HENRY MUTEBE: چرا باید برای همسرتان از اوگاندا پدیکور انجام دهید؟

[ad_1] اگر مرد هستید این پست را نخوانید. من مسئول احساس شما در پایان این پست نیستم. چند روز پیش نوش

توسط ABDOOSNEWS در 5 بهمن 1400
[ad_1]

اگر مرد هستید این پست را نخوانید. من مسئول احساس شما در پایان این پست نیستم.

چند روز پیش نوشتم که چگونه تجربه در سالن مردانه تغییر کرده است. ماساژ صورت به آبجو تبدیل شده است که مردان را از درد از دست دادن پول بی حس می کند.

امروزه، مردان با پرداخت یک کیسه سیمان، تنها چند دقیقه از شگفتی‌های ماساژور کامپالا را به تصویر می‌کشند که مانند اوا برای وسوسه مردان به باغ هجوم آوردند. این سالن به بیمارستانی تبدیل شده است که مردانی که از استرس و هضم شهر رنج می برند، در دستان نرم ماساژور کامپالا استراحت می کنند. سالن مردانه به چیزی تبدیل شد که سیندی آن را رضایت کامل نامید.

پست من آب های ته نشین شده را به هم ریخت و امواجی فرستاد که استقرار مردان را مختل کرد. همانطور که انتظار می رفت، با تمام قبیله مقاومت مواجه شد. من به عنوان مرد متهم به افشای «رازهایمان» شدم. از آن زمان برای پاسخگویی به اتهامات نقض قوانین مردانه فراخوانده شدم. من باید در کمیسیون انضباطی حاضر شوم، کمیسیون انضباطی در روز 23 بهمن در کنفرانس آقایان در جایی که حق افشای آن را ندارم تشکیل جلسه خواهد داد.

امروز از یکی از سالن های جنگل خود بازدید کردم تا بررسی کنم که آیا آنچه نوشته شده درست است یا خیر. یک شوک از زندگیم دریافت کردم! هرچی نوشتم فراموش کن ماساژی که در این سالن ها برای مردان انجام می شود را فراموش کنید. همه چیز را فراموش کن در این سالن های غیرحرفه ای شیطانی به نام پدیکور وجود دارد. مال کی!!!

هیچ وقت برای تماشای پدیکور وقت نگرفته بودم. خدایا تعجب میکنم!!! من دنبال کردن یکی را توصیه نمی کنم. این داستان بدی است. شما آن را دوست نخواهید داشت. پدیکور شما را ناامن می کند. نگاه نکن، نکن، فقط ادامه بده. من هوشمند را رایگان می دهم.

حتی نمی دانم باید به نوشتن ادامه دهم یا متوقف شوم و آنچه را دیدم به شما نمی گویم. اگر قلب های قوی دارید و هنوز هم می خوانید، اجازه دهید تصویری از آنچه دیدم برایتان ترسیم کنم.

برادر من، یک صنعت پدیکور کامل وجود دارد. استادان هنر فیلمنامه را به قدری خوب خوانده اند که هر مشتری با آن برخورد کند بدون هیچ تردیدی برمی گردد. بنابراین اگر زنی را دیدید که پدیکور می کند، احتمالاً برای صدمین بار این کار را انجام می دهد و حتی شماره او را دارد. داداش من این چقدر بد است. این صنعتی است که در آن این افراد یاد گرفته اند که چگونه مشتریان خود را حفظ کنند.

ابتدا زن با پسر ملاقاتی ترتیب می دهد. آنها به مدت 30 دقیقه تلفنی صحبت خواهند کرد. آخرین باری که با او صحبت کردی را به یاد می آوری... 2 دقیقه بود، درست است؟ وقتی با این بچه ها صحبت می کنند، 30 دقیقه صحبت می کنند. آنها در مورد طرح پدیکور بحث می کنند. این بحث که شامل محتوا است، شامل بحث در مورد قبل از ورود، رنگ های لاکی که اعمال می شود، چگونه انجام می شود، چه احساسی خواهد داشت، آیا آنها آن را دوست خواهند داشت ... این یک کتاب کامل است. . آنها در مورد طرحی که قرار خواهد گرفت بحث می کنند - به طور جامع در مورد هر طرح و دلیل آن بحث می کنند.

پس از تماس تلفنی، زن یک لباس / لباس "آسان" پیدا می کند. به یاد داشته باشید که آنها آرام خواهند شد. Nanti mbu برای ما به آنها استرس می دهیم، بچه ها نیز به آنها استرس می دهند ... بنابراین آنها آرام می شوند. بنابراین، پس از پوشیدن «به راحتی» (منظورم دامن کوتاه است، معمولاً زیر زانو)، با فرد تماس می‌گیرند تا تأیید کنند که برای پدیکور می‌روند. تصور کنید که آنها قبلا تماس گرفته اند، اما آنها دوباره تماس می گیرند. پسرها یاد گرفته اند به این خانم ها چیزی را که ما به آنها نمی گوییم بگویند. وقتی زن زنگ زد تا تأیید کند که آنها می آیند، آنها پاسخ دادند: "خوب، عزیزم، Nkulinze mukwaano." آنها کلمه mukwaano را طولانی می کنند. زن می رسد.

پسرها روی یک تشک یا یک صندلی کوچک می نشینند در حالی که زن روی صندلی بالاتری قرار می گیرد. این پسرها اغلب شلوارهایی شبیه به ساق شلواری می پوشند که روی پوست نازک است. ما را در سالن فراموش نکنید، شخصی که ماساژ را انجام می دهد معمولا پشت سر ما ... یا بالای سر ما است. اینجا برادر، این پسرها رو به روی زن هستند - مستقیم. و او روی یک صندلی بلند می نشیند که به مرد زاویه 45 می دهد تا هر چیزی را که می خواهد تماشا کند. من در مورد این افراد غیر حرفه ای صحبت می کنم.

سپس آنها سفری بسیار دشوار را برای هر ناظر مردی آغاز می کنند. آنها ابتدا با انتخاب دقیق پاهای زن و قرار دادن آنها روی ران های او شروع می کنند. پاهای زن روی پاهای آنها قرار می گیرد. اگر خوش شانس باشید، حوله ای بین پای خود و «مشتری» می گذارند. آنها وانمود می کنند که تمام پای زن را تمیز می کنند، اما قرارداد محدود به پاها است. اما این پسرها یاد گرفته اند که تکالیف خود را انجام دهند.

هنگامی که پاهای زن روی پاهای خود قرار می گیرند، با دقت جراحی، شروع به نوازش پاهای زن می کنند. به یاد داشته باشید که آن زن برای ناخن هایش آمده است ... اما به نظر می رسد که ناخن ها بلندتر از چیزی است که ما به دیدن آن عادت کرده ایم. این پسرها تمام پای زن را می شویند که انگار بدون حمام آمده است. Mscheeew.

شستن پاهایم 30 دقیقه دیگر طول می کشد ... انگار زن قبل از آمدن حمام نکرده است. پس از ماساژ پاها به سمت ناخن ها می روند. انگشتان پا را طوری می شمارند که انگار این هم بخشی از فاکتورهای شارژ مشتری است. سرشماری بدون تشریفات انجام نمی شود. آنها را نوازش می کنند، 17 بار می شویند تا در نهایت به قسمت پایین پاها برگردند. هر لحظه دست آنها می تواند به سمت پاهای زن برگردد. بسیاری از زنان به این پسرها اعتماد دارند و فقط به آنها اجازه می دهند همه چیز را اداره کنند.

هنگامی که پاها و انگشتان پا به درستی شسته شدند، به زن می گویند قبل از شروع کار صبر کند تا پاها خشک شوند. در این بین دوباره به شستن پاها ادامه می دهند. از من نپرسید که زنان در این مرحله چه احساسی دارند. از من بپرسید که در مورد کل این روند چه احساسی دارم.

در تمام این مدت از زمانی که شما شروع به خواندن این مطلب کرده اید، این پسرها با زن صحبت می کنند، داستان ها را با هم قاطی می کنند، به آنها می گویند که چگونه ناخن هایشان اینقدر زیباست... و چگونه مجبور نیستند زمان زیادی را بدون پدیکور بگذرانند، زیرا آنها ناخن‌هایشان را خراب می‌کنند... و چقدر دلشان برایشان تنگ شده و چرا نباید بیایند، حتی اگر پول نداشته باشند.

آنها به یک زن توصیه می کنند که همیشه برای زیبایی ظاهری به دنبال پدیکور بیاید.به یاد داشته باشید که اینها چیزهایی است که ما به همسرمان نمی گوییم. بنابراین او از این همه تعریف و تمجید لذت می برد.

و روشی که این بچه ها می توانند صحبت کنند! ماما، ماما، ماما. آنها می دانند چگونه دقیقاً آنچه را که برای شنیده شدن توسط جنس مخالف لازم است بگویند. هر قدم به او می گویند «عزیزم، موکوانو، نازنین»... به چیزهای شیرینی که به او نمی گویید فکر کنید... این گونه است که این پسرها به جنس مخالف روی می آورند.

حالا که ما الان صحبت می کنیم، این بچه ها یک ساعت برای زن وقت گذاشته اند ... و حتی شروع نکرده اند. پایش به راحتی روی ران پسرها تکیه داده است، صحبت های بسیار جدی دارند، دستانش بدون لمس قسمت بالای پای زن آرام نمی گیرند (حتی نمی خواهم ران را بگویم چون ... گفتنش آزار دهنده است. حداقل). این پسران همچنان منتظر می مانند تا پاها و ناخن هایشان قبل از استفاده از این مواد شیمیایی خشک شود.

بعد از دو ساعت حرف زدن و شستن پاهاش یه چیزی به ناخنش میزنن بعد ناخنهاشون رو میمالن تا تمیز و صاف بشه. دوباره بشویید. به یاد داشته باشید که شستشو تا کل ساق پا گسترش می یابد ... از جمله قطعاتی که فقط برای استفاده توسط یک مقام با حسن نیت در نظر گرفته شده است.

بعد از یک ساعت چرخش به دور ناخن ها، مواد شیمیایی را یکی یکی می زنند تا خشک شوند. سپس طرح های مورد نظر زن را اعمال کنید. فقط اگر نام این لاک ها را بخوانید... هوم.

به هر حال، شما فکر می کنید که در حالی که آنها همه این کارها را انجام می دهند، آنها دستکش می پوشند. نه مرد، آنها دست برهنه هستند، چهار ساعت دست برهنه زن را لمس کن. در تمام مدتی که پاهایش را نوازش می کند، می خندد و احساس آرامش کامل می کند.

پس از اتمام این جلسه بسیار دردناک در مقابل هر ناظر مرد، زن می‌گوید: "دفعه بعد شماره من را onkubireko کن که می‌خواهم بیای و از خانه روی من کار کنی." یارو شماره را می‌گیرد و به عنوان "بچه 2" نگه می‌دارد. ".

رفیق، فکر میکنی چهار ساعت دیگه تموم میشه. پسر به زن می گوید: "عزیزم، سوکا اولینده زیکاله. Njagala olabike bulungi baby kuba gwe abasinga. بنابراین آنها یک ساعت دیگر را با هم می گذرانند، در آنجا، در حالی که مرد درست روبروی زن نشسته است، مستقیماً به چشمان او نگاه می کند و دستانش به طور ریتمیک روی پاهای زن حرکت می کند، از بالا به پایین ... از بالا به پایین ... جلو و عقب ... پایین و بالا… بارها و بارها. 😞

این زنان که حتی ایستادن یا گذاشتن دست روی شانه‌هایشان را برایمان سخت کرده‌اند، پسرها آنجا پایین هستند، آزادانه دست می‌زنند، به هر کجا که می‌خواهند نگاه می‌کنند و تا زمان اجازه می‌دهد نوازش می‌کنند.

خیلی عصبانی سالن را ترک کردم. همین الان به همسرم زنگ زدم و از او پرسیدم آخرین پدیکور خود را کی و کجا انجام داده است. خیلی سخت خندید. به او گفتم که بدون پدیکور بعدی او را انجام خواهم داد. کیوکا، وقتی از زنان می‌پرسی زیاد نیست، می‌گویند این پسرها معنای بدی ندارند و زنان "هیچی احساس نمی‌کنند." جوری که من اذیت میشم در حال حاضر با عصا در حال حرکت هستم.


آیا داستانی در جامعه خود دارید یا نظری برای به اشتراک گذاشتن با ما دارید: به ما ایمیل بزنید editorial@watchdoguganda.com

[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن