در اینجا به همین دلیل زنان باردار باید مراقب باشید از UTIs

اگر چه موسمی به ارمغان می آورد مهلت از تابستان گرمای سوزان آن را نیز دعوت مجموعهای از آلرژی و عفونت. زنان بارد

توسط ABDOOSNEWS در 24 تیر 1399

اگر چه موسمی به ارمغان می آورد مهلت از تابستان گرمای سوزان آن را نیز دعوت مجموعهای از آلرژی و عفونت. زنان باردار باید با احتیاط چون آنها در معرض خطر مبتلا به عفونت ادراری (UTI).

به گفته دکتر Pratima Thamke مشاور متخصص زنان و متخصص زنان, مادری, بیمارستان Kharghar, بادهای موسمی می تواند نگران کننده برای زنان باردار که در طی آن روز بارانی, باکتری, تمایل به زندگی در بدن ما و تمایل به زاد و ولد در یک سرعت سریع. ضمن اینکه ناخواسته رشد باکتری ها منجر به عفونت ادراري است.

Follow us on Facebook دریافت به روز رسانی های بیشتر از ما!!

عفونت ادراري, همچنین شناخته شده به عنوان یک عفونت مثانه را می توان نامیده می شوند به عنوان یک عفونت باکتریایی رخ می دهد که در دستگاه ادراری موثر بر یک کلیه از رحم و رحم و مثانه و مجرای خروجی مثانه. "شما شوکه می شود به می دانم که زنان باردار در معرض خطر مبتلا به UTIs در 6 هفته از طریق 24 هفته با توجه به تغییرات در دستگاه ادراری است که طول می کشد محل. رحم واقع شده است در بالای مثانه است. هنگامی که رحم رشد می کند آن افزایش وزن تمایل به جلوگیری از زهکشی ادرار از مثانه, دعوت, عفونت ادراری در طول دوران بارداری" دکتر Pratima گفت IANSlife.

علائم عفونت ادراري در حال درد و ناراحتی هنگام ادرار, لرز, تب عرق حساسیت مثانه و خستگی و گرفتگی عضلات و کاهش درد شکم و خون از ادرار و نیاز به ادرار کردن اغلب و ناپاک بوی ادرار. اگر عفونت ادراري درمان نشده باقی مانده است و سپس آن را می تواند عفونت های کلیوی است که در نوبه خود می تواند منجر به زايمان زودرس و وزن کم هنگام تولد در نوزاد است. درمان آن در زمان مناسب می تواند مفید برای زنان باردار است.

pregnant
علائم عفونت ادراري در حال درد و ناراحتی هنگام ادرار, لرز, تب عرق حساسیت مثانه و خستگی و گرفتگی عضلات و کاهش درد شکم و خون از ادرار و نیاز به ادرار کردن اغلب و ناپاک بوی ادرار. Pixabay

در اینجا چند راهنمایی از دکتر برای زنان باردار برای حفظ UTIs در خلیج طول موسمی:

جلوگیری از برگزاری آن: اگر شما تمایل به اجتناب از بازدید از حمام برای ادرار و سپس شما در حال انجام آن اشتباه است. بسیاری از زنان ممکن است نگه داشتن ادرار به منظور پایان کار خود و یا کارهای روزانه و انجام این کار سخت است بدون هیچ. این می تواند منجر به رشد باکتری ها و قرار دادن شما در خطر ابتلا به عفونت ادراري است.

حفظ بهداشت خوب: اگر شما اتفاق می افتد برای دسترسی به مکان های عمومی و سپس مطمئن شوید که شما باید به دنبال مناسب اقدامات بهداشتی. پاک کردن منطقه با بافت یا آب پس از ادرار برای جلوگیری از گسترش باکتری ها. آیا پوشیدن لباس زیر تنگ. اجتناب از استفاده از صابون های حاوی مواد شیمیایی به پایین وجود دارد.

نوشیدن مقدار زیادی آب به آن را ببینید که شما نوشیدن آب حداکثر به ماندن هیدراته و خیط و پیت کردن سموم موجود در دستگاه ادراری. محدود کردن مصرف خود را از الکل و کافئین است که می تواند باعث تحریک مثانه.

همچنین بخوانید: 5 غیر قابل انکار دلایل برای خرید هورمون رشد

چوب به یک رژیم غذایی متعادل: شامل روی و ویتامین C غنی از مواد غذایی در رژیم غذایی است. انتخاب کردن برای توت فرنگی, کلم بروکلی, میوه های خانواده مرکبات و جوانه دانه ها و حبوبات و تخم مرغ است. نه گفتن به غذاهای تصفیه شده و قند.

اگر شما تجربه علائم آنها را نادیده بگیرد و به دنبال توجه پزشکی. این می تواند کمک به شما در جلوگیری از بیماری خود را از بدتر شدن. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب