در اینجا به همین دلیل بخش گردشگری باید تجدید نظر و اولویت های در طول Covid-19

تیوی گسترش Covid-19 همه گیر منتقل شده از این عوامل است که یک کشور سفر و گردشگری بخش رقابتی است. پارامترهای خاص

توسط ABDOOSNEWS در 27 تیر 1399

تیوی گسترش Covid-19 همه گیر منتقل شده از این عوامل است که یک کشور سفر و گردشگری بخش رقابتی است. پارامترهای خاصی مانند بهداشت و درمان ظرفیت و دیجیتال سفر ارائه شده در اهمیت افزایش طول بیماری همه گیر.

Follow us on Facebook برای دریافت آخرین به روز رسانی از ما!!

"Covid-19 تا به حال شدید تاثیر بر سفر و گردشگری بخش با برخی از قطعات این بخش به طور موثر به طور کامل تعطیل. با توجه به اینکه گردشگری حساب برای نزدیک به 10 درصد از جهان را شغل مهم است که کشورهای اقدامات جدی برای اطمینان از گردشگری رقابتی است و آماده است به گزاف گویی به عنوان Covid-19 اقدامات نورد و کشورها شروع به بازگشایی" گفت: کریستف ولف رئیس تحرک در مجمع جهانی اقتصاد (WEF).

تجزیه و تحلیل از WEF نشان می دهد که در برخی از مناطق و کشورها ممکن است نیاز به بررسی گردشگری از کل یک نقطه نظر جدید – به خصوص با سلامت زیرساخت در ذهن است.

فعلی رکود است که با داشتن یک اثر عمده ای بر اقتصاد به شدت وابسته به گردشگری است. جهان, سفر و گردشگری شورای تخمین می زند که این سفر و صنعت گردشگری به حساب 10.2 درصد از تولید ناخالص داخلی در امریکا لاتین و کارائیب منطقه است. در برخی از کشورها مانند جامائیکا گردشگری حساب برای یک درصد بسیار بالاتر از تولید ناخالص داخلی.

Covid-19
فعلی رکود است که با داشتن یک اثر عمده ای بر اقتصاد به شدت وابسته به گردشگری است. Pixabay

"گردشگری slowdowns به سیاست گذاران و رهبران کسب و کار در منطقه فرصتی برای ارزیابی مجدد خود را گردشگری تمرین و سیاست به خصوص در زیرساخت ها و ناپایدار توسعه گردشگری است که خطرات خاص به این منطقه در دراز مدت گردشگری انعطاف پذیری" WEF گفت.

در نور گیر, سفر, رقابت در آمریکای لاتین گرفته اند ممکن است یک ضربه.

اروپا و کشورهای دیگر با بیشتر کافی منابع سلامت شانس بهتری برای مهار و مدیریت Covid-19 موارد نسبت به دیگر کشورهای کمتر توسعه یافته سلامت منابع بالقوه بالا بردن سرعت امن بازگشایی سفر خود را بخش.

همچنین بخوانید: ناسا انتشار اولین تصاویر از مدارگرد خورشیدی

"به طور مشابه بالاتر فناوری اطلاعات و ارتباطات آمادگی اجازه خواهد داد که شرکت های گردشگری و زنجیره تامین همکاران برای ارائه خدمات بیشتر, دیجیتالی رو به رشد این مزیت زمانی فرد-به-فرد تعاملات محدود هستند. رقابت اجزای جمله به عنوان یک محیط کسب و کار مطلوب و بازار کار نیز می تواند به عنوان تامین سمت محرک های تولید امداد و تسریع بهبودی.

"آمریکای لاتین و کشورهای کارائیب می توانید با استفاده از این زمان به ارزیابی مجدد خود را توسعه گردشگری پروژه و ساخت برای بهتر بخش در آینده است. برای مثال فرصت وجود دارد در زیرساخت های خود فاصله. خوب حمل و نقل هوایی بسیار مهم است به آمریکای لاتین سفر, رقابت, به خصوص با توجه به منطقه سخت به گذشتن از زمین است. اپیدمی خاموش شدن ناگهانی را بیشتر کند پروژه های زیربنایی بلکه ارائه یک فرصت برای کشورهای منطقه به ارزیابی مجدد خود را از پروژه های در حال انجام و مستقیم توجه به بحرانی ترین مناطق. ساختمان زیرساخت برای تعادل بهتر بین گردشگری و محلی تقاضا خواهد بود به خصوص مهم است" WEF گفت. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن