شهرستان هریس قاضی گسترش اقامت در خانه سفارش از طریق ژوئن 10

اصرار او بود و نه در تعارض با فرماندار شهرستان هریس قاضی لینا هیدلگو تمدید اقامت خود را در خانه سفارش از طریق

توسط ABDOOSNEWS در 1 خرداد 1399

اصرار او بود و نه در تعارض با فرماندار شهرستان هریس قاضی لینا هیدلگو تمدید اقامت خود را در خانه سفارش از طریق ژوئن 10, گفت آن مورد نیاز بود به عنوان یک یادآوری است که coronavirus هنوز با ما است.

اگر چه رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت مجاز خود در سراسر ایالت ماندن در خانه سفارش به پایان می رسد در پایان مارس Hidalgo گفت: به منظور خود را در تضاد نیست که. اگر چه به لطف فرماندار متخلفان از او COVID-19 سفارشات چهره هیچ حقوقی یا مالی پیامدهای هیدلگو گفت: "ما باید اقتدار اخلاقی برای کل جامعه."

چیزی که وجود داشته اند بیش از 10 ، 000 ترکیب موارد COVID-19 تشخیص داده شده در شهرستان و شهر هوستون با بیش از 210 مرگ و میر هیدلگو خود را تکرار شعار "ویروس هنوز وجود دارد."

در ظهر کنفرانس مطبوعاتی هیدلگو همچنین تاکید کرد که کارفرمایان باید به دنبال دستورالعمل CDC در مورد تجهیزات حفاظت شخصی برای خود کارگران و هشدار داد که کل جامعه را به مطمئن شوید که اتفاق می افتد و ادامه می دهد اتفاق می افتد. یک لیست کامل از مراحل کسب و کار خرده فروشی را در دسترس است در شهرستان هریس بهداشت عمومی سایت. بخش عمومی وزارت بهداشت نیز ساخت و ساز بازگشایی مشاوره.

گفت: او را شنیده است از چند نفر از کارگران گفت که آنها احساس نمی امن در شغل خود هیدلگو گفت: او درخواست که کار و بار بود مبهوت و معافیت های ارائه شده برای هر چهار ساعت به طوری که کارگران می تواند دست خود را بشویید. برای کارگرانی که در تعامل با مردم خود را می شکند باید oftener, هر ساعت, او گفت:. کارگران باید غربالگری علایم قبل از ورود به پيشگيري و هر کسی با دمای بالای 100 باید به خانه فرستاد.

"هیچ کارگر باید جریمه و یا مایه شرمساری" به صورت عمومی زیر دستورالعمل های بهداشتی, او گفت:. کارگران باید از پوشیدن چهره پوشانده اند. کسب و کار باید ضد عفونی تمام مناطق قبل از بازگشایی.

وقتی پرسیده شد که اگر هر کس امن است در حال حاضر به عنوان تگزاس آسانسور محدودیت و بازگشت به کسب و کار, Hidalgo گفت: استاندارد پاسخ این است: "ما هیچ امن تر از ما بودند در ماه مارس است. او گفت که او خواهد بود در دیدار با اعضای کمیسیون دادگاه برای تصمیم گیری چه اگر هر گونه محدودیت و نیاز به قرار داده می شود در این کشور پارک های عمومی بیش از آخر هفته روز یادبود. او اشاره کرد که این آخر هفته گذشته زمانی که او بازدید دو county parks او خوشحال بود برای دیدن مردم حفظ اجتماعی فاصله.

او که او گفت که او به زودی امضا خواهد شد بعد از امروز و انتشار در readyharris.org در نظر گرفته شده است به منظور بالا بردن زنگ او گفت: اما به سیگنال است که سطح آگاهی باید باقی می ماند همان.

در ضمن ابوت شنبه فسخ سفارش خود را در مورد مسافرت هوایی محدودیت هایی که تا به حال موظف موقت قرنطينه برای ورود مسافران از کالیفرنیا; کانکتیکات; نیویورک; نیوجرسی آمریکا; Atlanta, Georgia; شیکاگو, ایلینوی; دیترویت, میشیگان; یا میامی فلوریدا.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن