شهرستان هریس می کند نیاز به تبدیل شدن به کانون COVID-19 همه گیر در تگزاس

پس از روز پس از اطمینان که هوستون و هریس شهرستان را با مشکلات coronavirus ابدا کسانی که از شهر نیویورک یا شیکا

توسط ABDOOSNEWS در 21 فروردین 1399

پس از روز پس از اطمینان که هوستون و هریس شهرستان را با مشکلات coronavirus ابدا کسانی که از شهر نیویورک یا شیکاگو, New Orleans, آن را تا حدودی گیج کننده چهار شنبه به شنیدن این که شهرستان هریس است که در حال حاضر به عنوان یک نقطه داغ و یکی از نگرانی های خاص گسترش حتی به دفتر معاون رئیس جمهور ایالات متحده است.

این همه اتفاق می افتد در حالی که در همان زمان مدل طرح اثرات این ویروس در حال تجدید نظر رو به پایین در مورد تعداد مرگ و میر و ممکن است در طول زمان قبل از آن به اوج خود می رسد برای امریکا و هوستون.

در اواخر بعد از ظهر, شهرستان هریس, قاضی لینا هیدلگو گزارش هفت مرگ و میر بیشتر در یک روز unincorporated areas از شهرستان آوردن ترکیب city-county COVID-19 مرگ مجموع به 31. در حالی که او اشاره شده همان مهربانتر موسسه در برنج گزارش که هوستون شهردار سیلوستر ترنر بود و روز قبل از آن برآورد شده و جان هزاران نفر را نجات داد با ماندن در خانه و اقدامات در اینجا در حال حاضر انجام شده — او گفت: در حال حاضر زمان برای راضی بود. و در حال حاضر زمان برای متوقف کردن او به ماندن در خانه سفارش دهید.

در روز قبل از آن او اعلام کرد که او دستور بسته شدن تمام شهرستان پارک برای آخر هفته عید پاک ترس از جمعیت معمول این تساوی. سفارش اثر در 8 p. m. روز شنبه به پایان می رسد و صبح روز دوشنبه در 8 ساعت است. به تاریخ شهر هوستون نخواهد بود و پس از او ،

هیدلگو گفت که او تا به حال صحبت با رژیم صهیونیستی است. ابوت پیش از آن در روز گفت: "من به اشتراک گذاشتن نگرانی خود را در مورد شهرستان هریس تبدیل شدن به کانون این بحران در تگزاس است." ابوت در کنفرانس مطبوعاتی خود گفته بود که معاون رئیس جمهور مایک پنس از او خواسته بود تا به طور خاص در مورد شهرستان هریس و خواست او را به مطمئن شوید که آن را تا به حال تمام تجهیزات مورد نیاز برای مقابله با این بیماری همه گیر.

کمیسیون دادگاه روز شنبه تایید تا 60 میلیون دلار برای پزشکی پناهگاه در NRG پارک به عنوان آخرین چاره برای بیماران اگر بیمارستان های محلی در حال تاخت و تاز کردن با بیماران. تسهیلات ارائه خواهد شد 250 تخت و کارکنان لازم و طراحی شده است به کار به مدت دو ماه.

هریس شهرستان کلانتر دفتر گفت که تعدادی از کارکنان آن با تایید COVID-19 مورد رسیده است 32. بیست و چهار زندان کارکنان باید آزمایش مثبت برای coronavirus از جمله سه پزشکی کارگران است.

چهار زندانی در زندان شهرستان هریس باید آزمایش مثبت به عنوان چهارشنبه با 58 زندانیان در قرنطینه چرا که آنها در حال تجربه علائم ویروس و انتظار نتایج آزمون.

بخش کلانتر می گوید هشت گشت نمایندگان باید آزمایش مثبت برای این ویروس از جمله گروهبان. ریموند Scholwinski که در بیمارستان بستری است در وضعیت بحرانی است.

در رابطه با زندان ACLU, 16 شهرستان هریس بزه قاضی قضات و هریس شهرستان کلانتر اد گونزالس همه کت و شلوار واصل در شهرستان تراویس دادگاه به چالش کشیدن ابوت دستور منع انتشار هر شهرستان هریس زندان زندانیان که countermanded یک طرح توسط هیدلگو به انتشار غیر خشونت آمیز مجرم پس از بررسی هیئت مدیره بررسی آنها. هیدلگو ساخته شده او را سفارش به امید کاهش جمعیت زندان و گسترش بیشتر COVID-19 وجود دارد.

در جای دیگر در کنفرانس مطبوعاتی خود روز شنبه با وجود widspread شکایت از ساکنان که آنها نمی توانند تست شده و از مقامات محلی که نتایج آنها در حال گرفتن از آزمون تحویل داده نشده در موقع ابوت اصرار داشت که تگزاس در حال انجام خوب آن تست و اضافه کرد که آزمایش یک راه حل برای coronavirus مشکل است. مناطقی که تا به حال بسیار بالاتر از سرانه مقدار, تست وی گفت: همچنین تا به حال تعداد بسیار بالاتر از مرگ و میر در نتیجه الهام بخش افزایش تست.

Walgreens برای شروع درایو از طریق آزمایش که ابوت گفت: نه تنها اضافه کردن به عمومی و خصوصی تست در حال حاضر در حال انجام در دولت اما همچنین به نتایج در عرض 15 دقیقه.

اگر که اتفاق می افتد, آن را به مراتب سریع تر از بازده در نتایج آزمون. زمانی که هوستون افزایش یافت اضافی 402 موارد در یک روز شهردار ترنر تاکید کرد که این نتایج از چند روز تست — نتایج که در حال حاضر تنها وارد شدن به شهر است.

ابوت اعلام کرد که تگزاس بخش نظامی و اعتبار Ameritech خواهد شد افزایش تولید ماسک طراحی شده برای کارکنان مراقبت های بهداشتی. اعضای گارد ملی تگزاس 36 پیاده نظام تقسیم کمک خواهد کرد که کارکنان این عملیات با هدف تولید 2 میلیون ماسک یک هفته در کارخانه در نزدیکی فورت ورث.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب