در اینجا چگونه Remdesivir می تواند به نجات جان انسان ها در سازمان ملل با کاهش ظرفیت بیمارستان

یکاواسط خبری که از آمریکا خریداری کرده است تا عملا کل عرضه جهانی remdesivir یک مطالعه جدید تشریح چگونگی این دا

توسط ABDOOSNEWS در 18 تیر 1399

یکاواسط خبری که از آمریکا خریداری کرده است تا عملا کل عرضه جهانی remdesivir یک مطالعه جدید تشریح چگونگی این دارو می تواند صرفه جویی در زندگی در کشور با کاهش ظرفیت بیمارستان مانند آفریقای جنوبی که در آن Covid-19 شروع به پایمال واحد مراقبت های ویژه (Icu).

مطالعه منتشر شده در مجله بیماری های عفونی بالینی تخمین زده است که remdesivir توانایی کوتاه کردن ICU باقی می ماند می تواند به افزایش تعداد بیماران درمان شده در آفریقای جنوبی Icu توسط بیش از 50 درصد است.

دنبال کنید با ما در توییتر برای دریافت اخبار بیشتر در به روز رسانی از ما!!

"وجود دارد بسیاری از کشورها با محدود ICU ظرفیت است که می تواند به نفع از این دو تاثیر بر مرگ و میر می گوید:" مطالعه منجر نویسنده دکتر بروک نیکولز, دستیار استاد در دانشگاه بوستون.

برای remdesivir مطالعه تیم تحقیقاتی خود استفاده ملی آفریقای جنوبی Covid-19 اپیدمیولوژی مدل به نگاه در حدود سه تا شش ماه هنگامی که موارد شدید خواهد شد بیش از این کشور 3,450 موجود ICU تخت. اگر هر یک از آفریقای جنوبی بيماران ICU با Covid-19 دریافت remdesivir کاهش دمای ICU بماند محققان تخمین زده می شود که تعداد زیادی از بیماران درمان شده در Icu از ماه ژوئن تا دسامبر را افزایش می دهد از بین 23,443 و 32,284 بیماران به میان 36,383 و 47,820.

مطالعه منتشر شده در مجله بیماری های عفونی بالینی تخمین زده است که remdesivir توانایی کوتاه کردن ICU باقی می ماند می تواند به افزایش تعداد بیماران درمان شده در آفریقای جنوبی Icu توسط بیش از 50 درصد است. Pixabay

نتايج نشان داد که افزایش ظرفیت remdesivir می توانید ذخیره کنید به عنوان بسیاری از 6,862 زندگی در هر ماه به عنوان کشور مورد اوج و مواد مخدر می تواند به جلوگیری از مرگ و میر ناشی از به عنوان بسیاری از 13,647 آفریقای جنوبی در ماه دسامبر.

میزان مرگ و میر برای Covid-19 در Icu متفاوت است از کشوری به کشور و در بیمارستان به بیمارستان به طوری که تعدادی از نجات زندگی از افزایش ICU ظرفیت نیز متفاوت است این مطالعه گفت.

همچنین بخوانید: فشار خون بالا داروها نیز ممکن است در کاهش خطر ابتلا به سرطان کولورکتال

این تیم تحقیقاتی بوده است و, مدل سازی, آفریقای جنوبی COVID بیماری همه گیر برای کمک به دولت این کشور تصمیم گیری آگاهانه و قبلا پیش بینی کرد که این کشور در ICU ظرفیت می تواند غرق در اوایل این ماه. "سخت ترین ضربه استان کیپ غربی بیش از ICU ظرفیت در ماه ژوئن" نویسندگان این مطالعه آگاه است.

در اوایل این ماه کمیسیون اروپا تا به حال مجاز ضد ویروسی داروی remdesivir برای درمان در برابر coronavirus ساخت آن برای اولین بار مواد مخدر مجاز در سطح اتحادیه اروپا برای درمان Covid-19. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن