مایکروسافت اعلام کرد دو کلید رمزگذاری برای محافظت از اطلاعات محرمانه

منازت یک پیشنهاد برای تامین امنیت بیشتر داده های مشتری و آدرس نظارتی نیاز برای برخی از سازمان های مایکروسافت ا

توسط ABDOOSNEWS در 4 مرداد 1399

منازت یک پیشنهاد برای تامین امنیت بیشتر داده های مشتری و آدرس نظارتی نیاز برای برخی از سازمان های مایکروسافت اعلام کرده است دو کلید رمزگذاری برای مایکروسافت 365 که اجازه می دهد تا برای محافظت از محرمانه ترین اطلاعات در حالی که حفظ کنترل کامل از کلید رمزنگاری خود را.

در پیش نمایش دو کلید رمزگذاری برای مایکروسافت 365 با استفاده از دو کلید برای محافظت از داده های خود را با یک کلید خود را کنترل و دوم و مایکروسافت در کنترل است.

"برای مشاهده اطلاعات باید دسترسی به هر دو کلید. از آنجا که مایکروسافت می تواند دسترسی به تنها یک کلید خود را داده و کلید در دسترس نیست به مایکروسافت کمک به اطمینان از حفظ حریم خصوصی و امنیت داده های خود گفت:" Alym Rayani مدیر ارشد مایکروسافت 365.

دنبال NewsGram در Instagram برای خودتان نگه دارید به روز شد.

مقررات به خصوص در بخش خدمات مالی اغلب حاوی تخصصی مورد نیاز برای داده های خاص که مشخص می کند که یک سازمان باید خود را کنترل کلید رمزنگاری.

Microsoft previews Double Key Encryption to protect sensitive data
دو کلید رمزگذاری کمک خواهد کرد که شرکت های محافظت از ماموریت خود را-اطلاعات مهم – یک حجم کوچک خود را به طور کلی داده. Pixabay

دو کلید رمزگذاری کمک خواهد کرد که شرکت های محافظت از ماموریت خود را-اطلاعات مهم – یک حجم کوچک خود را به طور کلی داده. مشتریان می توانند میزبان دو کلید رمزگذاری خدمات در یک محل از انتخاب خود (در محل کلید های مدیریت سرور و یا در ابر).

همچنین بخوانید: Facebook رول ابزار برای پخش زنده به Facebook از مسنجر اتاق

دو کلید رمزگذاری آنها را قرار می دهد در کنترل ارائه توانایی برای اضافه کردن دسترسی لازم کنترل به دو کلید رمزگذاری خدمات و انعطاف پذیری برای ذخیره داده های رمزگذاری شده در محل و یا در ابر است.

"یکی می تواند حرکت بسیار حساس داده به ابر و اعتماد به نفس در مورد جلوگیری از دسترسی شخص ثالث به عنوان شما در حفظ کنترل کامل خود را به کلید گفت:" مایکروسافت است.

دو کلید رمزگذاری همچنین کمک می کند تا دیدار با الزامات قانونی در سراسر چندین مقررات و استانداردهای کلی حفاظت از داده ها و مقررات (GDPR) و بهداشت و درمان بیمه حمل و پاسخگویی به قانون (HIPAA). (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن