در اینجا چگونه مارک های مقابله با طبیعی جدید

مارک های سراسر جهان در حال نوآوری و بازسازی خود را نه تنها به تهیه کردن به عادی بلکه کشف کردن جریان درآمد جدید

توسط ABDOOSNEWS در 27 تیر 1399

مارک های سراسر جهان در حال نوآوری و بازسازی خود را نه تنها به تهیه کردن به عادی بلکه کشف کردن جریان درآمد جدید در شرایط سخت اقتصادی در سناریو ایجاد شده توسط این بیماری همه گیر. است که شما در حال دیدن یک سرچ در ماسک های مختلف در دسترس; هر کس از طراحان برتر به سریع مارک های مد می خواهید به سرمایه گذاری بر روی تقاضا.

هوای ملزومات و نام تجاری شیوه زندگی Wildcraft شده چرخد و این کسب و کار به ملزومات زندگی. این برند دارای دو دهه سابقه بودن "یک دنیا در هند با هند و هند با نام تجاری" ایجاد خود را به عنوان یک پیشگام در هوای آزاد و تاکتیکی دسته دنده.

Follow us on Instagram برای اخبار بیشتر از ما!!

آن را در حال حاضر تغییر تمرکز خود را از خارج از منزل به یک دسته – دنده محافظ از جمله ماسک سپر و منطبق مناسب با هدف تجهیز و فعال کردن مصرف کنندگان برای ایمن ماندن و گام به گام با اعتماد به نفس.

IANSlife با آقای Gaurav Dublish و آقای Siddharth Sood, بنیانگذاران Wildcraft هند Pvt با مسئولیت محدود به پیدا کردن اطلاعات بیشتر.

خوانده شده گزیده ای:

با Covid-19 بحران تمرکز منتقل شده به پایداری آهسته مد و سازگار با محیط زیست آگاهی است. در این محیط چگونه Wildcraft برنامه ای برای محدود کردن آن ضایعات و آلاینده ها در تولید و بسته بندی روند ؟

Dublish: Wildcraft هند است که فلسفه 'ترک هیچ اثری' تعبیه شده به DNA آن و دنبال کرده است و در این مسیر به گذشته 22 سال است. به عنوان شرکت مشترک به این دیدگاه که طبیعت نباید با دستکاری آن همواره مؤمن بزرگ از قابلیت استفاده مجدد و تشویق مصرف کنندگان به استفاده از محصولات خود را تا زمانی که آخرین آنها – که می تواند یک عمر است.

Here's How Brands are Coping Up with the New Normal
مارک های سراسر جهان در حال نوآوری و بازسازی خود را نه تنها به تهیه کردن به عادی بلکه کشف کردن جریان درآمد جدید در شرایط سخت اقتصادی در سناریو ایجاد شده توسط این بیماری همه گیر. Pixbay

در زمینه فعلی ما در حال حاضر در وسط یک سلامت و بحران اقتصادی و یک بعدی به زودی به یک بحران زیست محیطی. با توجه به اگر همه ما مصرف یکبار مصرف ماسک هر روز و پرتاب آن به بیرون و سپس این امر تبدیل به یک بار بزرگ در محیط زیست با پرچم قرمز در اطراف جمع آوری زباله و افزایش تاثیر این ویروس. در چنین سناریو یک ماسک مانند ارائه شده توسط نام تجاری ما با 95 درصد تصفیه سطوح قابل استفاده مجدد تا 30 روز; این امر تسهیل در کاهش اثرات زیست محیطی به طور قابل توجهی.

Pivoting کسب و کار برای ساخت ماسک / PPE/ HYPASHIELD یک تصمیم مالی به منظور سرمایه گذاری در زمان تقاضا است. نظر

Sood: Covid-19 آورده جلو جدید طبیعی است. این دنیای جدید مجبور است مردم را به relook در راه اعتقادات خود و نگرش است. Wildcraft هند یک نام تجاری است که با استفاده از شور و شوق خود را به عنوان یک سوخت برای حرکت خود را به آغوش نامشخص است. ما تاخت و تاز به PPE دسته بود نه یک کسب و کار pivoting تصمیم بلکه یک فرمت از ما تاکتیکی دسته دنده. با نام تجاری core فلسفه همواره محور با قابلیت و عملکرد.

آن است که قرار نیست به عنوان یک نام تجاری مد اما به عنوان یک نام تجاری ارائه می دهد که قابلیت های با سبک. ما نمونه کارها در حال حاضر شامل چادر کیسه خواب کاپشن و کوله پشتی در tactical gear دسته و مجموعه ای از همه گیر همه کاره, عملکرد مهندسی سر-به-پا خط تولید حفاظتی شخصی دنده یک فرمت ایده آل از این دسته است.

وجود دارد یک تغییر از glocal به محلی آیا شما فکر می کنم مصرف کنندگان باید حمایت بالا-خیابان برندها مثل مال شما که هند به جای استفاده از مارک های بین المللی?

Dublish: به عنوان بخشی از تعهد خود نسبت به مردم را قادر می سازد به rekindle اکسپلورر در درون ما یک هندی تبار سر تا پا outfitter که به دنبال در هند واقعا در روح تجهیز Atma-Nirbhar بهارات به مجموعه ای از تن برای جهان است.

Here's How Brands are Coping Up with the New Normal
Covid-19 آورده جلو جدید طبیعی است. این دنیای جدید مجبور است مردم را به relook در راه اعتقادات خود و نگرش است. Pixabay

آن زمان همه از دو هفته به تغییر تمرکز خود را از مهندسی برای خارج از منزل به مهندسی برای زندگی است. آیا این کسب و کار بیش از محیط زیست در Wildcraft?

Sood: همانطور که قبلا ذکر شد آن است که یک گسترش طبیعی ما تاکتیکی دسته دنده بدون تغییر هسته ای ما اخلاق.

به ما بگویید بیشتر در مورد همکاری خود را با وزارت نساجی وزارت بهداشت

Dublish: با ظهور این ویروس به هند وجود دارد افزایش تقاضا برای ماسک و منطبق مناسب به خصوص برای حرفه ای پزشکی که ایستاده در خط مقدم مبارزه با این بیماری همه گیر در روز و روز را. در این زمان بود که ما با نزدیک شدن توسط وزارت پارچه با یک نیاز فوری برای کمک به متخصصان پزشکی و ارائه آنها را با دنده لازم به عنوان آنها مبارزه با Covid-19.

این انگیزه و تشویق ما به باتوم و تولید یک محصول است که می آید با 95 درصد ذرات راندمان تصفیه در 0.3 میکرون است و قابل استفاده مجدد تا 30 شوی افتراق Wildcraft SUPERMASKTM متفاوت از هر دیگر قابل استفاده مجدد است.

همچنین بخوانید: در خانه غذا پخته شده است و سالم می گوید: Sanjeev Kapoor

در نهایت وجود دارد, برندگان و بازندگان در هر وضعیت توصیه شما برای کسانی که مدیریت کسب و کار در طرف برنده این بحران ؟

Sood: همه گیر شده بود و تأثیر عمیقی در تمام زندگی ما است و ما مجبور به relook در اعتقادات ما راه ما و نگرش است. با عادی در مقابل ما وجود دارد بسیاری از چالش ها و ابهامات است که راه ما خواهد آمد اما Wildcraft همواره معتقد به فلسفه آغوش نامشخص است.

این زمانی است که یکی از نیاز به گام با اعتماد به نفس و آماده به چهره این دنیای جدید مجهز و فعال برای کشف هر گونه عدم اطمینان است که ممکن است راه خود را. و این خواهد بود که توصیه های ما برای هر کارآفرین وجود دارد خارج وجود دارد که اجازه نمی دهد این ناملایمات باتلاق آنها را به پایین و به آغوش هر چالشی که ممکن است راه خود را. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن