شهرستان هریس قاضی هیدلگو هشدار "پرتگاه از یک فاجعه" ممکن است نزدیک شدن به

"من می خواهم بازگشایی موفق باشد. من می خواهم اقتصاد انعطاف پذیر شود. اما من در حال رشد به طور فزاینده ای نگران

توسط ABDOOSNEWS در 23 خرداد 1399

"من می خواهم بازگشایی موفق باشد. من می خواهم اقتصاد انعطاف پذیر شود. اما من در حال رشد به طور فزاینده ای نگران آن است که ممکن است ما رسیدن به پرتگاه فاجعه" هشدار داد, شهرستان هریس, قاضی لینا هیدلگو در طول یک بعد از ظهر پنجشنبه در کنفرانس مطبوعاتی.

لحظاتی بعد او نشان داد یک تهدید جدید در سطح سیستم به برجسته زمان شدت بیماری همه گیر کوروناویروس در شهرستان هریس. این حرکت پس از هیدلگو قبلی اقامت در خانه سفارش منقضی شده در 11:59 p. m. روز شنبه, ژوئن 10 و در میان معنیداری افزایش COVID-19 بستری شدن در بیمارستان در شهرستان هریس در روزهای اخیر.

"این هفته COVID-19 بیمارستان عمومی جمعیت در شهرستان هریس است که بالاترین آن تا به حال بوده است," هیدلگو گفت. "آن را به بالاترین سطح خود در روز دوشنبه و از آن بدتر در هر روز است."

The new Harris County COVID-19 Threat Level chart. Harris County is currently at Level 2, indicating significant community spread of the coronavirus.

جدید هریس کانتی COVID-19 تهدید در سطح نمودار. شهرستان هریس است که در حال حاضر در سطح 2 نشان می دهد قابل توجه جامعه گسترش coronavirus.

تصویر

به نام "هریس کانتی COVID-19 تهدید سطح" سیستم جدید چهار رنگ-کد ردیف بر اساس درجه ای که COVID-19 در حال گسترش است در شهرستان هریس. سطح 1 برابر است با "شدید" گسترش به دنبال "قابل توجهی" گسترش در سطح 2 "نسیم" گسترش در سطح 3 و "حداقل" گسترش در سطح 4.

هیدلگو توضیح داد: طی روز پنج شنبه در این همایش که در شهرستان هریس است که در حال حاضر در سطح 2 از این مقیاس بر اساس مداوم "جامعه مهم انتقال" از COVID-19 همراه با county بهداشت و بیمارستان ظرفیت است که "به احتمال زیاد کافی" برای رسیدگی به تعداد موارد جدید برداشت.

هر یک از این سیستم سطوح همراه با توصیه هایی از شهرستان دولت در مورد چه سطح اجتماعی فاصله به حفظ سطح 2 تماس برای ساکنان به "حداقل رساندن تماس با دیگران و اجتناب از هر رسانه و یا اجتماعات بزرگ و تنها بازدید از خداوند کسب و کار که به دنبال سلامت عمومی ارشاد" با توجه به ReadyHarris.org سایت. در اظهارات هیدلگو توصیه می شود که هریس ساکنان شهرستان در ادامه برای جلوگیری از کافه ها و باشگاه ها که در آن دشوار خواهد بود برای عمل اجتماعی فاصله.

در جهت تهدید به سقوط به سطح 3 در این مقیاس اقدامات مانند یک 14-بعد تخت و یا کاهش نرخ COVID-19 نفر و بستری شدن در بیمارستان را باید ملاقات کرد و همچنین برخی ICU ظرفیت نرخ.

افزایش سطح 1 می تواند اتفاق می افتد اگر بستری شدن در بیمارستان شد و به افزایش بیش از هفت روز در شهرستان هریس اگر وجود دارد بیش از 100 جدید روزانه COVID-19 موارد بیش از هفت روز و یا اگر در شهرستان PPE ذخایر نمی تواند گذشته گذشته 30 روز. که پرش به سطح 1 می آیند با یک توصیه برای ساکنان شهرستان به خانه باقی می ماند. اما آن خواهد بود تنها یک پیشنهاد است.

با وجود نگرانی در مورد افزایش مداوم در COVID-19 بستری شدن در بیمارستان در شهرستان هریس پس از روز یادبود, Hidalgo و دیگر مقامات دولت محلی در تگزاس در حال حاضر کمتر اقتدار برای پاسخ به بحران با جارو بهداشت عمومی اقدامات و اجباری stay-at-home سفارشات با تشکر از رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت ایالت بازگشایی سفارشات که باید بازنویسی شود مقامات محلی پس از آنها رفت و به اثر در تاریخ 1 مه.

Houston Mayor Sylvester Turner addressed the media during Thursday's press conference with Lina Hidalgo.

هوستون شهردار سیلوستر ترنر خطاب به رسانه ها در طول روز پنجشنبه در کنفرانس مطبوعاتی با لینا هیدلگو.

تصویر

هوستون شهردار سیلوستر ترنر نیز در حضور و غیاب در روز پنج شنبه در این کنفرانس مطبوعاتی با استفاده از بخشی از وقت خود را در پشت تریبون به صدور نازک-محجبه ضربه تند وشدید زدن در ابوت برای او تصمیم به ابطال رهبران محلی.

"در ماه مارس و آوریل شهرستان قاضی و من تا به حال توانایی ضربه زدن به ترمز" ترنر گفت: متضاد کاهش میزان بستری شدن و کلی coronavirus مورد شمارش در این ماه نسبت به خود را به طور فزاینده ای سطح بالا در هفته های اخیر. "دولت preempted دولت های محلی از ضربه زدن به ترمز."

هیدلگو امیدوار است که COVID-19 بحران در شهرستان هریس نخواهد تشدید می شود به یک نقطه که در بیمارستان های محلی در حال تاخت و تاز اما او گفت که تنها در صورتی امکان پذیر است که ساکنان شهرستان در توجه به بهداشت عمومی هشدار در ادامه به فاصله اجتماعی سایش پوشش صورت در عمومی و هوشیار ماندن در روزها و هفته های پیش رو است.

"این است که زمان برای بازگشت به زندگی به طور معمول" هیدلگو گفت.

متن کامل این شهرستان هریس سطح تهدید راهنمایی تعبیه شده در زیر.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب