در اینجا برخی از آسان "لیوان" دستور العمل توسط گرداب

چگونه به نگه داشتن خود را اشغال شده در طول زمان دشوار است? Pixabay توسط Mahima Girotra چگونه به نگه داشتن خود

توسط ABDOOSNEWS در 4 اردیبهشت 1399
Occupied
چگونه به نگه داشتن خود را اشغال شده در طول زمان دشوار است? Pixabay

توسط Mahima Girotra

چگونه به نگه داشتن خود را اشغال شده در طول زمان از یک مستند?

این یک سوال است که نگه می دارد ظاهر خود را یک بار در در حالی که هر یک روز. شما حوصله انجام می شود و به فکر کارهای تولیدی برای انجام در خانه با لوازم اولیه برای کار با.

چیزی که باید انجام شود این است که تمیز کردن. تمیز کردن کل خانه چیزی است که شما باید فکر می کردم و به خوبی انجام می شود با وقتی که می آید به میان چیزهایی که در اتاق خود را بر این اساس و پرتاب کردن غیر ضروری. این به شما کمک می کند پیگیری آنچه شما نیاز دارید و آنچه را که همه ممکن است فقط تخمگذار وجود دارد انقضای در قفسه.

یاد بگیرند که چگونه به طبخپخت و پز است که یک عمل ضروری. یوتیوب همگان است ، آن است که بقا دوستان مثل مگی برای بسیاری از. یوتیوب است که صدها نفر از هزاران نفر از فیلم ها از دستور العمل پخت و پز. شما می توانید به کاوش و شاید پیدا کردن شور و شوق در پخت و پز. آشپزی یک هنر است نه فقط یک کیت بقا.

How to keep yourself occupied
راه خود را به MasterChef از خانه. (بازنمودی تصویر). Pixabay

یاد بگیرند که چگونه به پخت– پخت یک درمان برای دندان شیرین. آن است که بسیار شبیه به پخت و پز و در عین حال متفاوت است. پخت نیز کمک می کند تا شما را از مهارت های خلاقیت برای استفاده است. همه موارد ضروری برای پخت مناسب هستند در خانه های خود به دنبال دستور العمل در یوتیوب و تبدیل شدن به یک Masterchef در خانه.

یادگیری یک زبان جدید– Language است یک راه برای بهتر ارتباط برقرار کردن با افراد دیگر است. رایگان یا پرداخت می شود, شما می توانید یادگیری یک زبان اگر شما تعهد نسبت به آن. همچنین به افزایش به خود resumé. وجود دارد هیچ آسیبی در یادگیری یک زبان جدید به جای یک دنیای جدید پر از صابون های, موسیقی فیلم و تلویزیون را نشان می دهد به شما را تحریک.

یک کار/کارآموزی– یک کار و یا کارآموزی از خانه نگه می دارد شما را مشغول و اشغال شده در طول روز است. آن را می افزاید: به شما resumé و تجربه است. شما را وادار به یادگیری بسیاری از چیزهای جدید است که ممکن است کمک به شما در آینده شغلی شما در حال برنامه ریزی است. آن را به شما را نگه دارید در منطقه از کار کردن به جای فقط lazing.

How to keep yourself occupied
کار از خانه در حال افزایش است در میان Coronavirus. (بازنمودی تصویر). Pixabay

شراب خواری-سازمان دیده بان تلویزیون را نشان می دهد/فیلم– نشان می دهد تلویزیون و فیلم نگه داشتن آن هیجان انگیز است. هر روز یک فیلم جدید یک تجربه جدید و یک درس جدید است. وجود دارد هیچ چیز بهتر از وان پاپ کورن های غول پیکر, بطری نوشابه, برخی از آب نبات های گرم و پتو و لباس خواب.

نوشتن یک رمان– نوشتن یک رمان ممکن است به نظر می رسد مانند بسیار با تجربه برای برخی از اما در واقع نمی باشد. همه شروع می شود در همان سطح. به عنوان یک تازه کار. پیدا کردن یک ایده و فقط شروع به نوشتن شما هرگز نمی دانید ممکن است در واقع کار را برای شما.

بناز پروردن خود را– به خودتان زمان و نگرانی شما همیشه می خواستم به من بدهید. که صورت شما همیشه می خواستم به اعمال زیبایی که خواب شما همیشه مورد نیاز است و چه چیزی نیست. این است آنچه شما نیاز دارید و این زمان است. برو آن را دریافت کنید.

Occupied
پوست خوب نتایج در سلامت روانی. Pixabay

خواندن کتاب– واضح است که شما یک تن از کتاب های دروغ گفتن در اطراف است که شما کامل نیست این است که زمان به جلو بروید. باز آنها را خوانده و با آنها انجام می شود.

رنگو نقاشی خود را نگه می دارد ذهن باز و خلاق است. نقاشی شما کمک می کند تا شما را برآورده درونی افکار و احساسات. پیدا کردن رنگ و فقط شروع به نقاشی بدون فکر.

دریافت درس های آنلاین– وجود دارد هزاران نفر از دوره های آنلاین در خارج وجود دارد بروید و ثبت نام کنید. شروع کلاس های مجازی و رفتن.

Occupied
نقاشی به نگه داشتن ذهن خود را جریان. Pixabay

همچنین بخوانید: پیدا کردن چگونه رژیم غذایی مدیترانه ای نگه می دارد مغز خود را واضح تر

باغبانی– باغبانی است که یک راه آسان برای نگه داشتن خود را مشغول و کار. این کمک می کند تا شما در حفظ و ذهن شما را تازه. با دیدن این گل ها شکوفه می دهد یکی دیگر متفاوت احساس شادی.

اینها برخی سریع و ساده راه برای نگه داشتن یک اشغال شده در طول یک زمان سخت بود که یک مستند.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن