در اینجا چگونه شما می توانید اقامت به دور از آلرژی در طول Covid-19

منn این بی سابقه? بحران جهانی بهداشت باید در اولویت است. با شروع بادهای موسمی و افزایش آلودگی داخل سالن آلرژی

توسط ABDOOSNEWS در 12 تیر 1399

من

n این بی سابقه? بحران جهانی بهداشت باید در اولویت است. با شروع بادهای موسمی و افزایش آلودگی داخل سالن آلرژی در حال افزایش است ؟ – همراه با Covid-19 خود را – و تاثیر مستقیم بر بدن و سیستم تنفسی.

سرماخوردگی و آنفولانزا نیز شایع برای اضافه کردن به بدبختی. لازم است به درک آلرژی فصلی علائم آن به منظور تشخیص آنها را از علائم سرماخوردگی و آنفولانزا و Covid-19. حتی اگر وجود دارد می تواند چند شباهت وجود دارد ویژگی های متمایز است که آنها را از هم جدا. آن را ضروری است برای درک این منظور آن را مدیریت و فایده گزینه های درمان.

ما را دنبال کنید ما Instagram برای دریافت به روز رسانی منظم از ما!!

اگر شما حملات عطسه یک آبریزش و پر بینی آبکی و خارش چشم و سپس شما مبتلا به آلرژی دکتر سانجی Sachdeva مدیر گوش و حلق و بینی سر و گردن جراحی در حداکثر بهداشت و درمان محدود دهلی نو گفت IANSlife.

"تب و تنگی نفس و سرفه تعریف علائم Covid-19. در هر دو مورد گلو درد و خستگی و سردرد شایع هستند اما به دنبال افتراق علائم به درک خود بیماری. آلرژی می تواند تا ماه در حالی که یک سرماخوردگی یا آنفولانزا معمولا طول می کشد به مدت 7-14 روز. سرفه یکی از علائم آلرژی تنها در صورتی از آن است که در ارتباط با آسم.

"تب و بدن درد و درد نیست علائم آلرژی فصلی. کلید مدیریت آلرژی درمان سریع است. حتی اگر شما نمی جسارت آنلاین, مشاوره و پزشکی از راه دور گزینه های در دسترس هستند. هنگامی که علائم ظاهر می شود شما باید با دکتر خود مشورت طولانی مدت تاخیر می تواند باعث بدتر شدن وضعیت منجر به آسم و برونشیت و دیگر بیماری های تنفسی," کارشناس گفت: بیش از ایمیل.

Allergies can last up to months while a common cold or flu usually lasts for 7-14 days
آن را ضروری است برای درک این منظور آن را مدیریت و فایده گزینه های درمان. Pixabay

رینیت آلرژی, التهاب بینی به عنوان یک نتیجه از یک سیستم ایمنی زیاده به مواد حساسیت زا. محدود بودن در خانه, آلودگی داخل سالن با توجه به قرار گرفتن در معرض طولانی است که تأثیر سیستم ما به خصوص اگر محیط مطبوع است. فرش duvets و پرده و فرش کمک می کند و بنابراین رطوبت و رطوبت بیشتر در موسمی. رشد بیش از حد از قالب بر سطوح مرطوب نیز شایع آلرژی ماشه.

بسیار مهم است که بدانید آلرژی خود و این باعث جلوگیری از, همراه با به دنبال مداخله پزشکی. آلرژی می تواند اداره می شود و تحت درمان با روش درست و تحصیل پاسخ اولیه.

آلرژی در کودکان

در کودکان, آلرژی تاثیر شدید که آنها بیشتر در معرض ابتلا به و بسیار مستعد ابتلا به دلیل توسعه سیستم ایمنی بدن است. در حالی که رینیت آلرژیک سهام علائم شایع سرماخوردگی مانند مکرر یا مداوم عطسه و آبریزش بینی و خارش چشم آبکی و گرفتگی بینی, آن مهم است به مشورت با پزشک متخصص اطفال خود را به درک تفاوت. آلرژی می تواند مختل شناخت و روانی توسعه نیز هست.

Allergies can last up to months while a common cold or flu usually lasts for 7-14 days
قرار گرفتن در معرض آلودگی هوا می تواند آسیب عادی رشد عملکرد ریه در رحم در دوران کودکی و تا اواخر نوجوانی. Pixabay

شناسایی آلرژی و پاسخ به سرعت به علائم کمک خواهد کرد که کودک خود را بهبود بخشد کیفیت زندگی کاهش تعداد از دست رفته روز مدرسه و افزایش سطح فعالیت. کنترل اوضاع و مشورت یک پزشک متخصص آلرژی بلافاصله هنگامی که شما با مشاهده این علائم می گوید دکتر کریشن Chugh مدیر و HOD, Paediatrics و PICU در Fortis یادبود موسسه تحقیقات دهلی نو است.

ما باید به یاد داشته باشید که اگر کنترل نمی شود در مرحله اولیه خود را قوی تر دارو ممکن است لازم باشد و کسانی که ممکن است امن را در طول این Covid-19 بیماری همه گیر.

سیستم ایمنی بدن کودکان است که در رشد و نمو مرحله ریه ها هنوز هم در حال توسعه و بدن آنها کمتر قادر به متابولیسم و سم زدایی سموم موجود در آلودگی هوا است. کودکان استنشاق هوای بیشتر به ازای هر واحد از وزن بدن نسبت به بزرگسالان از این رو قرار گرفتن در معرض مواد حساسیت زا تر است نسبت به بزرگسالان است.

قرار گرفتن در معرض آلودگی هوا می تواند آسیب عادی رشد عملکرد ریه در رحم در دوران کودکی و تا اواخر نوجوانی. عود پاسخ آلرژیک و قرار گرفتن در معرض تمایل دارند که در دراز مدت جسمی ، شناختی و روانی اثرات در کودکان است.

همچنین بخوانید: سفر عملا به این مکان میان مستند

با توجه به جدید که گزارش 'آلودگی هوا و بهداشت کودک: تجویز هوای پاک' هر روز در اطراف متناوب 93 درصد از جهان را کودکان زیر 15 تنفس هوایی است که آلوده به آن قرار می دهد سلامت خود و توسعه در خطر جدی است.

اقدامات احتیاطی برای مدیریت بهتر آلرژی

چند اقدامات احتیاطی که باید در داخل خانه نگهداری می شوند تمیز و عاری از گرد و غبار شناسایی علل آلرژی به خصوص در تغییرات فصلی, استفاده, پاک, پخت و پز منابع با سیستم اگزوز و اطمینان کودکان ماسک می پوشند در حالی که در خارج از منزل. نسل جدید داروها و شیوه مدیریت است که باید برای درمان آلرژی و نگه داشتن آنها را در کنترل. رویکرد مناسب با تغییرات در شیوه زندگی و درمان های کلید خود را مدیریت آلرژی به ویژه در دوران بیماری همه گیر. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب