در اینجا به همین دلیل دو روز اول از دوره خود را در حال افتضاحی

هنگامی که ما فکر می کنم از دوره اولین چیزی که به ذهن ما می آید این است که درد مشقت بار در اولیه دو روز. آن را

توسط ABDOOSNEWS در 28 تیر 1399

هنگامی که ما فکر می کنم از دوره اولین چیزی که به ذهن ما می آید این است که درد مشقت بار در اولیه دو روز. آن را به ارمغان می آورد زندگی روزمره ما به وقفه. با توجه به پزشك کارشناسان بسیار دردناک دوره به نام ديسمنوره اما بیش از 90 درصد از زنان تجربه درد گرفتگی و ناراحتی در اطراف شکم منطقه با توجه به رحم گرفتگی.

رحم انتشار هورمون پروستاگلاندین در دوران قاعدگی به پا زدن شروع روند رحم انقباض عضلانی به اطلاع دکتر Sandeep Chadha, مشاور متخصص زنان و متخصص زنان, مادری بیمارستان.

ما را دنبال کنید در Facebook به ماندن بگیرید به روز در آخرین اخبار

"انقباضات اتفاق می افتد در یک بسیار زیاد رای و بدن ما اخراج شدن از رحم در طول این زمان. اما اگر درد غیر قابل تحمل است و سپس مسائل عمده مانند فیبروم و اندومتریوز می تواند به سرزنش می کنند."

علل درد ؟

دکتر Chadha پاسخ: برخی از مردم فقط در معرض خطر داشتن دوره های دردناک. این خطرات عبارتند از:

که زیر سن 20

داشتن سابقه خانوادگی قاعدگی دردناک

سیگار کشیدن

داشتن خونریزی سنگین با دوره

داشتن دوره های نامنظم

هرگز تا به حال یک کودک

رسیدن به سن بلوغ قبل از سن 11

periods
رحم انتشار هورمون پروستاگلاندین در دوران قاعدگی به پا زدن شروع روند رحم انقباض عضلانی. Pixabay

دوره قاعدگی دردناک نیز می تواند ناشی از یک بیماری زمینه ای مانند:

سندرم قبل از قاعدگی (PMS): PMS یک بیماری شایع است که ناشی از تغییرات هورمونی در بدن رخ می دهد 1 تا 2 هفته قبل از قاعدگی آغاز می شود. علائم به طور معمول به دور بعد خونریزی شروع می شود.

اندومتریوز: این دردناک است وضعیت پزشکی است که در آن سلول ها از پوشش داخلی رحم رشد در سایر نقاط بدن معمولا در لوله های فالوپ و تخمدان ها یا بافت پوشش لگن.

فیبروم در رحم: فیبروئید تومورهای غیر سرطانی است که می تواند تحت فشار قرار دادن رحم و یا به علت غیر طبیعی قاعدگی و درد هر چند آنها اغلب نمی تواند نشانه.

آنچه که می توان آن را درمان می شود ؟

متخصص نشان می دهد: به رایگان از درد می توانید OTC مسکن. گاهی در خانه درمان نیز می تواند انجام شگفتی در تسکین درد قاعدگی. با استفاده از پد گرما در ناحیه لگن خود را و یا به عقب ماساژ شکم خود را گرفتن یک حمام آب گرم انجام منظم ورزش و خوردن نور و وعده های غذایی مغذی کمک زیادی. یکی باید کافئین در طول روز اولیه از این دوره به دلیل کافئین و قند و شکر افزایش شانس نفخ. اگر داروهای خانگی و قاتلان درد نمی تواند پیشنهاد بسیار امداد سپس آن زمان برای مراجعه به یک پزشک متخصص زنان. متاسفانه او دوره و پس از آن درد حال رفتن به جایی نمی, اما حداقل در حال حاضر این زن نمی داند که چرا آن لطمه می زند و خیلی بد.

زمانی که برای دیدن یک دکتر ؟

اگر درد قاعدگی است که تداخل با توانایی خود را برای انجام وظایف اساسی هر ماه ممکن است زمان به صحبت کردن با یک متخصص بیماریهای زنان, دکتر Chadha توصیه می کند. صحبت با دکتر خود در مورد علائم خود را و اگر شما تجربه هر یک از موارد زیر:

periods
اگر درد قاعدگی است که تداخل با توانایی خود را برای انجام وظایف اساسی هر ماه ممکن است زمان به صحبت کردن با یک متخصص زنان. فلیکر

همچنین بخوانید: عفونت گوارشی در افزایش طول همه گیر

ادامه درد بعد از قرار دادن IUD

حداقل سه دوره قاعدگی دردناک

عبور لخته شدن خون

دل درد همراه با اسهال و حالت تهوع

لگن درد هنگام قاعدگی نیست

ناگهان دل درد یا درد لگن می تواند نشانه ای از عفونت است. یک عفونت درمان نشده می تواند باعث ایجاد بافت اسکار که خسارت لگن و ممکن است منجر به ناباروری است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب