در اینجا آخرین کتانی لیست برای به روز رسانی کمد لباس خود را

این Athleisure روند رفتن نیست دور در یک عجله به خصوص با خانه پناه و کار از خانه بودن طبیعی جدید وجود دارد بدون

توسط ABDOOSNEWS در 27 تیر 1399

این Athleisure روند رفتن نیست دور در یک عجله به خصوص با خانه پناه و کار از خانه بودن طبیعی جدید وجود دارد بدون نیاز به سر و صدا و به آن کت و شلوار و یا دردناکی کفش پاشنه بلند.

اما که نمی شود به شما این مجوز را دریافت درهم و برهم و یا به دنبال خسته کننده است. شیک گاه به گاه به راه رفتن است و این کتانی لیست با آخرین راه اندازی طول می کشد شما را به تمام راه را به خط پایان.

دنبال کنید با ما در توییتر برای دریافت آخرین به روز رسانی از ما!!

Lacoste

پدر را دوست دارم این کفش کتانی در حداقل همه سفیده از Lacoste موجود در تاتا CLiQ لوکس است که سرپرستی لیست خود را از سال 2020 را باید کفش روند با راه اندازی آن کفش کتانی فروشگاه.

قیمت: 11,000 تومان موجود در تاتا CLiQ لوکس

Gitanjali Saxena, سر, جهانی, لوکس, در, تاتا CLiQ لوکس گفت: در مورد راه اندازی "در تاتا CLiQ, لوکس, ما تلاش برای تهیه کردن به نیازهای منحصر به فرد مشتریان و بالا بردن تجربه خرید خود را با ما در روند گزینش و وعده صحت. ما همچنین همکاری با محیط Rai, افراد مشهور سبک و خود اعتراف sneakerhead به معاون کشیش بخش های مورد علاقه خود را با کفش های کتانی و روند برای ما. این دو هفته تمرکز مسدود شده رنگ کفش. با افتتاح این لوکس جدید ارائه شده در کفش کتانی دامنه ما نگاه به جلو به ارائه sneakerheads منحصر به فرد فروشگاه athleisure بالا و مارک های مد."

The Sneaker Edit
با افتتاح این لوکس جدید ارائه شده در کفش کتانی دامنه ما نگاه به جلو به ارائه sneakerheads منحصر به فرد فروشگاه athleisure بالا و مارک های مد. Pixabay

پل اسمیت

این یکپارچهسازی با سیستمعامل دوندگان توسط پل اسمیت در حال athleisure پسند; آنها را می پوشند برای مواد غذایی اجرا و یا این که غذای آماده سفارش شما در.

قیمت: در صورت درخواست در دسترس تاتا CLiQ لوکس

پوما سوار رنگ بلوک کفش

Ayushman Khurrana انتخاب یک خیابان به سبک نگاه خود را برای سفر آخر هفته به Chandigarh پوشیدن آخرین پوما سوار رنگ بلوک کفش برای این سفر.

قیمت: در صورت درخواست

Reebok سوال اواسط "بابا چاک"

Reebok تیم های مشهور با کفش کتانی خرده فروش خوب و لگد و طراح فرانک اجاق گاز برای اولین مشترک سوال اواسط "بابا چاک" ادای احترام به آلن Iverson مادام العمر برای ماهیگیری. کتانی است که کاهش یافته است به طور انحصاری در ShopNiceKicks.com در جولای 3, تبدیل آنلاین در دسترس آغاز ژوئیه 10.

قیمت: تومان 12,999

پوما دو جنس رخ میدهد را مشتاق NU گره کفش

چاپ کفش در رواج این فصل یک نسخه سرگرم کننده از خنثی رنگ ضربات. راه مناسب برای بالا بردن خود را پایه توپ را روی گوه و به جفت آنها را با چاپ ضربات.

قیمت: تومان 4,949 در آمازون است.در

آدیداس اصل

The sneaker edit
برای روح با نام تجاری بهار-تابستان'20 فیلمهای مجموعه می پردازد ادای احترام به یکی از نمادین ترین سایه ها - سوپراستار. Pixabay

Superstars – FV4190

برای روح با نام تجاری بهار-تابستان'20 فیلمهای مجموعه می پردازد ادای احترام به یکی از نمادین ترین سایه ها - سوپراستار. به مناسبت 50 سال از ستاره های نام تجاری است که نور درخشان در شبح بی همتا میراث در پنج دهه در خط مقدم فرهنگ است.

همچنین بخوانید: Private Trips: ظهور, سفر, روند میان همه گیر

قیمت: Adidas Originals Superstars FV4190 – Rs 7,999,

Superstars, خالص, کلید شهر, بسته, FV2838 – Rs 11,999

Adidas YEEZY BOOST 350 V2 Zyon

این YEEZY BOOST 350 V2 Zyon ویژگی های فوقانی متشکل از چند باب روز مهندسی مجدد Primeknit با یک پست-رنگ سیلیکونی سمت خط خطی بالا بافته شده. این مدل به بررسی ویژه بافندگی فرایند است که باعث ایجاد یک از یک نوع Primeknit بالایی برای هر جفت ارز ایجاد احساس تازه به یاد مدل. این midsole با بهره گیری از آدیداس' نوآورانه BOOSTe فن آوری است.

قیمت: تومان 21,999

(IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب