات

جیم دیوار مدیر ارتباطات برای CareerSource جنوب غربی فلوریدا است که منطبق جویندگان کار با کارفرمایان محلی ترس هرتز را به ورشکستگی می تواند عمیق تر اثرات در منطقه از پتانسیل از دست دادن اموال و حقوق و دستمزد مالیات و هزینه های شخصی توسط کارکنان آن است.

جنوب غربی فلوریدا او گفت که می تواند از دست دادن یک جامعه قوی شریک و حامی منطقه ای آن عرصه است. اگر این اتفاق می افتد دیوار گفت که او امیدوار است دیگران می تواند گام و "پاسخ تماس بگیرید."

"CareerSource در گذشته به نام هرتز به همکاری در نمایشگاه حرفه ای و ما وجود دارد در آغاز با خانواده نقل مکان کمک. اجازه دهید همه آنچه که ما می توانیم برای کمک به بهبود سریع," دیوار گفت: از طریق ایمیل.

این آخر هفته برنامه ریزی شده به دیوار اجاره موستانگ تبدیل خوانده شده از هرتز و رانندگی آن را به یک رستوران محلی برای یک وعده غذایی خوب را به عنوان یک راه برای حمایت از کسب و کارهای محلی و اقتصاد محلی.

"ما مایل هرتز بهترین ها در بازیابی سریع و در اینجا خواهد بود برای هرتز و دیگر جنوب غربی فلوریدا کسب و کار با آموزش و اشتغال, خدمات," او گفت:.

هرتز را دریافت کرده است بیش از 10 میلیون دلار در انگیزه جمعی از شهرستان و دولت برای آن جابجایی پس از نه فقط نشست اما فراتر از آن ایجاد شغل و هزینه های سرمایه ای مورد نیاز است.

این معلوم نیست که آیا تشکیل پرونده ورشکستگی و کاهش شغل را تحت تاثیر قرار هر گونه پرداخت در آینده از دولت یا لی شهرستان — و یا نیاز به هرتز به پرداخت هر یک از انگیزه پول آن را در حال حاضر دریافت کرده است.

"من می توانم به شما بگویم که از این سایت آخرین بازدید هرتز بود که ملاقات و یا بیش از این از لحاظ انگیزه قرارداد. بعدی بازدید سایت است که به برنامه ریزی در تابستان امسال گفت:" تیم Engstrøm سخنگوی این شهرستان در یک ایمیل.

تحت توافق هرتز زده با Lee County, شرکت باید حفظ 700 شغل آن لازم بود برای ایجاد انگیزه از طریق سپتامبر. 30, سال 2020 است.

شهرستان نوشت دوم آن و بررسی آخرین 2 میلیون دلار به هرتز از طریق آن برای اولین بار (مشوق های مالی برای استخدام اهداف استراتژیک) اعطای برنامه در اوایل سال 2017 پس از شرکت بیش از تحویل در وعده های خود را.

"رعایت بازدید به بررسی اسناد داخلی نیاز به جایی برای نزدیک کردن گرانت" Engstrøm گفت.

شهرستان انتظار به پرداخت هرتز دلار دیگر 42,857 در محلی مطابقت به بودجه دولت تا زمانی که این شرکت همچنان به دیدار عملکرد خود را بر اساس الزامات از طریق فلوریدا واجد شرایط هدف صنعت یا QTI مالیاتی بازپرداخت برنامه, او گفت:.

دولت doled حدود 9.8 میلیون دلار مشوق به هرتز پس از سال 2014 با توجه به پیگیری پورتال نظارت توسط وزارت امور اقتصادی فرصت است. که لبه نزدیک به دولت حداکثر پتانسیل پرداخت 10 میلیون دلار.

در یک ایمیل پیج dani w, گروه مطبوعاتی وزیر گفت هرتز ملاقات مورد نیاز خود را برای هر دو QTI و اقدام سریع بسته شدن برنامه های صندوق از طریق 2018.

این شرکت موفق به دریافت 7 میلیون دلار از اختیاری بسته شدن صندوق در سال 2016 تعلق می گیرد سپس توسط فرماندار تگزاس ریک اسکات به مهر و موم معامله ای که آورده هرتز به فلوریدا.

"هرتز را 2019 عملکرد است که هنوز هم تحت حسابرس بررسی" dani w گفت.

شرکت او گفت: باید برای دیدار با آن قراردادی مورد نیاز برای دریافت آن نهایی QTI بازپرداخت پرداخت از دولت و برای جلوگیری از هر گونه تحریم یا clawbacks برای عدم حفظ عملکرد آن مورد نیاز اقدام سریع بسته شدن صندوق

COVID کاهش: هرتز کاهش 10,000 کارکنان در میان بیماری همه گیر کوروناویروس

حفظ پول نقد

بیش از گذشته چند ماه هرتز گرفته است بسیاری از مراحل برای حفظ پول نقد خود و کاهش هزینه های آن از جمله کاهش سرمایه خود را صرف لغو ناوگان جدید سفارشات و کاهش آن تعداد کارمندان.

در اواخر ماه آوریل هرتز اعلام کرد 10,000 اخراج در سراسر شمال امریکا عملیات را پس از کاهش شغل در حال حاضر اتفاق افتاده است از جمله آنهایی که در آن مقر محلی.

پس از آن تعدادی از اخراج و furloughs رشد کرده 20,000 کارکنان و یا بیش از نیمی از نیروی کار خود را. قبل از همه گیر آمار این شرکت تا به حال حدود 38,000 کارکنان با حدود 1100 از آنها مستقر در جنوب غربی فلوریدا.

به عنوان یک نتیجه از کاهش کار کارمندان سابق در منطقه می تواند خود را اجاره اجاره یا قرار دادن خانه های خود را برای فروش با برنامه های به حرکت در جای دیگر برای فرصت های شغلی جدید. برخی از محلی عوامل املاک و مستغلات به نظر نمی رسد که همه نگران اثرات در جنوب غربی فلوریدا بازار مسکن.

بتی پوست یک عامل با بارکلی را در گروه املاک و مستغلات با دفاتر در ناپل و در فورت مایرز کمک هرتز کارکنان جابجایی از نیوجرسی پیدا کردن خانه در جنوب غربی فلوریدا یک حرکت که آغاز شده در سال 2013 است. او گفت: وجود دارد نبوده است تاثیر زیادی از هرتز کار کاهش و یا ورشکستگی در بازار محلی است.

"ما آغاز نشده شاهد زیادی, هنوز," او گفت:. "اما ما در حال انتظار برای برخی از خرید اینترنتی. اما من فکر می کنم از آن خواهد شد بسیار ناچیز است و بازار ما واقعا قوی است در حال حاضر."

نه تنها وجود دارد مقید کردن تقاضا از خریداران خانه که قرار خریدهای خود را با توجه به همه گیر اما کوچکتر موجودی از خانه ها در بازار – از آنجا که می تواند فروشندگان تصمیم به ماندن قرار داده و در حال حاضر – نگه داشتن قیمت نسبتا پایدار پوست گفت.

خریدار فعالیت برداشت تا به طور چشمگیری در هفته های اخیر, او گفت:, با خانه در تمام محدوده قیمت "در حال حرکت است."

استروئ شهردار پل Ribble گفت: او تا به حال هیچ ارتباطی با هرتز در مورد آن وضعیت وخیم مالی اما او تخمین می زند که شرکت هنوز 800 یا بیشتر کارکنان در لی و ذغال سنگ استان ها که اکثر آنها بر اساس آن ستاد. او گفت که او را بیشتر نگران از دست دادن شغل خوب و پردرآمد جامعه شریک است که پشتیبانی از این شهر رویدادهای خیریه و درآمد تولید شده توسط کارکنان خود را که در فروشگاه و کمک به حمایت از کسب و کارهای دیگر در این شهر است.

به عنوان مقر ساختمان, Ribble گفت: اگر هرتز است مجبور به حرکت در خارج از آن و یا فروش آن او نمی خواهد انتظار ساختمان برای نشستن خالی برای مدت طولانی به دلیل آن در سطح جهان طراحی و بالای آن مشخصات محل که او را مطمئن خواهد به سرعت جذب علاقه از کاربران دیگر.

"من بیش از حد در مورد آنها را ترک ساختمان," او گفت:. "اما من می خواهم برای دیدن آنها در محل باقی بماند."

وی با اشاره به سرفصل های اخیر در مورد هرتز را ساختمان اداری در اوکلاهما تبدیل شدن به خانه جدید Costco مرکز عملیات. این Oklahoman گزارش داد که چهار طبقه ساختمان اداری فروخته شد به Costco, on May 21, یک روز قبل از هرتز اعلام ورشکستگی کرده است. با توجه به روزنامه هرتز گذاشته شدن صدها نفر از کارکنان خود را در شهر اوکلاهما در مدت کوتاهی قبل از فصل 11 پرونده.

هیچ مکانی بهتر

استن Stouder تجاری املاک و مستغلات متخصص و موسس شریک برای CRE مشاوران در فورت مایرز گفت که او به طور جدی شک و تردید هرتز حرکت خواهد کرد و از آن زمان مقر دادن یک لیست از دلایل برای حمایت از اعتقاد خود را — از جمله خود باور است که وجود ندارد جایی بهتر برای شرکت جهانی به نسبت در جنوب غربی فلوریدا.

"به نظر می رسد بعید است که من آنها را در راه رفتن از خود قابل توجه امکانات جدید او گفت:" در ایمیل. "آنها ممکن است اجاره دادن بخشی برای درآمد و یا انجام یک فروش leaseback برای افزایش سرمایه. چگونه است که به نظر می رسد این است که خیلی زود است."

سخت ترین بخشی از در حال اجرا یک کسب و کار پیدا کردن "حق" کارمند او اضافه شده است.

"هرتز محلی نیروی کار منتشر شده می تواند یک برکت و رحمت به موجود محلی کسب و کار کوچک یا بزرگ است که می تواند جذب این آواره هرتز کارکنان" Stouder گفت.

با وجود اخراج گسترده هرتز گرفته مراحل تهاجمی خود را به مدیران ارشد و مدیران اجرایی.

چند روز قبل از پر کردن برای ورشکستگی هرتز موافقت به پرداخت 340 کلیدی آن کارکنان بیش از $16.2 میلیون دلار در حفظ و نگهداری پاداش در تلاش برای نگه داشتن آنها را در محل به عنوان شرکت کار می کند به حرکت به "بی سابقه شرایطی ناشی از COVID-19" با توجه به نظارتی تشکیل پرونده.

کسانی که پرداخت شامل $700,000 برای شرکت مدیر عامل جدید.

نامگذاری حقوق

در میان هرتز را مشکلات مالی ناپل تاجر دیوید هافمن و هافمن خانواده Cos., صاحب Everblades تیم هاکی و هرتز عرصه, توافق اجازه می دهد تا شرکت مشکل به فروشگاه خود را بیکار اجاره اتومبیل در این عرصه زمینه را بدون هیچ هزینه ای در ماه آوریل است. آن بود در عین حال یکی دیگر از نشانه ای از ضربه ویرانگر از COVID-19 روز هرتز — و صنعت گردشگری است.

همانطور که برای آن نامگذاری حقوق در عرصه هافمن گفت: "هرتز است پرداخت از طریق اکتبر" با یک قرارداد چند ساله.

"همه نشانه ها آنها را حفظ خواهد پرداخت ما برای عرصه حقوق نامگذاری," او گفت:. "ما تا به حال دو استعلام از شرکت های بزرگ علاقه مند به پله در صورتی هرتز باید تصمیم به حرکت به جلو."

هافمن امیدوار هرتز ادامه خواهد داد و عرصه را به عنوان حامی. "آنها شده اند بسیار جذاب شریک و حمایت از عرصه و جامعه و لذت واقعی به کار و مقابله با" او گفت:.

عدم قطعیت باقی مانده است

در انتشار اخبار اعلام ورشکستگی آن پر هرتز گفت: آن را تا به حال به چنین اقدام شدید به دلیل "عدم قطعیت باقی مانده به زمانی که درآمد باز خواهد گشت و تا زمانی که بازار خودرو استفاده می شود را به طور کامل دوباره باز برای فروش."

"مالی سازماندهی مجدد ارائه خواهد شد هرتز یک مسیر به سمت قوی تر ساختار مالی که بهترین موقعیت این شرکت برای آینده آن را به عنوان هدایت چه چیزی می تواند یک سفر طولانی مدت و به طور کلی بهبود اقتصاد جهانی" این شرکت اعلام کرد.

فصل 11 پر کردن جای تعجب نیست که گزارش های رسانه ای از یک ورشکستگی بالقوه شروع به چرخش در ماه آوریل پس از این شرکت فاش شده از آن تا به حال موفق به میلیون ها دلار در پرداخت اجاره برای ایالات متحده خود را اجاره ماشین ناوگان پس از آن می تواند "حفظ نقدینگی برای حمایت از عملیات در حال انجام."

ورشکستگی پر در آمد کمتر از دو هفته پس از هرتز مطرح شک و تردید جدی در مورد توانایی خود را برای زنده ماندن یک سال دیگر در یک نظارتی تشکیل پرونده با آمریکا کمیسیون بورس و اوراق بهادار.

در دادگاه براده هرتز توضیح داد که آن را به حال شده است "موفق" با مسافرت هوایی در سطح رکورد در سال 2018 و 2019 — اشاره به این که از طریق پایان سال 2019 آن را به حال زمانی 10 دوره متوالی از سال بیش از سال رشد درآمد.

که روند رو به بالا به سرعت معکوس البته زمانی که این بیماری همه گیر رسید.

"آیا به طور داوطلبانه و یا توسط دولت دستور به مسافران هوایی این شرکت در خدمت تا حد زیادی متوقف پرواز و محلی آن مشتریان تا حد زیادی متوقف رانندگی. اثر بر درآمد این شرکت ویرانگر" هرتز توضیح داده شده در اسناد دادگاه.

هرتز برای ورشکستگی زمینه حفاظت — همراه با یک تعداد انگشت شماری از شرکت های وابسته به آن — با اهداف اعلام شده از "ثبات عملیات خود ارزیابی گزینه های خود را و ترسیم مسیر برای آینده قوی است."

از تشکیل پرونده ورشکستگی آمد همان روز هرتز فرار از زمان برای رسیدن به یک بلندمدت توافق با وام دهندگان در مورد چگونگی آن را برای ماه آوریل از دست رفته پرداخت اجاره و جلوگیری از به طور پیش فرض است که می تواند باعث فروش بسیاری از شرکت های اجاره خودرو ناوگان.

هرتز بدهکار حدود 500 میلیون دلار به کسانی که وام به تنهایی.

این شرکت به دنبال کمک از دولت فدرال برای ضربه مالی آن را گرفته از همه گیر اما هرگز برای بیمار اجاره اتومبیل میباشد.

فصل 11 پر کردن ارائه می دهد هرتز رهایی از طلبکاران در حالی که اجازه می دهد آن را برای ادامه فعالیت آن را به عنوان تلاش برای سازماندهی مجدد امور آن — و دادن آن زمان به تدبیر یک راه برای پرداخت تمام یا حداقل برخی از طلبکاران خود را.

زین با بدهی

از عموم معامله شرکت زین با یک تپه از بدهی.

با توجه به تشکیل پرونده ورشکستگی هرتز دارای بیش از 100 ، 000 وام با مجموع بدهی است که در صدر 24 میلیارد دلار. این شرکت با دارایی به ارزش کمتر از $26 میلیارد دلار است.

آن را به عنوان باد راه خود را از طریق سازماندهی مجدد فرایند هرتز گفت: این انتظار به ادامه به ارائه همان خودرو با کیفیت و انتخاب برای ادامه پرداخت فروشندگان و تامین کنندگان و کارکنان در راه معمول و برای ادامه آن در برنامه های وفاداری مشتری.

هرتز دارای بیش از 142 میلیون نفر در سهام. سهامداران می تواند از بین برود با سازماندهی مجدد در حالی که دارندگان اوراق قرضه ممکن است تنها دریافت کسری از آنچه به آنها بدهکار است.

سهام شرکت کاهش یافت در پی تشکیل پرونده ورشکستگی.

چند روز پس از تشکیل پرونده میلیاردر سرمایه گذار Carl Icahn هرتز بزرگترین سهامدار فروخته شده کل سهام این شرکت است. Icahn تخلیه خود 55.3 میلیون سهم در 72 سنت در هر کدام کمتر از 40 میلیون دلار و در نتیجه از دست دادن نزدیک به 2 میلیارد دلار با توجه به نظارتی تشکیل پرونده.

در روزهای منتهی به هرتز را تشکیل پرونده ورشکستگی <url> و کسب و کار خودی گزارش شده این شرکت به فروش برخی از آن بیشتر اتومبیل های گران قیمت در شیب تخفیف از جمله برخی از آن یادبود 2019 Z06 رزمناوهای به احتمال زیاد برای جمع آوری پول.

در یک یادداشت تحقیقاتی شرکت تحلیلگر کریس Woronka با دویچه بانک گفت که او انتظار ندارد هرتز هسته اجاره عملیات به "تغییر معنی داری در کوتاه مدت" به خصوص از آنجا که این شرکت تا به حال بیش از 1 میلیارد دلار پول نقد در دست که آن را برای ورشکستگی زمینه.

هرتز به طور فعال کاهش می یابد و ناوگان خود را در طول ماه های آوریل و مه به چین بهتر عملیات خود را با زمان تقاضا و در حال حاضر Woronka گفت که او نمی باید هر دلیلی برای باور کردن شرکت "ممکن است تلاش بیشتر برای سرعت بخشیدن به روند فروش آن — به خصوص پس از تلاش برای جلوگیری از تشکیل پرونده ورشکستگی به پایان رسید."

در حالی که آن را خیلی زود به پیش بینی نتیجه هرتز را تلاش برای سازماندهی مجدد Woronka گفت: او نمی بینم "وضعیت موجود بودن به احتمال زیاد نتیجه" از لحاظ اندازه و دامنه آن ایالات متحده ،

"در این زمان انحلال هرتز را در ایالات متحده کسب و کار است که در رادار ما," او گفت:.

خیلی زود تماس بگیرید

پل Singerman یک در سراسر کشور شناخته شده ورشکستگی وکیل مستقر در میامی است که از نزدیک زیر هرتز را مورد ورشکستگی گفت: این می تواند نتیجه در سه نتایج:

  • یک توافق در یک برنامه سازماندهی مجدد که به احتمال زیاد قرار داده و بسیاری از شرکت مالکیت در دست طلبکاران و دیگر دارندگان علاقه.
  • فروش هرتز دارایی به یک شرکت دیگر که می توان نام آن و سایر حقوق مالکیت معنوی مانند لیست مشتریان. بدهی خواهد بود خود را با طلبکاران تقسیم پول تولید شده توسط فروش.
  • انحلال شرکت در صورتی که هیچ خریدار پیدا شده است.

"چه اتفاق می افتد با هرتز من فکر می کنم آن را خیلی زود به بگویید" Singerman گفت. "هرتز تا به حال یک نام تجاری بزرگ. این امکان وجود دارد که یک رقیب به دست آوردن هرتز و همچنان آن را به عنوان یک نام تجاری مستقل."

خواسته در مورد دلایل هرتز را, سقوط, Singerman گفت: آن را بسیار به کار با میزان بدهی آن انباشته با اشاره به مقاله اخیر خود در نیویورک تایمز و واشنگتن پست که ترسیم این شرکت مشکلات مالی به سال 2005 زمانی که شرکت موتور فورد.خود را فروخته هرتز اجاره ماشین واحد به یک گروه خصوصی شرکت های سرمایه گذاری در یک معامله به ارزش 15 میلیارد دلار از جمله حدود 10 میلیارد دلار در بدهی.

آن را طولانی نیست پس از فروش است که صاحبان جدید در زمان جدید شرکت — رفتن به نام Hertz Global Holdings — پس از تنها اضافه کردن به بار بدهی های خود را بدون هر گونه پیشرفت های واقعی.

"COVID-19 بود به خصوص موثر برای هرتز چون مانند شرکت های دیگر در همان فضا هرتز تا به حال بسیار عمده فروشی توقف یک خط در بالای خط درآمد" Singerman گفت. "برای یک شرکت با تعداد زیادی از بدهی است که بسیار دشوار است برای تحمل و قدرت."

بیشتر در هرتز ورشکستگی و توان در اینجا یافت نشد: www.hertz.com/rentacar/misc/index.jsp?targetPage=update.jsp.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن