در اینجا چگونه شما می توانید جلوگیری از علائم کشش در دوران بارداری

توسط Puja GuptaStretch علائم یک نوع از زخم بر روی پوست; این یک مشکل شایع برای بسیاری از مردم به خصوص زنان بارد

توسط ABDOOSNEWS در 30 تیر 1399

توسط Puja Gupta

Stretch علائم یک نوع از زخم بر روی پوست; این یک مشکل شایع برای بسیاری از مردم به خصوص زنان باردار است. کشش علائم رخ می دهد در درم که لایه میانی پوست هنگامی که وجود دارد یک رشد سریع در بدن است که باعث الاستیک الیاف در زیر سطح پوست به شکستن و از این رو باعث علائم.

در شرایط ساده هنگامی که پوست کشیده کلاژن ضعیف است و طبیعی خود را از چرخه تولید است مختل شده و آسیب دیده است. این امر منجر به ایجاد زخم خوب در زیر لایه پوست است. آن را معمولا رخ می دهد در ران اسلحه معده و پایین منطقه است. شما می توانید جلوگیری از علائم کشش اگر شما به دنبال یک امن برنامه ورزش یک رژیم غذایی خوب و منظم محصولات مراقبت از پوست رژیم است.

دنبال NewsGram در Quora فضا برای دریافت پاسخ به تمام سوالات خود را.

دکتر تینا توماس, Sr. مشاور Obstetrics & Gynecology, آپولو, گهواره & بیمارستان کودکان Brookefield بنگلور سهام برخی از راه برای جلوگیری از علائم کشش در دوران بارداری:

How to prevent stretch marks during pregnancy
ورزش منظم نه تنها به شما جلوگیری از به دست آوردن وزن اما همچنین بهبود قابلیت ارتجاعی. Pixabay

ورزش: ورزش منظم نه تنها به شما جلوگیری از به دست آوردن وزن اما همچنین بهبود قابلیت ارتجاعی. شما می توانید سعی کنید پیاده روی سریع یا دوچرخه سواری داخل سالن.

کرم های ضد آفتاب: همیشه درخواست کرم های ضد آفتاب قبل از خارج شدن از خانه به خصوص در مناطق که در آن کشش ممکن است رخ دهد مانند شکم طرف و قفسه سینه.

لایه برداری: پوسته پوسته شدن به طور منظم آن را به عنوان نه تنها به بهبود قابلیت ارتجاعی اما همچنین افزایش گردش خون.

پاکسازی: پاک کردن پوست خود را به شما می نشیند در حالی که مرطوب کننده پوست خود را. خرید یک است که ساخته شده از روغن های طبیعی.

Sunblock: اگر شما به طور مداوم در معرض آفتاب و یک محصول را انتخاب کنید که شامل کرم های ضد آفتاب. خرید کرم های ضد آفتاب با SPF 15 یا بالاتر.

How to prevent stretch marks during pregnancy
نوشیدن آب به اندازه کافی برای نگه داشتن پوست خود را انعطاف پذیر و حفظ قابلیت ارتجاعی. Pixabay

مرطوب کننده: در حالی که خرید یک مرطوب کننده به دنبال یکی است که مواد تشکیل دهنده مانند ویتامین A و ویتامین E و اسید هیالورونیک. آیا استفاده از محصولات است که به دروغ ادعا می کنند برای حذف علائم کشش به طور کامل. شما می توانید کمک از متخصص پوست خود را برای پیدا کردن یک حق.

آب: نوشیدن آب به اندازه کافی برای نگه داشتن پوست خود را انعطاف پذیر و حفظ قابلیت ارتجاعی.

رژیم غذایی: چندین مواد غذایی شما می توانید غذا خوردن است که تشویق به تولید کلاژن.

در اینجا برخی از راهنمایی رژیم غذایی را دنبال کنید:

ویتامین D: مصرف ویتامین D غنی از مواد غذایی مانند روغن ماهی, تن ماهی و زرده تخم مرغ برای جلوگیری از آتروفی اپیدرم.

How to prevent stretch marks during pregnancy
مصرف غذاهای غنی از ویتامین C مانند مرکبات و توت و هندوانه. Pixabay

اسیدهای چرب امگا 3: مصرف امگا 3 غنی از مواد غذایی مانند روغن زیتون و روغن گاو, کره, این کمک خواهد کرد که افزایش قابلیت ارتجاعی.

ویتامین C: مصرف غذاهای غنی از ویتامین C مانند مرکبات و توت و هندوانه, این کمک خواهد کرد که افزایش قابلیت ارتجاعی و بهبود مواد بین سلول های پوست.

همچنین بخوانید: من شلوغ تر از همیشه در این مستند: Rana Daggubati

ویتامین E: مصرف ویتامین E ویتامین در مواد غذایی مانند دانه بادام زمینی, کره, گوجه فرنگی, این کمک خواهد کرد که بهبود سلامت غشاء پوست و بافت.

ویتامین A: Consum غذاهای غنی از ویتامین A مانند سیب زمینی شیرین و کدو تنبل, انبه, این کمک خواهد کرد که بهبود قابلیت ارتجاعی پوست و افزایش شکل گیری سلولهای جدید پوست.

هنگامی که شما کشش شما نیاز به مراقبت از پوست خود را به طور منظم. نگه داشتن پوست خود را هیدراته با نوشیدن مقدار زیادی از آب و مصرف سالم و متعادل مواد غذایی است. علائم کشش می تواند تاثیر عمیقی بر اعتماد به نفس خود را. مشورت با متخصص پوست خود را حق دور او/او خواهد شد به بررسی نوع پوست خود را و کمک به پیدا کردن درمان مناسب و یا محصولات. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب